2013. november 29., péntek

Ajándék


Azt hiszem, jó egy kicsit megállni a karácsonyra készülődős, rohanósan izgalmas, a munka-magánélet tengelyen egyensúlyozó napok forgatagában, és elgondolkodni azon, mennyire szerencsések vagyunk, ha vannak, akikért készülhetünk az ünnepre. Én ma ezt tettem, és nagyon jó érzés volt... végiggondoltam, mennyi számunkra kedves személynek készülhetünk egy kis meglepetéssel, egymásnak, a szüleinknek, a barátoknak, a kedves ismerősöknek... és ez a szám most nem azt a gondolatot hozta magával, hogy jaj, sehol nem tartok, hanem azt, mennyire hálás vagyok azért, hogy ennyien vannak. És egyikük sem szeretne kevésbé akkor sem, ha csak egy mézeskalács szívet tudnék adni karácsonyra, vagy még annyit sem. Nem az ajándék függvénye a szeretetük, hanem egy állandó, puha, biztonságos burok, amiben mindig otthon lehetek... mit is kívánhatnék magamnak karácsonyra? Hogy ez soha, de soha ne változzon meg...


Nektek pedig azt kívánom, kapjatok egy jó kis csomagot, amiben mindenféle jó dolog van, barkácsoláshoz valók :-) Ugyanis átnéztem az alapanyagaimat, és találtam néhány vadonatúj, bontatlan dolgot, ami valakinek biztos örömet szerez - és kiegészítettem még néhány dologgal. Úgyhogy ha van kedvetek, jelezzétek, hogy örülnétek ennek a csomagnak - azaz hagyjatok egy kommentet ennél a bejegyzésnél, és a kedves érdeklődők közül kisorsolok egy szerencsést, akinek elpostázom a lentieket.
Még sosem csináltam ilyet, nagyon izgalmas :-) (Mármint nem a postázásra gondolok:-) )
A névtelen kommentelők legyenek kedvesek, írjanak valamilyen azonosítót/nevet/becenevet, hogy egyértelmű legyen a dolog.
Vasárnap este 8-ig lehet kommentelni, utána sorsolok, és a hétfői bejegyzésben megírom, ki lett a szerencsés. Közjegyző jelenléte biztos nem lesz, de a tisztaságot garantálom.

Ami pedig a csomagban lesz:


 
 Két barkácskönyv: Nemeztárgyak és Dekoratív üvegfigurák


 
 
Egy ragasztópisztoly (kisebb méretű)
 
 
 

Egy tekercs szülinapi mintás (Happy Birthday feliratú) dekortapasz
 
 
 
 
Egy csomag színes fapálcika (10 cm-esek, kb. 100 db)
 
 
 
 
Egy csomag (20 db) natúr, festhető fa evőkanál, bábokhoz, figurákhoz kiváló
(és egyenesen Olaszországból van :-) )
 
 
 

Kis méretű mintalyukasztó, görög mintás
 
 
 
 
Egy csomag natúr fa poháralátét (festhető, dekupázsolható)
 
 
 
 
Három ív kontúrmatrica:
tengeri mintás (arany), virágos-leveles (ezüst), mackós-labdás (arany)
 
 
 
 
Stamperia 3D virágos dekormatrica (pl. bögrére - mosogatásálló)
 
 
 
 
Egy csomag pici fa kiegészítő babakonyhához: sodrófák, csipeszek, flakonok, tálkák.
 
 
 
És egy képen az összes  - de ezeken kívül lesz még a csomagban egy kis meglepetés is, kifliéslevendulás :-)
 
 
 


 
 
 
 

300 megjegyzés:

  1. Kimondhatatlanul örülnék, ha én nyerném meg ezt a csomagot, mert bár rengeteget barkácsolok, kretatívkodok, mégsem jut senkinek sem az eszébe a környezetemben, hogy efajta ajándékokkal is meglephetne. Köszönöm a lehetőséget ♥

    VálaszTörlés
  2. Én nagyon örülnék neki :-)

    VálaszTörlés
  3. fantasztikus!! én máris, és nagyon:)) főleg a babakonyhás érdekelne, mert épp most barkácsolok egy babaházat:)))))))

    VálaszTörlés
  4. Kedves Levendulalány!
    Hát ezt a csomagocskát megnyerni maga lenne a főnyeremény!!!! Ennyi kincs egy csomagban! Nagyooooon szeretném ha a szerencse most az egyszer nem csak rám mosolyogna, hanem engem választana! Reménykedem!!!!! DUDKA

    VálaszTörlés
  5. Köszönjük szépen a lehetőséget, egy Tündér vagy :) s bar, én feedlybol olvaslak, es csöndben, nem szoktam hozzászólni, ez olyan vonzó, hogy örömmel vennék reszt a játékon! Tanárként a közelgő adventi kézműves foglalkozásokon nagy hasznat is vennenk.

    VálaszTörlés
  6. Jaj, de nagyon szeretném az összes bigyót.Minden reggel megnézem mit alkottál, kisfiammal dolgozhatnánk velük egy ideig. Ági

    VálaszTörlés
  7. Óó, én a legjobban a kifliéslevendulás ajándéknak örülnék!!! Tudom, hogy egyben van a csomag, és persze csudagesztus, de azért szerintem sokan vannak úgy, mint én...:))
    Sz. Szilvi

    VálaszTörlés
  8. Kedves levendulalány!
    Hazudnék, ha azt mondanám, hogy a lányaimtól még soha nem kaptam kreatívkodáshoz egy-két dolgot. De az alapanyagokból sosem elég. És ha Fortuna esetleg rám mosolyogna, nagyon hálás lennék neki is és neked is ezekért a kincsekért. Izgatottan várom a sorsolást! :))

    VálaszTörlés
  9. Kedves Évi,

    Mindig nagy örömmel olvaslak, de ez az ötleted - hogy ismeretlen ismerőst ajándékozz meg karácsonykor- különösen kedves. Biztos vagyok Benne, hogy a szerencsés nagyon boldog lesz; elsősorban a gesztus okán, másrészt ennyi kreatív kincs birtokában. (Én az lennék. :-))

    Üdvözlettel, Norik

    VálaszTörlés
  10. Ó, én is nagyon örülnék ,szuper kis csomag. Közeleg az oviban is az adventi készülődés a szokásos vásárra :)

    VálaszTörlés
  11. Kedves Levendulalány! Köszönöm az eddigi munkáidat, rengeteg ötlet megvalósult már a gyermekem legnagyobb örömére! Bízunk a szerencsében:) timkri

    VálaszTörlés
  12. Hűűű és Óóó!!! Ennyi ajándék!!! Nem egy óvodának akartad írni ezt a levelet? És végre a zoknik sem unatkoznának a fa alatt! Mindamellett persze Szilvinek van igaza.
    Ha netán, esetleg, .... cserébe küldhetnék Findust. :) Virsli-virlsi-virsli
    http://bevasarlas.tesco.hu/hu-HU/ProductDetail/ProductDetail/2004010935527
    (Borsót nem találtam)

    VálaszTörlés
  13. szuper a csomag, én is épp babaházzal készülök a lányomnak Karácsonyra :)

    VálaszTörlés
  14. Kedves Levendulalány!

    A sokadik ötletet valósítom meg a blogodról, most épp a profilképedként is látható koszorút - már egy éve tervezem, hogy nekiállok és most kééééész!
    Talán egy hete futtattam le én is ugyanezt a gondolatmenetet, mint te. Minden karácsonykor így teszek, és bizony küldök egy mézeskalácsszívet azoknak is, akikre sokat gondolok, de sokszor még csak meg se mondom/írom nekik: régi ismerősöknek, a gimis tanáraimnak (hét éve érettségiztem), messzire ment közeli barátoknak, munkatársaknak. És igen, nagyon jó, hogy ennyien vannak!
    Köszönöm a sok-sok-sok ötletet! Sok ismerőstől kapom meg a bejegyzéseid linkjeit olyan tárgyakkal, hogy "Ezt nézd meg!", "Ez biztos tetszeni fog!", "Elképesztően jó!" és hasonlók. Aztán szépen visszaírok mindenkinek, hogy igen, bizony, ezért olvasom szinte minden reggel! Amiket pedig megvalósítok, csodálják a gyerekek és a kollégák is - pedagógus vagyok. Szóval klassz ez a blog, az tuti.
    És igen, örülnék a csomagnak is, de ezt akkor is megírtam volna, ha nincs ez a remek gesztus. Nem is remek, példás.

