2013. október 14., hétfő

Vintage ajándékkísérők


Sok hónappal ezelőtt vettem magamnak egy sokadik mintalyukasztót - ezt sem lehetett otthagyni, hiszen gyönyörű formájú címkék kivágására alkalmas, és ugye az ember sosem tudhatja, mikor lesz ilyesmire szüksége. Tény, hogy én sem tudtam, egészen addig, amíg nemrég meg nem láttam egy csodálatos vintage papírcsomagot - és azonnal éreztem, pontosan ezért kellett nekem annak idején az a mintalyukasztó, mert a két dolog találkozásából valami igazán szép dolog fog születni. És tényleg így történt... legalábbis nekem nagy boldogság volt kézbe venni az elkészült címkéket, amelyeket végül is ajándékkísérőként használok majd fel, karácsonyi csomagokra - egyszerű spárgával és barna csomagolópapírral kiegészítve.

Ezek voltak a csodálatosan szép papírok:





A mintalyukasztóval kivágtam a címkeformákat, a tetejükre pedig egyszerű irodai lyukasztóval vágtam nyílást:





A kör alakú nyílások szélét meghúztam arany színű lakkfilccel, fémkarikát imitálva:









A kártyák másik oldalára egy kis darab fehér papírt ragasztottam, erre írom majd a  jóívánságokat - és ki is díszítettem őket a kedvenc pecsétemmel. :-)


 




Ezután már csak egy darabka spárgát kötöttem az ajándékkísérőkre, és ezzel el is készültek - már alig várom, hogy felhasználhassam őket... :-)



 






























20 megjegyzés:

  1. Nagyon jók lettek. Hol vetted a lyukasztót és mennyibe került?

    VálaszTörlés
  2. Kedves Levendulalány!
    Szép hetet kívánok neked, jó munkát ezen a ködös reggelen, ami nagyon nehezen indul..... Üdv.: Márti

    VálaszTörlés
  3. Oi amiga, adorei todas as novidades do teu blog, também trago novidades no meu blog para ti contar, confira e depois deixe um comentário para eu poder saber o que achastes,beijokas.
    http://www.titacarre.com
    http://www.agulhaetricot.com
    http://elo7.com.br/titacarre

    VálaszTörlés
  4. Ezek valami fantasztikusak lettek! Honnan szerzed be ezeket a csodás mintalyukasztókat?

    VálaszTörlés
  5. De szép! Hol lehet ilyen papírokat kapni? Dekupázsra is jó?

    A legkülönlegesebb rajtuk az aranykarika. :-)

    VálaszTörlés
  6. Engem a pecsét lelőhelye érdekelne, de nagyoooon!
    Őrült jó dolgokat csinálsz, sok mindent elkészítettem már én is.

    VálaszTörlés
  7. Ez valami csudijó! :) A mintalyukasztó 7,6 cm-es? Annak a lelőhelye (valami jóárasított verzióban :)) engem is nagyon-nagyon érdekelne...
    Szép napot!!

    VálaszTörlés
  8. Ez gyönyörű!!!
    Hol vetted a lyukasztót?( Bár ilyet kivágni sem lehet túl nehéz...)
    Köszönöm a jó ötletet!
    Rnéni

    VálaszTörlés
  9. Jaaaj, de szépek! Én a lyukasztó, a papír és a pecsét lelőhelyére is kíváncsi vagyok! Köszi!

    VálaszTörlés
  10. Pénteken találtam rá a blogodra, azóta olvasom. Ki kellene írni, hogy függővé lehet tőle válni! :-)) :-))

    VálaszTörlés
  11. Jaj, nagyon helyesek! :) Sok kis apró fortély, ötlet, és micsoda gyönyörűséges végeredmény! :)))

    VálaszTörlés
  12. Kedves Lányok, köszönöm szépen a kedves hozzászólásokat, bearanyoztátok a hétfőt! :-) A beszerzési forrásokkal kapcsolatban kérlek, küldjetek privát levelet a pereceslevendula@gmail.com-ra, mert direktben nem szeretnék reklámozni... Köszönöm :-)

    VálaszTörlés
  13. Nagyon nagyon cukik...máris koppantottam az ötletet, természetesen saját megvalósításra. Egyébként itt láttam hasonlót: http://abbysgarden.blogspot.hu/2013/01/love-and-romance.html
    Ami csak annyiban hasonlít, hogy szintén házi készítésű. Ez amúgy is olyan, mint a lekvár...az a lényeg, hogy házi legyen! ;)
    Kösziiiiii

    VálaszTörlés
  14. kedves Levendulalány!

    nem is tudom, mióta része napjaimnak a blogod. már nagyon régóta olvaslak, és komolyan aggódtam érted nyáron, hisz nem tudtam volna elviselni a gondolatot, hogy egy ilyen szeretettel teli hölgy,mint Te, talán valami szörnyű dolog miatt hagyta abba az írást- így ujjongtam, mikor kiderült, hogy "csak" temérdek egyéb dolgod miatt nem tudtál írni.
    egy szó, mint száz, azért írok most neked, mert ma az irodában semmi dolgom nem volt, és én, mint tökéletes kreatív-analfabéta könyvjelzőt gyártottam egy képeslapból, rózsaszín papírra nyomtatott kottából és irodai lyukasztóból, melybe piros szalagot tettem. a végeredmény persze nyomába sem ér a te csodáidnak, de valahol mégis elégtétellel tölt el, és tudom, hogy ez a Te inspiráló fotóidnak, ötleteidnek, életszemléletednek köszönhető.
    szóval: nagyon köszönöm!
    minden jót kívánva,
    kitti

    VálaszTörlés
  15. Na jóóóó van ám mááááá! :) Ez olyan szinten professzionális, hogy tanítani kellene.... Hihetetlen érzéked van hozzá, gratulálok és továbbra is maradok "lopós" olvasód. :D

    VálaszTörlés