2013. szeptember 30., hétfő

Őszi koszorú kismadárral


Nem is tudom, hogy telhetett el ennyi idő a legutóbbi koszorús bejegyzésem óta, hiszen ismertek, legszívesebben hetente gyártanék egy újabbat... :-) De mivel itt az ősz, igazán nincs mese, itt és most van ideje az őszi ajtókoszorú elkészítésének - éltem is az időzítéssel. Alapanyagok terén először kicsit gondban voltam, mivel az utóbbi időben egy elég makacs torokgyulladással küszködtem, így egyelőre még kimaradt az ilyenkor szokásos nagy őszi erdőbeli kirándulás - úgyhogy végül is előkotortam a tavalyi maradékokat, vágtam melléjük a kertből csipkebogyót, és megkerestem az Olaszországban nyáron gyűjtött ciprusterméseket, majd nekiláttam.
Az alap a legegyszerűbb szalmakoszorú volt, különlegesebb "hozzávaló" csak pár apró festett gomba és egy kismadár volt, amit muszáj volt rátennem. :-)

Az őszi koszorúk készítése mindig különleges öröm, mert szívet melegítő érzés tobzódni a termések-színek-bogyók kavalkádjában - már csak terápiás jelleggel is szívből ajánlom mindenkinek, aki még nem próbálta... aki igen, az pedig egészen biztosan tudja, mi annyira részegítően jó ebben :-)












Nem mutatok most lépésről lépésre képeket, hiszen ezzel csak annyi a teendő, hogy ragasztópisztollyal szépen felragasztgatjuk a terméseket-bogyókat a koszorúalapra, egymás után, míg be nem borítottuk az egészet. Ha megvagyunk, tehetünk rá egy szép szalagból kötött masnit - vagy éppen egy kismadarat, ahogy én is tettem....





















17 megjegyzés:

  1. Álomszép..:) Az enyém elbújhat mellette..
    Nekem valahogy, ha ilyen sok sok termést teszek rá, mindig leesegetnek, hiába ragasztom őket több oldalról is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A pisztolyos ragasztó pedig nagyon szilárdan megtartja ezeket! Egyedül azok a termések eshetnek el, amelyek idővel kicsit összemennek, és így ledobják magukról a ragasztót - de én most majdnem mindenből tavalyit használtam, azok pedig már nem változtatják a méretüket :-)

      Törlés
  2. De jó, hogy megláttam ezt így hétfőn reggel! Egyből jobb kedvem lett. Nagyon hangulatos!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha a hétfők kilátástalanságán egy kicsit is javíthattam - már megérte elkészíteni...

      Törlés
  3. Micsoda őszi hangulat :) nagyon tetszik, a kis madárka koronázza meg az egészet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is pont így éreztem, hogy bár nélküle is jó, de azért ő kell rá! :-)

      Törlés
  4. Annyira szépek a színei, hogy nekem madárka, szalag és minden nélkül is nagyon tetszene :)!

    VálaszTörlés
  5. Imádom a koszorúidat, gyönyörűséges lett ez az őszi is! :) Csodás színek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez most nem is annyira az én érdemem, sokkal inkább az őszé! :-)

      Törlés
  6. Ez a kedvencem :) Minden van rajta amit imadok foleg a gomba :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) A gombák nekem is nagy kedvenceim, az adventi koszorúkra is valahogy mindig rákerülnek, pedig nem kimondottan karácsonyi jellegűek :-)

      Törlés
    2. Nalunk valahogy ugy alakult a gomba elegge karacsonyi de nalam egesz evben fo kedvenc legyen az dekoralas rajzolas stb :D Eredendoen piros dolgok feher pottyel nalam johetnek barmilyen mennyisegben .Arrol nem is beszlve mar a kracsonyra keszulok :D

      Törlés
  7. Nagyon szép és hangulatos a koszorúd! Nekünk vannak ilyen ciprusaink, ha
    gondolod egy viharnapon gyűjtök Neked terméseket és elküldöm.

    VálaszTörlés
  8. Kedves Évi! Pinteresten böngészve találtam rá erre a képre, és te jutottál róla eszembe mint őszilevél- és mintalyukasztó-szerelmes :) Hátha inspirál, és viszontláthatjuk itt a végeredményt!
    http://www.pinterest.com/pin/126030489545757569/
    Szép hétvégét!
    Gabi

    VálaszTörlés