    VálaszTörlés
  15. Kedves Levendulalány!
    Hogy van az, hogy amikor ilyen szépeket írsz, mindig könnycseppet csalsz a szemembe? Mert tényleg nem az ajándék a lányeg (bár öröm adni és kapni), hanem a szeretet és az a burok, ami által kicsit védve vagyunk a külvilág zordsága ellen...
    Szuper a felajánlás, de ha valahogy az én nevemet hozná ki a szerencsekerék, felajánlom a nyereményt a második szerencsésnek! :-)
    Legyen szép napod, az enyémet már bearanyoztad!

    VálaszTörlés
  16. óóó, nagyon sok ötletet merítek tőled én is, kb egy éve bukkantam a blogodra, amit visszamenőleg is elolvastam gyorsan :)
    A lányom tudat alatt biztos nagyon hálás neked, mert sok dolgot megcsinálunk az ötleteid közül, ő pedig nagyon szeret "kézműveskedni" :)
    Igazán kedves tőled az ajándékozás ötlete, és biztos, hogy hozzám hasonlóan sok bújkáló olvasó bejelentkezik majd... köszönjük a lehetőséget, nem csak az ajándékot, hanem azt is, hogy kifogyhatatlan tárháza vagy a remek ötleteknek :)

    VálaszTörlés
  17. Hú, micsoda szuper csomag :) A görög mintás lyukasztót nem bírom kiverni a fejemből :) Rengeteg ötletet adtál, bár sok még megvalósításra vár, de azért rendületlenül lesem a blogot nap mint nap egy kis újdonságért.

    VálaszTörlés
  18. Óóóóóó! És én sem csináltam még ilyet:-))) Nagyon szívmelengető az ötlet, és tisztellek azért, hogy meg tudsz válni bármelyik kincsedtől! Kriszta17

    VálaszTörlés
  19. Igazán szép csomoag, hasznát tudnám venni én is ;)

    VálaszTörlés
  20. Kedves Levendulalány! Hát a héten már elképedtem a gömbből készült hóember díszeiden, az adventi koszorúmhoz pedig te adtál ötletet, mert gyurmából készült csillagok lesznek rajta.
    Tavaly a kislányom adventi naptárjába is a tőled letöltött kinyomtatott Bogyó/Babóca figurák kerültek, együtt festettük meg őket Eszterrel. A fentiekkel is tudnánk mit kezdeni, így reménykedek a szerencsében. :)

    VálaszTörlés
  21. Nagyon kedves tőled, a sok jó ötlet mellett te ajándékozol meg minket, mi kellene sok ajándékot postáznunk feléd!Aranyos vagy!

    VálaszTörlés
  22. Hűűű, ez fantasztikus ajándék! Én is nagyon szeretném! :-) Zita

    VálaszTörlés
  23. Mindig örömmel nézegetem az ötleteidet. Olyan sok szép dolgot csinálsz. Ezek a nyeremények!!!Naaaaaaaaaaaaaagyon szeretném:
    További jó barkácsolást kívánok!

    VálaszTörlés
  24. Sziasztok!
    Hú, mennyi hozzászólás így korán reggel... ;)
    Legalább ennyire szeretném én is a csomagot karácsonyi ajándékként, mint a többiek... :) Valahogy az én családomnak sem jut eszébe, hogy ilyenekkel lepjen meg... pedig mindig mondom, hogy "ó, engem aztán a legkönnyebb meglepni", de valahogy sosem veszik a lapot!
    Kívánok mindenkinek - így jó előre - kellemes ünnepeket!
    Üdv!
    Niki

    VálaszTörlés
  25. Nagyon kedves Tőled! :-) Kicsit zavarban is vagyok....ezek igazi kincsek :-) És nagyon örülnék nekik :-)))
    Csilla

    VálaszTörlés
  26. Nagyon jó dolgokat tettél egy kupacba. Nagyon örülnék egy ilyen csomagnak én is.

    VálaszTörlés
  27. Nagyon kedves gesztus ez az ajándékcsomag kedves Levendulalány! Mint az előttem szólók én is örülnék ennek a csomagnak, bár már annyi jó ötletet kaptunk tőled, hogy voltaképpen már rengetegszer kaptunk tőled ajándékot! :)

    VálaszTörlés
  28. Köszönjük ezt a kedves felajánlást! Rendszeres olvasód, rajongód vagyok, úgyhogy én is szívesen benevezek a sorsolásra :) katabar

    VálaszTörlés
  29. Én is nagyon örülnék neki! Hát még a gyíerkőceim...:)

    VálaszTörlés
  30. ó de aranyos vagy, igazi kis burok ez a blog! mi is nagyon örülnénk neki, a kis babaházas csomag irtó cuki! én is imádom a decoupage-t :) <3

    VálaszTörlés
  31. Nagyon jó dolgok. Én biztosan örülnék egy ilyen csomagnak :)

    VálaszTörlés
  32. kedves Levendulalány!
    egy tündér vagy :) én ugyan nem szeretnék részt venni a sorsolásban, és nem azért, mert nem tetszik az ajándékcsomag, hanem mert béna vagyok, így szeretném, ha másoknak kedvezne a szerencse :) de egy angyal vagy, igazi jólelkű ember... minden olvasód nevében köszönöm neked :)
    üdv: kittina

    VálaszTörlés
  33. Óóó de jó, kis meglepetések! Én is évek óta megszállottan barkácsolok, ez hatványozottan igaz a karácsony előtti időszakra. A fa alatt mindig lapul valamilyen saját készítésű ajándék is a család minden tagjának (tavaly sikerült felújítanom és átalakítanom egy fésülködő asztalt is az unokahúgomnak). A blogod nagyon inspiráló, és nem csak a kreativitás miatt, hanem az a meghittség és szeretet miatt is, ami a családoddal kapcsolatos bejegyzésekből árad! :)

    VálaszTörlés
  34. Rendszeresen olvasom a blogot. A sok jó ötlet mellett az írásaid hangvétele is szívet melengető. Nagyon örülnék a csomagnak!

    VálaszTörlés
  35. Hú, de szuper dolgok!! Én tuti végigugrálnám a lakást örömömben, ha nálam landolna!! :) :)

    VálaszTörlés
  36. Kedves Levendulalány!

    Nagyon kedves gesztus tőled, adni tényleg a legszebb."Az egyetlen igazi ajándék, ha magadból adsz egy darabot.", és velünk mindig megtörténik amikor megosztod velünk csodás ötleteidet. Görög mintás lyukasztó ékesíthetné készletem:))

    VálaszTörlés
  37. Jajjajjaj, én is én is éééééén is szeretném! De jó kis dolgok vannak benne! Azok a babakonyhás dolgok... hú, már bizseregnek az ujjaim :) Tisztára megfertőződtem, már rengeteg mindent megvalósítottam, de még lenne mit! És csináltam valamit idén Mikulásra, ami teljesen saját kútfő, de Te inspiráltál :)

    VálaszTörlés
  38. Hú, szuper ötlet, köszönjük a lelkesedésedet, nagylelkűségedet! A öt gyerekkel biztos sok mindent készítenénk belőle!

    VálaszTörlés
  39. Szeretnék jelentkezni. Két kézzel. Nagyon klassz dolgokat válogattál össze. A nyertes nagyon boldog lesz! :) Köszönjük a játékot!

