2013. november 21., csütörtök

Koszorú téli jelenettel


Ismét egy koszorú... de igazán nem a szokásos darab :-) Volt egy hungarocell koszorúalapom, de most nem akartam egy sokadik, termésekkel borított darabot készíteni - és hirtelen az jutott eszembe, mi lenne, ha bogyók, gesztenyék, tobozok és egyebek helyett inkább valamilyen pillanatot mutatna meg ez a koszorú, mégpedig egy igazán téli, vidám pillanatot... úgyhogy belekezdtem, gondolván, lesz, ami lesz - de végül is a végeredményre már többen is benyújtották igényüket a barátaim közül, úgyhogy talán nem lett akkora kudarc. :-)


Először is az alapot készítettem el - ehhez a koszorúalapon kívül egy csomag vattára volt még szükségem.





A vattát kitekertem, és kb. 5-6 cm széles csíkokra vágtam:





A koszorúalapot vastagon bekentem ragasztóstifttel, és elkezdtem körbetekerni a vattacsíkkal.





Egészen addig, amíg az egész alapot be nem vontam így. A vattát itt-ott egy kicsit széthúzkodtam, hogy kellően bolyhos legyen - de végül egy simogatóan puha, hófehér dolog lett belőle. :-)





Jöhetett a díszítés :-) Ehhez először is elővettem két kis natúr fafigurát:





Filcanyaggal, szalaggal felöltöztettem őket, és megrajzoltam az arcukat.





Három kis papírgolyót felhúztam egy fogpiszkálóra, piros kartonból kalapot készítettem, sálat kötöttem rá, és neki is megrajzoltam az arcát :-) 





A vattakoszorúba mélyedéseket túrtam, és odaragasztottam a figurákat. Még néhány apróságot elővettem - kis gombát, madárkát meg egy kis madárházat -, valamint készítettem egy feliratot, és ezeket is felrögzítettem.
Ezzel el is készült a kicsit más téli koszorúm - még egy szánkó nekem hiányzik róla, de ami késik, az sosem múlik... :-)















 





















33 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz koszorú, díjat kaptál tőlem: http://juditnailpolishblog.blogspot.hu/2013/11/i-have-received-awards-dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Judit, nagyon kedves ez tőled!

      Törlés
  2. Szuper!
    Egy ilyesmit még hátha én is el tudok készíteni ilyen meseszépre!

    VálaszTörlés
  3. En nem igazan rajongok a koszorukert, de ez annyira tetszik, hogy iden keszitunk valami hasonlot a gyerekekkel es azt tesszuk az ajtonkra. Annyira jo hangulatot araszt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A gyerekeknek biztos egy csomó jó ötlete lesz még, hogy mit lehetne rátenni, ők csodásak az ilyesmiben :-)

      Törlés
  4. Kedves Évi,

    Ez megint valami tündéri lett! Nagyon szeretem az ötleteidet. Gombát, kismadarat hobbyboltban vettél? Mert én nem kapok,pedig már kerestem...

    Üdvözlettel, Veronika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Veronika! Igen, a madárkát emlékeim szerint a Hobbyművészben, a gomba meg egy karácsonyi csomag része volt, amiben jó pár ilyen gomba volt, és Gödöllőn vettem, a pálmaházi karácsonyi vásárban!

      Törlés
  5. Jaj, elolvadok... :) annyira édes, kedves, szívet melengető!

    VálaszTörlés
  6. Bűűűűűűűűűűűűűbájos :-))))))))))))))))))

    VálaszTörlés
  7. Jaj nekem de cukiiiiiiiiiiiii :)
    Annyira édes és hangulatos ez a koszorú. Komolyan az ember kedvét rögtön feldobja, megmelengeti és a Karácsonyra hangolja. Köszönöm :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jó érzés, hogy hozzájárulhattam a karácsonyi hangulathoz egy picit, ez igazi dicséret....

