2013. november 11., hétfő

Az első fecske


Azt hiszem, végre eljött az a pont, amikor végre senki sem akad fenn azon, ha egyfolytában a karácsonyról beszélek :-) Végül is már lassan a november felét is magunk mögött hagyjuk, ami azt jelenti, hogy kevesebb, mint másfél hónapunk van a legeslegszebb ünnepig. Másfél hónap, azért az már tényleg nem sok... úgyhogy itt az ideje a készülődés megkezdésének. Nálam az első lépés mindig a kétféle adventi naptár tartalmainak összegyűjtögetése, ezzel egészen jól állok, ami az elmúlt időszak őrült rohanása után egy kisebbfajta csoda. :-) És végre dekorációs terveket is lehet szövögetni, és egyáltalán MINDENT lehet, ami karácsonyos dolog...

Én például elkezdtem a díszek készítését, mert leküzdhetetlen belső késztetést éreztem erre. :-) Találtam a mindenféle alapanyagos dobozomban néhány préselt falapocskát, olyan 5-6 cm-es oldalúakat - fogalmam sincs, honnan vannak, de sosem ez a lényeg, hanem hogy mire is lehet ezeket felhasználni. Mivel még mindig odavagyok a múltkor beszerzett vintage mintás papírjaimért, most is ezeket vettem elő, és a lehető legegyszerűbb módon bevontam vele ezeket a kis falapokat.







A falapokat alaposan bekentem papírragasztó stifttel, rányomtam a papírt, és a széleken levágtam a felesleget:





Az összes falapot beborítottam így, majd a másik oldalukat is bevontam.





Majd pedig egyszerűen átkötöttem mindegyiket egyszerű konyhai spárgákat, masnival befejezve, ahogyan az ajándékcsomagokon szokás.





Mindegyikre kötöttem még egy darabka cérnát is, hogy fel tudjam akasztani, és ezzel - nagyjából 15 perces időráfordítással - el is készültek a legelső idei díszek.
És érzem, hogy innen nem lesz megállás... :-)

























19 megjegyzés:

  1. Csodás ötlet! Most már legalább tudom, mire használom fel azt a néhány kör alakú, Coca-Colás poháralátétemet, amit egy folyóirattal együtt adtak egy időben. Eddig nem is használtam, de eldobni sem volt szívem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zseniális ötlet, úgy rémlik, mintha nekem is lennének valahol ilyenjeim... :-)

      Törlés
  2. Jaj, de jó, hogy szégyentelenül, testestül-lelkestül karácsonyozhatunk! :)
    Nagyon kedves díszeket készítettél, kedves Kifliéslevendulalány!
    Szép időszakot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyetértek, Beus, a legjobb, hogy már egy kicsit sem kell visszafognunk magunkat! :-)

      Törlés
  3. Bevallom, hogy naponta betértem, várva a karácsonyi ötleteket, végre ma olvastam is az első fecskét, mely mosolyt hozott ajkaimra:)Nagyon szépet alkottál! Mi is már készítjük a dekorációkat a legszeretettebb ünnepre!Szép napot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves vagy, köszönöm szépen! Lesznek még, ígérem :-) Vidám készülődést kívánok nektek!

      Törlés
  4. Nagyon várom a többi ötletedet is:)

    VálaszTörlés
  5. Úr Isten! Imádom! Nagyon szeretem a vintage stílust, biztosan elkészítem :)
    Hol lehet ilyen mintás papírt kapni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) Örülök,hogy tetszik! Kérlek, küldj egy levelet a fent szereplő e-mail címre, és megírom!

      Törlés
  6. Nagyon szépek lettek, és annyira örülök, hogy ilyen lelkes vagy és hogy innen nem lesz megállás! :) Nagyon várom már a többi szépséget is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, drága Hankka, holnap jövök is a következővel :-)

      Törlés
  7. Csoda aranyosak!!! Már Én is teljes lázban vagyok...a csúcsdísz kész a karácsonyfára (blogban megnézheted). Ezt az ötletet viszont viszem, mert ezt a kisfiammal is el tudjuk készíteni közösen. És az idén ismét mi díszítjük a karácsonyfát, mert az angyalkákat a szomszédba küldjük, ahol kisbaba született a nyáron. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyönyörű lett a csúcsdísz, nagyon tetszik! Remélem, készülnek még mellé díszek... :-)

      Törlés
  8. De szép! Boldog karácsonyt!

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm az ötletet, végre előjöhetnek a fiókból a nemtudommilegyenbelőle poháralátétek!

    VálaszTörlés