    VálaszTörlés
  40. Kedves Levendulalány! Régi olvasód vagyok, kezdő óvónőként pedig nagyon sok ötletedet megvalósítottam már. Bár az elismerést begyűjtöttem, de a gratulálókat mindig ide, a blogra irányítottam - lássák csak minél többen, hogy milyen csodás dolgok készülnek Nálad. Köszönöm, hogy ezekkel a csodákkal megszépíted a napjaimat, a napjainkat. Minden tiszteletem a Tiéd ezért a felajánlásért. Jó, hogy vannak még ilyen önzetlen emberek, mint Te. Köszönjük szépen! :)
    Bízom a szerencsében, sok más társammal együtt.
    Üdvözlettel: Évi

    VálaszTörlés
  41. Minden reggel három blogra kattintok rá, köztük van a tiéd is. A mai kattintás külön öröm volt, ez a csomag szuper, főleg hogy egy ragasztópisztolyt és fa poháralátéteket is tartalmaz: pont ezekre vágyom. :) Köszönjük a felajánlást és még sok kreatív bejegyzést kívánok.

    VálaszTörlés
  42. Kedves Levendulalány, csodásak a felkínált kincsek. :) Bizonyos szempontból a Te bőrödre spekulálok, mikor javasolni szeretnék valamit, mert több munka volna vele - de mi történne, ha ezt a rengeteg gyönyörűséget több, mondjuk három csomagocskára osztanád? Így rögtön megszaporodna a nyertesek köre, és még inkább terjedne az ünnepi örömködés. :) Köszönöm remek barkácsötleteidet - "Útimedve"

    VálaszTörlés
  43. Nagyon tetszik a blogod. Boldog Karácsonyt Kívánok Neked és az Olvasótársaimnak is! Pethő Annamari

    VálaszTörlés
  44. Minden reggel alig várom, hogy megnézzem, van -e újabb bejegyzésed, sokat meg is csináltam már belőlük. Ezzel a maival viszont még jobban megörvendeztettél :) Remélem, én leszek a szerencsés... :) (De ha mégsem, akkor a szerencsésnek kívánom, hogy sok szép dolgot csináljon ezekből a gyönyörűségekből) Roxána

    VálaszTörlés
  45. Jajj de jó lenne ez a csomag:)

    Franciska

    VálaszTörlés
  46. Nagyon klassz!! Szeretném :))))

    VálaszTörlés
  47. Juj de klassz :))
    Nagyon szeretem a blogodat es nagyon szeretnem megnyerni a csomagot!
    de ha nem is nyernem meg attol meg ugyanugy fogom szeretni :) nagyon otletes anyuka vagy, a gyerekeid nagyon szerencsesek.
    Sok sikert minden versenyzonek es foleg nekem.
    Es Boldog Karacsonyt!

    VálaszTörlés
  48. Keves Évi! Csatlakozom az előttem szólókhoz. Köszönjük, hogy vagy, és mindazt, amit megosztasz magadból velünk! Áldott, békés adventet! Aejutka

    VálaszTörlés
  49. Juj, de jó, ez engem is érdekel!
    Takácsné Niki

    VálaszTörlés
  50. Rendszeres olvasója vagyok a blogodnak. Néha csak gyönyörködöm a csuda alkotásokról készült fényképeidben,de már több ötletet adtál nekem ajándékkészítéshez! Az útbeszámolóid és hangulatos fényképeid is mindig örömet szereznek. Ez a mai nagylelkű ajánlatod meg egyenesen szuper! Nagyon boldog volnék, ha én nyerném meg! Már van is egy-két ötletem, hogyan használnám fel!
    További izgalmas karácsonyi készülődést kívnok! 'atirokneb'

    VálaszTörlés
  51. Kedves Évi!
    Állandó olvasója vagyok a blogodnak, és csodálom, hogy milyen gyönyörűségeket alkotsz apró, egyszerű dolgokból. Én is nagyon örvendenék egy ilyen csomagnak, főleg a ragasztó pisztolynak, amit már rág készülök venni magamnak.

    VálaszTörlés
  52. Kedves Levendulalány!:)
    Fantasztikus csomagot állítottál össze, akárki is nyeri meg biztos nagyon boldog lesz.
    De inkább nekünk kellene meghálálni azt a rengeteg ötletet amit megosztasz velünk. Már jó párat megvalósítottam belőlük és mindig sikerük volt:)
    Köszönöm szépen, hogy megosztod velünk az ötleteidet!

    VálaszTörlés
  53. Én is benevezek :) És tényleg, nagyon nagyon kedves dolog tőled ez az egész ajándékozoósdi :) Kazi Detti

    VálaszTörlés
  54. Kedves Levendulalány!
    Először írok, és nem is az ajándékra pályázva (határon túlról vagyok). :)
    Magam is azok táborát gazdagítom, akik névtelenül és "íratlanul" követik napról napra a bejegyzéseidet. Ahogyan az előttem szólók is jelezték, sok örömujjongást, meghitt pillanatot vagy éppen éhséget váltottál ki a kreatív, fotós és recept bejegyzéseiddel. :) Ha díszítésről van szó, elsőként jutsz eszembe: olyan Levendulásstílusbanjólesz módra- munka közben meg kialakul a saját stílusom is :)
    A mostani felajánlásod is szeretetre és tiszteletre méltó, és igazán önzetlen cselekedet - én nehezen mondanék le róluk. :)
    Sok sikert kívánok a benevezőknek, jó barkácsolást a leendő nyertesnek, és mindenkinek hangulatos készülődést a közelgő ünnepekre!
    Pirosalma

    VálaszTörlés
  55. Kedves Levendulalány! Jó ideje, hogy rád találtam, és már a saját blogomban az állandó olvasólistám tagja vagy, így rögtön látom a frissítéseket is :) Köszönöm, hogy ilyen lehetőséget adsz az olvasóidnak, és ilyen kedves meglepetést hoztál karácsony előtt! Kislányomnak szeretném megnyerni a csomagot, ő imád barkácsolni, alkotni, sajnos, már egy hónapja beteg, így minden dolognak örülök, amivel meglephetem, vagy elterelhetem a figyelmét. Remélem, a szerencse kedvez nekünk, és hamarosan meggyógyulva mi készíthetünk csodaszép dolgokat az én hercegnőmmel! Gulyás Dénesné Zsanett, és kislánya, Gulyás Hanna Zsanett :)

    VálaszTörlés
  56. Micsoda alapanyagok vannak Nálatok! Nagyon-nagyon szeretném, ha hozzám csengetne be ezzel a csomaggal a postás!
    Na meg persze várom a további karácsonyi csináld magad dekor ötleteket is!

    VálaszTörlés
  57. Szuper!

    Én szívesen életre kelteném ezeket a csodákat, ha a szerencse mellém áll :)
    Nagyon kedves a felajánlásod!
    Claudia

    VálaszTörlés
  58. Ez itt egy komment, hogy mennyire nagyon, nagyon örülök a kezdeményezésnek és a blogodnak!Mindennap megkukucskálom!!!!:)

    VálaszTörlés
  59. Kedves Évi!

    Nincs olyan nap, hogy ne jönnék el az oldaladra, hisz annyi csodálatos tárgyat készítettél, amiből jó párat már mi is elkészítettünk a kis lányommal. Nagyon kedves tőled ez karácsonyi csomag :) Szeretnék én is beállni a sorba aki nagyon örülne ha megnyerhetné, hisz még sose sikerült. De talán majd most! Kívánom, hogy még nagyon sokáig olvashassuk soraidat! Szép Napot! Cs. Niki!

    VálaszTörlés
  60. Szia Levendulalány!
    Nem olyan rég, tavaly találtam rá az írásaidra, azóta szép csendben nagy szeretettel és lelkesedéssel olvasom. Most, hogy már a kisfiam is (3,5 éves) érdeklődik az otthoni „csináljunk valami szépet” munka iránt, nagyon sok ötletedet megvalósítottuk. Remélem még nagyon sok közösen készített „szépet” tudunk majd együtt elkészíteni az írásaid alapján. Szeretettel üdvözöllek Saliberi.