      Törlés
  8. Nagyon ötletes és vidám hangulatú

    VálaszTörlés
  9. Válaszok
    1. De azért az a szánkó még kell rá, úgy érzem :-)

      Törlés
  10. Nagyon kreatív, a figurák különösen tetszenek. :) lehet én is megpróbálkozom vele....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztosan nagyon jól fog sikerülni, vágj csak bele! :-)

      Törlés
  11. 100 százalék, hogy elkészítem!!!

    VálaszTörlés
  12. Nagyon aranyos! :)
    Nekem is kéne szereznem ilyen fafigurákat, annyi mindenre jók!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez pontosan így van, télen-nyáron, bármilyen ünnepre, bármilyen alkotáshoz kiválóak :-)

      Törlés
  13. Ezek a figurák angyaliak!!!! Talán nekem is menne :-))) Hadd kérdezzem meg, h a kulcsos díszhez hol vetted a szalagokat? Az adventi naptárunkhoz ilyesmi kellene nekem is, méghozzá sürgősen :-)

    Köszi:
    Zsófi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Zsófi! Az Aldiban vettem, néhány héttel ezelőtt. Sajnos nem hiszem, hogy még lenne belőlük, de hátha... 3 különféle mintájú szalagtekercs volt egy csomagban, és jó minőségű, könnyen kezelhető szalagok. De persze biztosan lehet kapni hobbiboltokban is, csak hát drágábban...

      Törlés
  14. Juj ez nagyon de nagyon aranyos lett megint :) Szeretnek meg egyet kerdezni Toled:) hogy a csudaba lehet a pinterest gombot ratenni a blogra?en az enyemmel mar vert izzadva probalkoztam es nincs ilyen gadget hozza :)Orulnek ha egy rovid tanaccsal ki tudnal segiteni :) Koszonom :) Es alig varom mar a tobbi Karacsonyi postodat :) Mindig szeretek "vendegsegbe" jonni hozzad a blogodra annyira jo a hangulata imadom !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Noémi! Hát, én is sok helyen megnéztem ezt, és egyik leírással sem jutottam semmire, amíg meg nem találtam ezt:
      http://sweetlyscrappedart.blogspot.hu/search/label/How%20to%20add%20a%20PIN%20IT%20button%20to%20your%20blog%20posts
      Ez alapján aztán sikerült :-)

      Törlés
    2. Juj nagyon szepen koszonom :) Megprobalom akkor ezt :) Igen en is sokat probalgattam de nem jottek fel azokat az opciok amiket jeleztek.Mindenesetre orulok hogy Neked sikerult igy oda is tudom tuzdelni a kedvenceimet Toled ! Nagyon orulok hogy Rad bukkantam pont ilyen blogot kerestem ahol mindenbol van egy kicsi es csaladi hangulata van !

      Törlés
  15. Jaj de jó! A vécépapír gurigákat már összegyűjtöttem koszorú-alapnak, de nem tudtam, mit tegyek rá. És ezt! (Nélküled úgy tűnik, semmire nem megyek, nincs fantáziám...)

    VálaszTörlés
  16. Köszönöm az ötletet, már lóg egy az ajtónk külső felén, egy meg a belsőn, így nem kell azon aggódnom, hogy mi tartja meg a súlyt (csak vessző koszorúm volt itthon), igaz kicsit csaltam, kinder pingvinek kerültek a külsőre a belsőre meg hajtogatott gyertya, fenyő, csillag (tavalyi adventi vásár).

    Így már nálunk is megkezdődött a díszítés.

    Ildikó

    VálaszTörlés
  17. Kedves Levendulalány!
    Szeretnék gratulálni a fantáziádhoz és a végtelenül aranyos ötletekhez! De kérdeznék is,ezeket a natúr fa figurákat hol szerzed be?Köszi! Bogi

    VálaszTörlés
  18. Évi, ez nagyon-nagyon helyes lett! :))) Tényleg más, mint az eddigi koszorúid, de nagyon édes! :)

    VálaszTörlés