2013. október 30., szerda

Tál bakelitlemezből


Hát ez itt, kérem szépen, egy igazán rockos ötlet. És ismét egy olyan, ahol sajnálom, hogy nem nekem jutott először eszembe :-)
Igazából egy dolog kell csak hozzá, egy régi (karcos vagy ízlésváltozás miatt kinőtt) bakelitlemez, valamint egy jó meleg sütő - és néhány perc múlva büszke tulajdonosai leszünk egy igazán vagány tálnak.

Ezen a linken találtam az ötletet, egyben egy nagyon jó videót a folyamatról - én nem is írnám le a részleteket, viszont néhány dologgal kiegészíteném az ott elhangzottakat: az első és legfontosabb, hogy mielőtt belekezdenénk, az összes ablakot nyissuk ki, legyen rendes szellőzés. Gyerekek ne legyenek a közelben, és jó tudni, hogy nagyon sütőfüggő a dolog: az enyémnek három perc is bőven elég volt - és inkább előbb vegyük ki egy kicsit, mint cseppfolyós állapotban... de ennyi óvintézkedés bőven elég. 
Én élelmiszert nem tennék bele, mégiscsak bakelitről van szó - de bármi egyebet minden további nélkül, mert a végeredmény több mint látványos, zenészeknek és zenerajongóknak pedig egyenesen kötelező darab :-) Köszönet az ötletért!








 
 
 
 

















7 megjegyzés:

  1. Milyen dögös tud ez lenni! Kiváncsi vagyok, melyik bakelitet áldoztad fel a célra. :-)

    VálaszTörlés
  2. Olvastam, hogy szereted Mazsolát, és apró gyerekeid vannak ... ebből adódóan ajánlom figyelmedbe az Ametiszt Bábszínház előadását:
    http://www.jegymester.hu/hun/Production/83427/Mazsola-es-Tade

    VálaszTörlés
  3. Jó ez halloowen-bulira is, mert fekete.A közepére lehetne tököt ragasztani tapétából. Azt olvastam, hogy nincs benne káros anyag! Irtó jól néz ki, beleszerettem. :-)

    VálaszTörlés
  4. Megajándékozott vele a feleségem tegnap. Bakelit gyüjtő vagyok, két ilyen tálat készített. Nagyon örültem nekik. A tisztitó szereket és a tűket tartom bennük. Arra gondoltam, hogy készithetnél még férfias tárgyakat. Nálam nagy sikere volt a barkácsos koszorunak is a műhely ajtajára. Köszönettel István.

    VálaszTörlés
  5. Szia, találtam neked még egy bakelites ötletet. Noémi

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=498728526891599&set=a.314439851987135.67102.314286125335841&type=1&relevant_count=1

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fú, nagyon látványos! Köszönöm! :-)

      Törlés