    VálaszTörlés
  61. Szia, mindig elámulok a szebbnél-szebb dolgokon, amiket készítesz! Én is jelentkeznék a sorsolásra, a kisfiammal barkácsolnánk esténként! :)
    üdvözlettel: T. Réka Budapestről

    VálaszTörlés
  62. Kedves Levendulalány!
    Mióta először tévedtem hozzád, édesanyám és én is (egymástól függetlenül) sok-sok ötletedet megvalósítottuk. :) Fantasztikus, ahogy szinte a semmiből varázsolsz nagyszerű, igényes dolgokat!
    Karácsonyra én is hasonló csomaggal szerettem volna meglepni anyukámat...örülnék, ha kiegészülhetne egy-két darabbal.
    Köszönettel az eddigi (és jövőbeli) ötletekért: Lelani

    VálaszTörlés
  63. Kedves Levendulalány!
    Szeretnék én is jelentkezni! Csodás dolgokat készítesz, amelyek közül már én is elkészítettem párat. Nagyon kedves tőled, hogy felajánlasz ilyen szuper ajándékcsomagot! Üdvözlettel: M.Melinda

    VálaszTörlés
  64. Ez igazán nagyon kedves tőled. :) Már egy éve olvaslak, bár jószerével komment nélkül. Pár dolgot meg is valósíottam, és sokkal többet még szeretnék is. ( lovagom hálásan köszöni a nutellás mogyorós keksz receptjét. :D)
    Üdv
    Melantha

    VálaszTörlés
  65. Én is szeretnék a játékra jelentkezni, bár nem vagyok a szerencse lánya. Na de hátha most. :) Nagyon-nagyon értékes és szép csomagot állítottál össze, nagyon szeretném, ha enyém lenne. :) Az oldalad pedig...mit is írhatnék...az egyik kedvencem. :) További jó blogolást, és sok örömet a kreatív alkotásban! Köszönöm a játékra való jelentkezés lehetőségét.

    VálaszTörlés
  66. Megszállott kreatívkodó vagyok én is :) szóval jó helyre kerülne hozzám ez az óriási csomag.
    Szóval jelentkeznék a játékra a csomagért, és nagyon örülnék. Nagyon szeretem a blogodat.

    Üdv: Anikó

    VálaszTörlés
  67. Kedves Levendulalány!
    Ez nagyon kedves gesztus tőled, én is szeretnék jelentkezni a játékra! Már egy éve az olvasóid között vagyok, igaz eddig a háttérből figyeltem az oldalt, ez az első üzenetem. A mai napon azért látogattam el az oldaladra, mert a páromnak adventi naptárat készítek, és jöttem ötleteket keresni.(Találtam is..:-) Az ajándékok között lesz például egy általam készített hógömb, amihez köszönöm a segítségedet. ( Képzeld 3 gyógyszertárba is elmentem, mire végre adtak glicerint.:( ) Nagyon szeretem olvasni az írásaidat, a receptek többségét már kipróbáltam, és a legjobb, hogy a legegyszerűbb dolgokból varázsolsz irtó klassz dolgokat. A kedvencem például: Batman papírgurigából:-) További jó blogolást kívánok!:) Szabina

    VálaszTörlés
  68. Ó, istenem ! Amikor megláttam a sok kommentet... Biztos nincs esélyem, de ha a görög mintás lyukasztó hozzám kerülhetne... :-)
    Köszönöm, hogy vagy nekünk!

    Kata

    VálaszTörlés
  69. Kedves Levendulalány!

    Mi, olvasók, érted is hálásak vagyunk, és a munkádért, köszönjük! :)
    A csomag szuper, és nagyvonalú! Örülnénk neki nagyon mi is.
    Üdvözlettel,
    Tomcsányi Emese

    VálaszTörlés
  70. Kedves Levendulalány!

    Többekkel egyetemben én is névtelenül és kommentek nélkül követem a blogodat. Több ötletedet megvalósítottuk már a kislányommal, én is nagyon örülnék, ha a sorsoláson nekünk kedvezne a szerencse. Köszönjük a munkádat és a felajánlást! L. D. Anikó

    VálaszTörlés
  71. Hú ebből 5 csomag is kijönne:) Nagyon kedves gesztus és ötletadó is. Hazamegyek átnézem a gyöngyös dobozaimat.

    VálaszTörlés
  72. Kedves Levendulalány!
    Mindig örömmel olvasom az újabb bejegyzéseidet és ha alkalom adódik rá, elkészítem az ötleteidet. Igazán örülnék ennek a kis csomagnak, megdobná alapanyag készletemet :)
    Taskovityné Emese

    VálaszTörlés
  73. Aztaaa, mennyi hozzászólás :) De ez nem az ajándék miatt van, hanem, mert ennyien szeretnek Téged! :) Én szinte a kezdetektől olvaslak, veled kezdtem el készülődni a karácsonyra, akkor én is megcsináltam azokat az édes kis tobozfenyőfákat :) Azóta is előkerülnek minden karácsony alkalmával, aranyos ékei a karácsonyi dekorációnak :)
    Azonban most én is önző leszek, és bevallom, hogy nagyon, nagyon szeretném ezt a csomagot :) mert már nagyon de nagyon szeretek kreatívkodni, de sajna a kellékek nem a mi pénztárcánknak valók :( s egyik hozzátartozómnak sem jut eszébe ilyesmit ajándékba adni, pedig minden évben hajtogatom, hogy ezzel nagyobb örömet lehetne okozni, mint egy sokadik zoknival vagy pulcsival :) Mert míg az előbb felsoroltak szükségletek, addig a hobbykellékek vágyak, amikből sok-sok kedves kis alkotás születhet :)
    Nagyon sok ötletet megvalósítottam már az oldaladról, bízom benne, hogy ezután is sok-sok jó és szép ötlettel lepsz majd meg bennünket, amiért TE is ajándékot érdemelnél ;)

    VálaszTörlés
  74. Kedves Levendula! Nagyon szép , hogy gondoltál ránk "barkácsolokra",szép lelked van!Ha én kapnám ezt a csomagot, továbbadnám olyan gyeerekeknek akik álmodni sem mernek arról, hogy vásárolhassanak ilyet.Dupla öröm, neked, és szimla de nagy öröm nekem.
    Ölelés Manóka

    VálaszTörlés
  75. Nagyon nagylelkű vagy! Egy ilyen csomagnak biztosan örülnék!

    VálaszTörlés
  76. Nagyon - nagyon szeretném ezt a csomagot , hogy sok szépséget tudjak alkotni

    VálaszTörlés
  77. Szia!
    Nagyon örülnék ennek a csomagnak.
    Szuper dolgokat válogattál össze. :)

    VálaszTörlés
  78. Mennyi csodaszép ajándék!!! Nagyon örülnék neki! A lányommal közösen alkotnánk belőle!!

    VálaszTörlés
  79. Kedves Levendulalány! Mi is nagyon örülnénk neki! Üdv. Ági

    VálaszTörlés
  80. Szia! Hát ki ne örüln ennyi apró barkácscuccnak! MI biztosan! Szép napot! Klári és az aprónép

    VálaszTörlés
  81. Mindenféleképpen nyertes vagyok, megtaláltam a blogod és olvaslak:)

    VálaszTörlés
  82. Gyönyörű csomagot állítottál össze. A többiekhez hasonlóan rám is inspiráló hatással vagy, már sok mindent készítettem (-tünk a gyerekekkel) az oldaladról, remek dolgokat alkotsz. Ilyenkor karácsony előtt pedig még a szokásosnál is többet olvaslak. Ami miatt mégis a kedvencem ez az oldal, az a stílusod. A legegyszerűbb dolgokról is annyi érzéssel írsz, hogy azt nem lehet nem szeretni .
    Örülök, hogy néhány éve már idetaláltam.
    Szuper veled együtt készülni az ÜNNEP-re.
    Puszi : Mariann

    VálaszTörlés
  83. Oww..Perfect gifts..I hope, I can have these. Ozlem.

