2013. október 4., péntek

Mini gombkoszorú


Néha nagyon lelkesítő olyasmiket csinálni, amelyeknek egyáltalán semmi haszna vagy értelme, egyszerűen csak jó elkészíteni, és kész.. :-) A következő apróság éppen ebbe a kategóriába tartozik. És nem is kell hozzá más, mint egy kis drót, szalag meg pár felesleges gomb - mivel én mindig felhasználom az összes gombomat, most muszáj volt natúr fagombokból elkészítenem ezt a mini koszorút, de ha nektek vannak különféle, esetleg mintás gombjaitok, nohát azokból igazán mindent vivő dolog lenne, azt hiszem.

Mivel tényleg apróságról van szó, nem is írnám meg a konkrét lépéseket, a képek elmondják helyettem is.... és mire elolvassátok, mindjárt vége lesz a munkahétnek, ami egyszerűen csodálatos dolog :-)






 




































15 megjegyzés:

  1. Witam, śledzę Twojego bloga od dłuższego czasu "czasu i chcę ci powiedzieć, że lubię swoje idee recyklingu, dziękuję!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. I właściwie możesz żałować że nie rozumiesz tego języka literackiego co pisze Levendulalány :) Dobrze cię widzieć.

      Törlés
  2. De szép! Lila gombokból készítem el és lilafekete pöttyös masni lesz rajta! :-) :-)

    VálaszTörlés
  3. De cuki :)
    Amúgy ha mindig csak olyasmit készítenénk aminek haszna van, szörnyen szürke és unalmas lenne az élet.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól néz ki. Egyszerű és nagyszerű!:)

    VálaszTörlés
  5. Ez valami tüneményes!
    Gratula! :)

    VálaszTörlés
  6. Ez irtó jól néz ki! El is készítem!

    VálaszTörlés
  7. Nekem ez az egyik kedvencem! Hol lehet ilyen gombokat és drótot venni? Köszönöm!

    VálaszTörlés
  8. fajny pomysł na wykorzystanie guzików:)

    VálaszTörlés