2013. november 4., hétfő

Lepkeszárnyon


Csak képekben, mert ma egy hét szabadság után újra mennem kell mókuskerekezni a munkahelyemre, és a gyerekekkel töltött sűrű, de édes napok után ez annyira drasztikus változás, hogy még írni sem tudok. Remélem, hamarosan leküzdöm ezt a súlyos posztszabadságos szindrómát, és megtalálom a szavakat :-)
A szabadságos hét kezdetén azt hittem, most aztán lesz sok-sok időm az ezer kigondolt ötletet megvalósítani - de aztán végül inkább papírállatkertet készítettem, mesét olvastam, játszottam és izgalmas beszélgetéseket folytattam a világ két legjobb beszélgetőpartnerével, egy bizonyos kislánnyal és egy bizonyos kisfiúval... és így repült el ez az egy hét, lepkeszárnyon.
Persze, azért jártunk erre-arra, és történtek nagyon jó dolgok - de a ragasztó és az olló a leginkább a fiókban maradt. Ezeken a pillangókon kívül más nem készült, ezek is csak két alapanyag, mini tortapapír és egyszerű barna csomagolópapír felhasználásával, ráadásul mindössze néhány perc alatt... de amint írtam, ez éppen így volt nagyon, nagyon, nagyon, nagyon jó.
































 
 















19 megjegyzés:

  1. Hűűű, ez nagyon jó ötlet! köszönöm! :)
    imádom a pillangókat, de nekem nem jutott volna eszembe hogy tortapapirból ilyen szépet lehet készíteni!

    szép napot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen, én köszönöm! Neked is nagyon szép hétfőt :-)

      Törlés
  2. Milyen ötletes!!! Ki fogom próbálni! :o) Köszi!!!

    VálaszTörlés
  3. Majdnem egy éve keresek ilyen mini tortapapírt. Tudsz esetleg tanácsot adni? Budapesten, vagy a netről...?
    Előre is köszönöm! Jutka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Jutka! Én egyszerűen az Auchanban vettem, igaz, nem mostanában, de a nagyobbakban biztosan szokott lenni. Ha végképp nem kapsz, és megbízol bennem, küldj privátban egy postacímet, és küldök neked párat!

      Törlés
    2. Meg fogom nézni, nagyon köszönöm! Ha nem járok sikerrel, akkor meg írok. Nem is értem hogy ne bíznék meg Benned. :))

      Törlés
    3. Kedves Jutka!

      Én egy pár hete vettem ilyen kis tortapapírokat a KIK-ben. Ott is megpróbálhatod. (Nálunk színes lett, és fa lombkorona lett belőle. :))

      Törlés
    4. Én végül itt találtam: partipack.hu ajánlom őket, mert kedvesek, kis tételben is kiszolgálnak, sok mindenük van.
      Jutka

      Törlés
  4. De gyönyörűek!

    VálaszTörlés
  5. posztszabadság szindróma :) ez jó!! ugyanez volt nyáron, és szinte minden hétfőn :( és igen, legjobb a gyerekkel!! pont pillangó a jele <3

    VálaszTörlés
  6. Mennyire jó öltet, nagyon aranyosak! :)

    VálaszTörlés
  7. http://www.goodshomedesign.com/diy-paper-roll-desk-organiser/
    Biztos láttad, de ha mégsem... a diszítés annyira nem tetszik, biztos szebbet tudnál produkálni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a linket! Én is másként díszíteném, de azért ez nagyon szép munka, és inspirációra érdemes... :-)

      Törlés
  8. Én kikben vettem ekkora méretű tortapapírt tavaly ősszel, nem tudom idén is árulnak-e még, de ott talán találtok.

    VálaszTörlés