    VálaszTörlés
  84. Ez az ajándék azért igazán szép, mert ebből még sok-sok ajándékot lehet készíteni a szeretteinknek. Én is örülnék neki! Melinda

    VálaszTörlés
  85. Kedves Levendulalány!
    Fantasztikus milyen nagylelkű vagy! A gyermekeimmel mi is örülnénk neki. A Márton napi vásáron az iskolában a legnagyobb siker a malacperselyed volt ezúton is köszönöm!!!

    VálaszTörlés
  86. Ez jó... ez a csomag! Én is szívesen lennék gazdája. :o)))))

    VálaszTörlés
  87. Nagyon szuper csomag, bárminek örülnénk, mivel a kicsi fiaimmal mindig alkotunk valamit! :) - Üdv.: kicsidy

    VálaszTörlés
  88. Nagyon önző dolog "csak" ilyenkor kommentelni, annak ellenére, hogy rendszeres olvasód és csodálód vagyok! Fantasztikus ötleteket lehet meríteni a blog-ból, és szerintem társadalmilag is hasznos az újrahasznosítási ötletek végett. :) Én magam is szeretek elbarkácsolgatni, így biztosan örülnék egy ilyen csomagnak. :)
    További szép és hasznos ötleteket kívánok (nem csak neked, magunknak is, hogy legyen mit olvasni a blogon - ha már az önző kommenteknél tartunk... :)))!

    VálaszTörlés
  89. Kedves Levendulalány!

    Én is az oldalad egyik "függője" vagyok! :) Nagyon szeretek kreatívkodni, már több dolgot el készítettem a Te oldaladról is. Alig várom az új bejegyzéseidet is, mert szeretem az írásodat, kedvességedet. A csomagnak én is nagyon örülnék, úgy érzem fel tudnám használni. :)

    VálaszTörlés
  90. Jó nagy kalap kell a sorsoláshoz, hogy mindenki neve beleférjen :) és jó nagy kalappal kívánok magamnak is, hogy az én nevemet húzd :) Valakinek nagy örömet szerzel majd! Köszönöm mindannyiónk nevében! Üdv: Tulik Kata

    VálaszTörlés
  91. Hű, ezek a dolgok külön-külön is nagyon jók, de így csomagban pedig pláne... Gratulálok a blogodhoz! :) Rabi Gabi

    VálaszTörlés
  92. Kedves Levendulácska, itt az iskolában rendszeresen a Te blogodból merítünk ihletet, magyarul: lemásoljuk azt, amit Te kitaláltál. Ha a plusz szerencse is nekem kedvez (mert igen, hogy idézzek egy előttem szólót: már az is szerencse, hogy egyáltalán ismerjük ezt az ötletbányát....), akkor az Általad felajánlott alapanyagokból készítünk valamit a karácsonyi kézművesfoglalkozáson. Cro-Hun-Rita

    VálaszTörlés
  93. Szia! Nálam jó helye lenne a csomagnak. :-) Kb másfél éve hűséges olvasód vagyok. Köszönöm a rengeteg ötletet! S-né Éva

    VálaszTörlés
  94. Kedves Levendulalány!

    Nagyon örülök ennek a blognak, köszönöm a rengeteg ötletet. Már többet meg is valósítottam belőle. Igazi kikapcsolódás ez nekem a munka és az egyetem után. Sok sikert kívánok a bloghoz, az újabb ötletekhez így az ünnepek előtt!
    Szeretettel: V. Katalin, Budapestről

    VálaszTörlés
  95. Fantasztikus lenne ha én nyerném meg ,de ahogy a kommenteket nézzem nincs sok esélyem.
    Sz.Kitti

    VálaszTörlés
  96. Szia!!
    Nagyon jó ötlet ez a játék és mint sokak előttem, én is szeretném kifejezni, mennyire örülnék az ajándék csomagnak! Az oviban biztosan jó hasznát venném! :-D
    Üdv:
    Davina Zsuzsa

    VálaszTörlés
  97. Micsoda remek ajándékcsomag! Természetesen én is örülnék, hogyha hozzám kerülne, ki nem? :) Nagyon szeretem a blogodat kedves Évi! :)

    VálaszTörlés
  98. Nagyon-nagyon boldoggá tennél, ha én nyerném meg! K. Zsófi Esztergom

    VálaszTörlés
  99. Kedves Levendulalány!

    Én nagyon örülnék ennek a csomagnak!
    Sok ötletet kaptam már tőled!

    Üdv: Bíró Ágnes

    VálaszTörlés
  100. Kedves Levendulalány!

    Ez egy nagyon kedves gesztus tőled. Én is szeretnék pályázni ezért az izgalmas csomagért.
    Üdv: Bíró Ágnes

    VálaszTörlés
  101. Szia!
    Nagyon örülnék ennek a csomagnak, fantasztikus dolgokat lehetne alkotni velük :)

    VálaszTörlés
  102. Kedves Levendulalány,
    köszönjük, hogy vagy, és hogy ilyen vagy. Minden gondolatod, minden ötleted kincset ér. És ez a csomag... csak ámulok! Köszönjük a lehetőséget!
    Szép készülődést és gyönyörű ünnepet kívánok!
    Szeretettel, Anna

    VálaszTörlés
  103. Kedves Levendulalány, rendszeresen figyelemmel követem a blogot, nagyon sokszor vissza-vissza is keresek a régebbi bejegyzések közt - rengeteg ötletet adott már a gyerekekkel való foglalkozásokhoz és az otthon szebbé tételéhez is. Amennyiben bevállalható a határon túli postázás is, szívesen fogadnám én is ezt a remek válogatást :D. Áldott Adventet kívánva, Emőke

    VálaszTörlés
  104. Csodás a felajánlás és a csomag tartalma is! NAgyon örülnénk neki a gyerekekkel! :-) Gabriella

    VálaszTörlés
  105. Látod milyen sokan nézik és várják nap mint nap a blogod? :) én is közéjük tartozom, már kb 1 éve minden nap ez az első amit megnézek, ha leülök a géphez. Mindig adsz valami ihletet :)
    -Falewel-

    VálaszTörlés
  106. Kedves Levendulalány!
    Rengeteget olvaslak,de eddig még nem szóltam hozzá sosem.Sok mindent megcsináltam az ötleteidből én is,nagyon hálás vagyok értük.:)))Temérdek energia és idő ez Neked ezúton is KÖSZÖNJÜK,hogy megosztod velünk:))))))))))
    Ezt a rengeteg kommentet sem lesz könnyű,HAJRÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    üdv
    ancsur

    VálaszTörlés
  107. Üdvözletem! Én is, mint ahogy látom sokan mások is, előszeretettel olvasom blogodat, és mindig várom az újabb bejegyzéseket. Megmagyarázhatatlan módon minden bejegyzésednek nagyon különleges hangulata van. Így szerencsét próbàlok én is hátha sikerül megnyernem ezt a csomagot! Nagyon szépe n köszönöm a lehetőséget! Mutier Uszáma

    VálaszTörlés
  108. Kedves Levendulalány!Hát ez nagyon izgalmas! Ha csak egy műanyag kis poharat, vagy egy szívószálat kaphatna tőled a 8 éves kislányom ( aki holnap lesz 8 éves) annak is nagyon örülne!!! Szép készülődést az ünnepekre. Márti

    VálaszTörlés
  109. Szia, én is heti egyszer ide-ide nézegetek, lányommal ötletelgetünk, Tőled szemezgetünk. Megpróbálkoznánk nyerni is :) Brigesz

    VálaszTörlés
  110. Szia!
    Nagyon klassz csomag, örülnék neki :)
    Barbi

    VálaszTörlés
  111. Imádnánk, a három gyerkőccel rengeteget kézműveskedünk, az ötletek mindig kiegészülnek és egész nagy projektek szoktak kikerekedni belőle :) A csomagban lévő dolgoknak is remek helyük lenne, sőt meg is mutatnánk az alkotásokat, hogy ne csak Te adj de mi is viszonozzuk valamivel ha Fortuna mellénk szegődik! Szép estét! Égi Judit

    VálaszTörlés
  112. Olyan aranyos vagy!
    Boldog karácsonyt!

