2013. szeptember 16., hétfő

Pingponglabdák tökszerepben


Valamikor tavaly ősszel egy sportáruházi akcióban egészen potom pénzért vettem egy csomag narancssárga pingponglabdát. Sokáig csak hosszútávú letétként hevert a szekrényben, míg pár nappal ezelőtt rá nem jöttem arra, hogy ebből egészen helyes kis őszi dekorációt lehetne faragni - a végeredményt lent láthatjátok, talán nem is lett rossz :-)

De... az az igazság, nem lett belőlük őszi dekoráció. A Kisebbik ugyanis azonnal megszerette őket kis szíve teljes melegével, és most az ágya mellett sorakoznak... ennyit a szép tervekről. Bár igazság szerint kicsit sem bánom - a legjobb érzés, ha valamit megszeretnek, amit készítek :-)

Így festettek a narancssárga pingponglabdák még narancssárga pingponglabda-korukban:





A feliratnál benyomtam a labdák tetejét:





És ugyanígy a másik végükön is:





Majd egy barna alkoholos filccel vonalakat húztam a labdákra - kicsit rezgőseket, hogy ne legyen annyira művi :-)





Zöld filcből leveleket vágtam ki:





Vágtam az akácunkról pár ágacskát, és beleszúrtam a labdákba fúrt lyukakba:





A zöld filcleveleket kicsit a barna tollal megfoltozgattam, és ráragasztottam a labdákra. Ezzel el is készültek a kis pingponglabdatökök, amelyek a Kisebbiknek olyan nagy örömöt szereztek... és ezzel nekem is :-)















És akár arcot is rajzolhatunk nekik... :-)









25 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jópofa:) Eszembe jutott az Iciripiciri mesében a tök. El is mesélem ma a gyereknek.
    Legyen szép a napod!
    Nerzsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is imádtam azt a mesét :-) Köszönöm, nektek is!

      Törlés
  2. Hát ezek nagyon szuperek lettek! Egyszerűek, és pont ebben van a szépségük :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, borzasztóan egyszerűek, nem az az időrabló típusú dolog :-)

      Törlés
  3. Nagggyon cukik!! :)

    Én még nem mondtam, mennyire örülök, hogy újra "találkozhatunk" veled. :)
    Amikor nem jelentkeztél, akkor is benéztem minden nap, hogy hátha...
    Szerencsére nem reménykedtünk hiába! :)

    Szép napot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon-nagyon kedves vagy! :-)

      Törlés
  4. Olyan jó, hogy megint írsz! Köszönjük!

    VálaszTörlés
  5. Kedves Levendulalány!
    Jó, hogy újra itt vagy!! Nagyon cukik a tököcskék... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Tényleg azok, élőben is :-)

      Törlés
  6. En is orulok hogy ujbol jonnek a bejegyzesek ! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem nem eltűnni ismét :-)

      Törlés
    2. Az jo :) mert ide jonni nagy orom es feltoltodes :)

      Törlés
  7. Édesek, nem csoda, hogy a kisfiad rögtön "lenyúlta" őket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A legtöbb dolog, amit készítek, nála landol :-)

      Törlés
  8. Nagyon cukik, és olyan jó, hogy megint írsz!

    VálaszTörlés
  9. Ez nagyon aranyos!!! Hol vetted a lasztikat?

    Bíborka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Decathlonban, de sajnos most már nem akciósak... biztos van, ahol kedvezőbb áron is lehet kapni.

      Törlés
  10. Volt egy lelapult sárga labdánk, az lett az óvónénitök, a többi az óvodások. Mindenki készített egy kicsi tököt. A fehér pingponglabdát filctollal festettük, jól befogta. De jó, hogy már megint velünk vagy! :)

    VálaszTörlés