    Rozi

    VálaszTörlés
  113. Úgy örülök, és úgy irigyellek, hogy ilyen népszerű vagy! :) Valld be, Te se számítottál ilyen szimpátia lavinára. :) Ha ezt a sok szeretetet egy be lehetne gyúrni, annak energiája egy atomerőművet is lepipálna. Sok jó ember egy weboldalon is elfér.
    KifliKandúr

    VálaszTörlés
  114. Nagyon szeretném! Köszönöm a játékot, további szép estét: Mónika

    VálaszTörlés
  115. Kedves Levendulalány! Nyáron olyan hosszú szünetet tartottál, hogy azt hittem, befejezted a blogolást. Akkor szomorú voltam, mert mindig olyan jó volt olvasni és ötleteket meríteni Tőled. Bizony hiányoztál volna. Az, hogy folytattad a blogírást, már önmagában nagy ajándék volt. Köszönettel a jobbnál-jobb bejegyzésekért: Judit

    VálaszTörlés
  116. Nagyon örülnék a csomagnak! :)

    Nagy Kitti

    VálaszTörlés
  117. Kedves Levendulalány!

    Nagyon tetszenek az ajándékok!

    VálaszTörlés
  118. Van, akit különféle ékszerek, tűsarkú cipők hoznak lázba, én egy csomag színes, mintás papírnak örülök nagyon, ha pedig mintalyukasztóval alkothatok - számomra határtalan boldogság...
    Köszönöm, mindnyájunk nevében, h életünk része a blogod!
    GÉva

    VálaszTörlés
  119. Én leszek a 114. ... Azért a kis esély is esély, ugye? Nagyon szeretünk a 8 éves lányommal ügyeskedni, mindig találunk valami kreatívkodást itthon. Jó pár dolgot elkészítettünk már a blogodon talált dolgokból is, és bizony ez az ajándékcsomag is nagyon jó lenne nekünk!!
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  120. Juuuj! Hát ennek ki ne örülne?! Mi biztosan (családilag, gyerekileg... :-) ) Semmi újat nem tudok mondani, minthogy minden nap várom az új bejegyzéseidet, s rengeteg ötletnek örülök, amit tőled kapunk! Köszönjük ily módon is! Így tovább!!! Szeretettel: Pintér-Kiss Viktória

    VálaszTörlés
  121. Ez egy rendkívül nagylelkű ajánlat! :)
    Bán Anita

    VálaszTörlés
  122. Szia! Minden elismerésem a Tiéd! Nagyon ügyes vagy és remek ötleteid vannak. Régóta figyelem "kreatívkodásaid" eredményeit és már rengeteg ötletet adtál nekünk is. Köszönöm! A csomagot is, mert biztos, hogy mi fogjuk megnyerni!! Ugye?? :-D :-D :-D
    Üdv, B-né Orsi

    VálaszTörlés
  123. Szeretnék én is benevezni :-) szuper dolgokat csinálsz, szuper a blogod...

    VálaszTörlés
  124. szeretnék én is jelentkezni :-) szuper a blogod, és szuper kreatív dolgokat készítesz..

    VálaszTörlés
  125. Szuper csomag! Nagyon tetszik! A nemezelés amúgy is régóta érdekel.

    VálaszTörlés
  126. Szia!
    Nagyon jól összeválogatott csomag,nagyon örülnék ha megnyerhetném.
    Imádom a blogod,csak így tovább.

    VálaszTörlés
  127. IIIII!!!! EZ naaagyon izgiiiiii!!!!! Csodás csomag, csodás helye lenne nálunk. :) Reménykedve és megköszönve az eddigi sok sok inspirációt és nem kevés időt, ami mindebbe benne van és még sok sok szépet és jót kívánva, üdv: b79andi ;)

    VálaszTörlés
  128. Kedves Levendulalány!
    Nagyon lelkes olvasód vagyok! Gratulálok a bloghoz!
    Szille

    VálaszTörlés
  129. szia!
    Nagyon tetszik a csomag, szeretném én is megnyerni.
    jkata

    VálaszTörlés
  130. Szintén szeretnék részt venni a járékban :)))

    VálaszTörlés
  131. Jesszus!Nagyon szeretném!!!Az a mintalyukasztó....valami csodálatos.Nagyon szeretem a blogod,régóta olvasom.Inspirálóak a bejegyzéseid.Csak így tovább!!!

    VálaszTörlés
  132. Szívesen olvaslak, ráadásul a kommentelők számát is szeretném növelni :)

    VálaszTörlés
  133. Én is-én is-én is!!! :)
    Szuper csomag, szuper játék, szuper blog :)))

    VálaszTörlés
  134. Nagyon tetszik a csomag, szeretnék részt venni a játékon :)

    VálaszTörlés
  135. Nagyon örülnék, ha az enyém lehetne, nagyon szuper csomag :)

    VálaszTörlés
  136. Imádom a blogodat! :-) Szeretnék jelentkezni! :-)
    Hkata

    VálaszTörlés
  137. Jujj! Szuper a csomag, az ötlet, a felajánlásod! Nagyon kedves dolog Tőled! Én személy szerint nagyon örülnék egy ilyen karácsonyi ajándéknak! :D

    VálaszTörlés
  138. Mióta rátaláltam erre a blogra, azt várom, hogy beteg legyek, nem nagyon, csak annyira, hogy néhány napig itthon maradhassak, és végre legyen időm végigolvasni az összes bejegyzést :) Judit

    VálaszTörlés
  139. én is jelentkezem erre a szuper felajánlásra, játékra

    VálaszTörlés
  140. Kedves Levendulalány! Ez nagyon kedves és igazán nagylelkű ajánlat a részedről! Ki ne imádna egy ilyen csomit!! Mi most is nyakig ülünk az ötleteidben...KARÁCSONY!!!!:))) További kitartást a munkádhoz és köszönjük szépen, bárki is lesz a nyerő!! solteszanita

    VálaszTörlés
  141. Öröm látni, hogy milyen sok embert (köztük engem is) inspirálsz. Nem vagyok valami jó barkácsoló, de tőled mindig ámulatba esem és újult erővel állok neki egy kis apróságnak. Remélem egy ilyen kis csomag gazdájaként könnyebb lesz. További sok-sok követőt és örömteli blogbejegyzést! :) ezsbea

    VálaszTörlés
  142. Én is jelentkeznék a játékra! :)

    VálaszTörlés
  143. Szeretnék én is részt venni a játékban! :)

    VálaszTörlés
  144. Nem sok esély van a nyerésre, -de nincs kockázat:-) Köszönöm az eddig tanultakat!Szép jövő hetet Neked!
    Borsodi

    VálaszTörlés
  145. Kedves Levendulalány!
    Én is nagyon örülnék az ajándéknak, bár az az egyik legnagyobb ajándék a blogod. Már attól is adventi hangulatom lesz, hogy minden nap izgatottan jövök, és minden alkalommal jobbnál jobb ötletekkel rukkolsz ki.
    Köszönöm
    Adri

    VálaszTörlés
  146. Te először sorsolsz (szuperjócsomagot) én pedig először veszek részt így játékban :) Remélem szerencsét hozunk egymásnak!
    Kedves tőled a felajánlás! Üdv., Erika

    VálaszTörlés
  147. Kedves Levendulalány!
    Én is jelentkeznék! Nagyon kedvelem az oldalt, rendszeresen nézegetem! Néhány dolog már meg is valósult a te ötleteid alapján. További sok sikert, erőt, és kitartást neked! MnéDóri

    VálaszTörlés
  148. Kedves tőled a felajánlás, nagyon örülnék neki :)

    VálaszTörlés
  149. Alig bírtam letekerni a megjegyzés-oszlop végére! :))) Évi, szerintem bármelyikünk örülne akár csak egy dolognak is a sok ajándékod közül, nemhogy ennyi mindennek! :) Nagyon aranyos ötlet tőled, köszönjük ezt a kedves gesztust! :)

    VálaszTörlés
  150. Kedves Levendulalany!
    Minden nap szakitok idot hogy bepillantsak a blogodra! Termeszetesen en is orulnek a csomagnak:) Agi, Bristol

    VálaszTörlés
  151. Szia Levendulalány!
    Már meg is indult a fantáziám, mi mindent is csinálnék (csak mint minden post-od után :))) Nagyon örülnék a csomagnak :)
    További jó készülődést! :)
    Réka

    VálaszTörlés
  152. Hűű, mennyi jelentkező...
    Szeretnék beszállni én is a játékba :) )

    VálaszTörlés
  153. Én is nagyon örülnék a csomagnak. Nagyon tetszik a blogod, pont egy olyansmin dolgozok, amit itt latta. Köszi! U. Ibolya

    VálaszTörlés
  154. Nagy örömmel nézegetem ezt az oldalt. Sok egyszerű és jó ötletet láttam már.
    Sok sikert és Kellemes ünnepeket kívánok neked és kedves családodnak. Ezúton kívánok minden kedves hozzászólónak is Boldog Békés karácsonyi ünnepeket: Lajos Jutka

    VálaszTörlés
  155. Kedves Levendulalány!
    Néhány hónapja találtam az ötleteidre, írásaidra és nagyon örülök, hogy "megismerhettelek". Tőled kaptam inspirációt, hogy magam is honlapot készítsek, bár nem kreatív, hanem turisztikai témakörben. Nagyon szeretek barkácsolni, ügyeskedni, óvónő lévén is, ezért külön öröm lenne, ha megnyerhetném a csomagodat!
    További nagyon jó munkát és szép napokat kívánok! Lenanesi

    VálaszTörlés
  156. Nagyon örülnénk neki:-)
    Kellemes ünnepeket:Sarokné Kriszta

    VálaszTörlés
  157. Napi olvasód vagyok, örülök, hogy ismét rendszeresebben írsz. Nagyon szeretem az egyszerű és nagyszerű ötleteidet, már sokat megvalósítottam belőlük :-) Üdv: Mészáros Szilvi

    VálaszTörlés
  158. Kedves Levendulalány!!

    Kedves gesztus Tőled az ajándék felajánlása, természetesen én és két lurkóm is nagyon örülne az ajándéknak, jobbnál jobb ötleteket valósítanánk meg belőle. Eddig is rendszeresen figyeltem a blogodat, mostantól még izgatottabban majd kattintok ide. Remélem sikerül :-) Nektek pedig békés, boldog karácsonyt kívánok.

    VálaszTörlés
  159. Kedves Levendulalány!

    Hű ez aztán ám a sok jelentkező! de nem csoda fantasztikusan jó az oldalad!
    Nagyon sok jó dolgot készítesz és osztod is meg velünk.
    Én nap mint nap fellépek megnézni hogy van e valami új.
    Csak így tovább!
    Az ajándékcsomag nagyon nagy gesztus tőled! Szerintem sokan hasznát vesszük itt akár ki nyeri meg!
    Blog íráshoz további sok sikert kívánok!
    Erika

    VálaszTörlés
  160. Kedves Levendula Lány!
    Napi rendszerességgel nézem meg a jobbnál-jobb ötleteidet. Nagyon inspirálóak számomra. Óvónő és édesanya lévén én is nagyon örülnék a csomagnak,de akárhogy is alakul, olvasód maradok mindenképpen:)
    Üdvözlettel: T. Edit

    VálaszTörlés
  161. Kedves Levendulalány! Nagyon nagylelkű és szívet melengető gesztus ez az ajándékcsomag-küldés, reménykedve beállok én is a sor végére :)

    VálaszTörlés
  162. Kedves Levendulalány!

    Miattad mertem belefogni a barkácsolásba/kreatívkodásba újra (mármint általános iskolás korom óta... :)). Merthogy élveztem én mindig a szöszmötölést, de egyrészt nem tudok varrni - nagyon nem!-, másrészt nem vagyok túl ügyes. De az újrahasznosított dolgokkal csudajó dolgozni: nincs bennem stressz, hogy valami drága alapanyagot "elkamerázok", így sokkal jobban sikerülnek. Az öt éves lányommal belelendültünk az ötleteid kipróbálásába -igaz, nekünk nem lesz olyan, mint amiket te készítesz, de élvezzük, és az élmény megmarad! És nyilván örülnénk az ajándékcsomagnak, de annak még jobban, hogy létrehoztad ezt a blogot! Kellemes ünnepeket, üdvözlettel: Pongor Ildikó

    VálaszTörlés
  163. De szépeket írtál az elején! És tényleg ez a legfontosabb! Na jó, csak hogy meglegyen a postára adás garantált élménye, én is jövök játszani!

    VálaszTörlés
  164. Szia Levendulalány!
    Sokszor bekukkantok Hozzád, hogy mizu. :)
    Én is sokszor hálát adok a családért, a sok barátomért, akik körülvesznek. Ők teszi az egészet kerekké, egésszé, élhetővé, érdemessé, jóvá.
    Csodás, meleg, illatos készülődést!

    Üdv: ivett

    VálaszTörlés
  165. Kedves Levendulalány!
    Mindig felcsillan a szemem, amint meglátom, hogy új bejegyzést tettél közzé, és azonnal izgatottan olvasom.
    Csodás itt inspirálódni, nem csak a kreatív ötletekkel, de lelkileg is feltöltenek a szavaid!
    Ezt köszönöm, és ez a gesztus is szívet melengető, hogy egy "ismeretlen ismerősnek" is örömet szereznél így karácsony közeledtével! :)

    VálaszTörlés
  166. Kedves "kiflieslevendula"- így szoktalak nevezni, mert minden nap, vagy minden második nap amikor számítógép elé kerülök, ez az első szó amit beírok. S a reakció kétféle: "óóó de vagány ezt megcsinálom én is/megcsináljuk az ovisokkal" vagy "óóó de kár, még nincs új bejegyzés!" Erdélyi olvasóként biztatlak minden alkotó kedvű barátom, óvónőtársam nevében, csak így tovább, alkoss, hass, gyarapíts...magadat, minket. Üdvözlettel Todor Zsuzsa, Zeteváraljáról.....A kétszerhasznált zöld gurigakoszorúd már két éve töretlenül vezeti a slágerlistát az ovinkban :)

    VálaszTörlés
  167. Hàrom csemetémmel együtt nagyon örülnék, ha mi nyernénk meg a csomagot, mert még sosem nyertünk sehol és minden héten kreativkodunk valamit itthon; este, ovi utàn vagy hétvégén. Ha inspiràciot keresek, mindig ide làtogatok el elôször és aztàn itt is ragadok a sok jo ötlet közt. Ez nem fog vàltozni akkor sem, ha nem én leszek a szerencsés nyertes - nyilvàn! Csak igy tovàbb! Kellemes készülôdést kivànok az ünnepekre, àldott karàcsonyt!

    VálaszTörlés
  168. Kedves Levendulalány!

    A napokban bukkantam az oldaladra, de nem győzöm menteni a jobbnál jobb ötleteket, amiket alkalom adtán szeretnék én is megvalósítani :)
    Nagyon szép/hasznos dolgokat válogattál össze az ajándékcsomagba, mint minden más jelentkező, én is nagyon örülnék neki.
    Kellemes karácsonyi készülődést, és még sok-sok hasonlóan kreatív ötletet kívánok Neked!

    Lilla

    VálaszTörlés
  169. Hűha, milyen nagylelkű felajánlás és szuper nyeremény!
    Én is szeretnék játszani :)

    VálaszTörlés
  170. Szia! Húúú, nagyon jó ajándékokat válogattál össze, örülnék, ha én nyerném meg őket, szeretnék jelentkezni a játékra. :)

    VálaszTörlés
  171. Szia!
    Én először is szeretném megköszönni azt a rendetek ötletet, amit kaptam tőled és amiből rengeteget el is készítettem.
    Örülnék, ha megnyerném a csomagot, mert szeretném karácsonyra továbbadni a kisfiam osztályának. Egy nagyon lelkes kezdő kreatív tanítónénink van, aki sokszor a saját fizetéséből veszi a gyerekek alkotásaihoz az alapanyagot.
    Biztos nagy segítség lenne neki és persze a gyerekeknek is!
    További jó készülődést kívánok és várjuk az idei jobbnál jobb karácsonyi ötleteidet!!

    VálaszTörlés
  172. Kedves Levendulalány!

    Épp a napokban jelöltem ki magamnak egy dobozt, amibe összegyűjtöttem a ház különböző pontjain heverő kreatívos alapanyagokat. Már nagyon megérdemelték. :) Olyan jó rájuk nézni. Nagyon örülnék ha a készletem tovább bővülhetne ezzel a szép csomaggal.
    És ezúton szeretném neked megköszönni, hogy ötleteiddel - többnyire esténként, miután elcsendesedik a ház - ki tudok kapcsolni, és a nyugalom szigetén érezhetem magam.
    Boldog adventi várakozást kívánok!

    VálaszTörlés
  173. Nagyon klassz nyeremények:)
    Megpróbálkozom én is!

    VálaszTörlés
  174. Szia! Sziasztok! Engem meglepett, mikor láttam a megjegyzések számát. Rájöttem, hogy nem is feltétlenül a nyerés miatt kell most ide írni. Persze játszani jó! Egyszerűen ide kell kerülni ebbe az egyre hosszabb listába, hogy lásd/lássátok, milyen sokan is vannak, akik Tőled kapnak sok-sok szeretetet, inspirációt, mosolyt. Innen mindig besüt a Nap a szobáinkba... Csucsák

    VálaszTörlés
  175. Kedves Levendulalány!
    Nagyon örülnék a csomagnak, bár szerintem nyugodtan 2 szerencsést is sorsolhatnál, olyan sok mindent ajánlottál fel. :-)
    Nagyon sok ötletedet megvalósítottam már. És amikor esetleg nincs meg a hangulatom az alkotáshoz, csak belenézegetek a blogodba és rögtön ráhangolódom.
    Köszönjük, hogy közzéteszed a "kincseid".
    További kellemes és örmteli alkotást kívánok!
    Planette

    VálaszTörlés
  176. Nagyon tetszik minden munkad! Bábot biztos kapnának a gyerekeim, ha nyernek! Üdv nyuger

    VálaszTörlés
  177. Kedves Levendulalány!
    Mint régi, lelkes olvasód szeretnék én is jelentkezni a játékra. Imádom a blogodat, bár sosem szólok hozzá, a reggeli kávé mellett minden nap az első dolgom, hogy megnézem, van-e új bejegyzés :) Nagyon köszönöm a sok ötletet, amit eddig kaptam tőled!

    khzsuzsi

    VálaszTörlés
  178. Beállok én is a sorba szerencsét próbálni :)
    Örülök, hogy rátaláltam a blogodra és remélem, még sokáig olvashatlak.

    VálaszTörlés
  179. Jujj de szupi dolgok, én is örülnék neki nagyon!

    VálaszTörlés
  180. Szia!
    Már régóta nyomon kísérem a blogodat és sok jó ötletet merítettem belőle.
    Én is örülnék a csomagnak főleg, hogy pont szükségem lenne egy ragasztó pisztolyra :-)
    További kreatív alkotást kívánok Neked az év minden napjára!
    Üdv: Kabóca81

    VálaszTörlés
  181. Kedves Levendulalány, az esélyt megadom magunknak, hiszen hűséges olvasód vagyok már jó ideje, és így Te is visszajelzést kapsz, hogy hányan követik a blogodat figyelmesen :-)
    Köszi az eddigi ötleteidet, várom a következő kreatívkodnivalókat :-)
    Üdv, Encamarci

    VálaszTörlés
  182. Kedves gondolat, hogy tőled és izgalmas is egy ilyen játék :) Mindig várom, hogy mikor jön új bejegyzés! Nagyon köszönöm a sok ötletet :) Sok jót kívánok!

    VálaszTörlés
  183. Szia! Én tavaly találtam rád, amikor kézzel készíthető karácsonyi ajándékok után kutattam. Tetszenek a munkáid, remélem még sok-sok apró praktikát és csodás ötletet megosztasz velünk! :) Én is örülnék a csomagnak :):)

    VálaszTörlés
  184. persze hogy nyerni akarok, kár a szót szaporítani:)

    VálaszTörlés
  185. De jó is, amikor a karácsonyi készülődés közepette játszhat is az ember lánya :o)
    Köszönöm a sok-sok kedves ötletet. Az abszolút kedvencem az ajándékdoboz a kedvesnek...

    VálaszTörlés
  186. juuujdejjóóóó!!!! ez nagyon kedves ötlet, szeretném!!!!:)

    VálaszTörlés
  187. Természetesen én is nagyon örülnék a csomagnak :) Lelkes olvasód, Csilla

    VálaszTörlés
  188. Jelentkezem! :)
    marta@kodio.hu
    Köszi már a lehetőséget is! Meg azt a sok ötletet, amit már így is kaptunk!
    Balogh Márta

    VálaszTörlés
  189. Nagyon sok ötletedet megvalósítottuk már, akár egészben, akár részben :)
    188.-ként én is beszállnék a játékba :)

    VálaszTörlés
  190. Nagyon jó lenne megnyerni , nagyon szeretem a blogodat!! :)

    Üdv. foltos1106
    (foltos1106@freemail.hu)

    VálaszTörlés
  191. Én is szeretnék beszállni a nyereményjátékba! :-)

    VálaszTörlés
  192. Kedves Levendulalány!
    Köszönöm, hogy szívvel, lélekkel, szeretettel készített Csodáidat megtanítod másoknak is elkészíteni, így én is a Varázslat részese lehetek.
    Áldott alkotást kívánok: Halászné Zsuzsa (Napsütés)

    VálaszTörlés
  193. Kedves gesztus! Örülök hogy olvashatlak, köszönöm! BJudit

    VálaszTörlés
  194. Kedves Levendulalány,

    én azért örülnék nagyon-nagyon ennek a csomagnak, mert rögtön tovább is ajándékoznám. 3 gyermekem van, ebből 2 óvodás, és tudom, mennyire nagy örömmel fogadná a csomagot az óvónénijük, aki a legügyesebb-legkreatívabb-legszeretnivalóbb óvónéni kerek e világon! :-) Tudom, hogy remek dolgokat készítenének együtt a gyerekekkel.

    Mert adni és alkotni olyan jó! :-)
    Márkiné Anita

    VálaszTörlés
  195. Igazán önzetlen és szuper csomagot állítottál össze, szeretnék én is játszani, főleg a kifliéslevendulás meglepi miatt :) Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  196. Juj de szuper! Akkor én is jelentkezem a csomagért:) Mostanában nagyon sok ötletedet megvalósítottam, kisebb nagyobb alakításokkal! Ezeket mind köszönöm neked!

    VálaszTörlés
  197. Nagyon kedves vagy, hogy gondoltál az olvasóidra! :) Ha netán én nyerném, nagyon örülnék neki! :) Kellemes hétvégét!

    VálaszTörlés