2013. április 5., péntek

Segítsüti 2013. tavasz - Mandulás-mascarponés kávétorta


Kicsit megszakítom a pár napos szünetet egy fontos cél érdekében: megtisztelő felkérést kaptam a tavaszi Segítsüti akcióra, és természetesen örömmel veszek részt benne. Idén a Magyar Gyermekmentő Alapítvány javára gyűjtünk, méghozzá egy mentőautó pótlására/átalakítására, februárban ugyanis ezt a mentőautót - figyelmen kívül hagyva megkülönböztető jelzéseit - totálkárosra törték.

Azt hiszem, nem kérdés, hogy ez egy olyan cél, amelynek eléréséhez nagyon jó hozzájárulni. 30 blogger vesz részt idén a Segítsüti akcióban, szépséges és finom süteményeiket kínálták fel árverésre - ezen az oldalon lehet licitálni ezekre, magáról a Segítsüti kezdeményezésről pedig itt olvashattok.

És mivel az utóbbi időben egészen rendkívüli sikert aratott nálunk egy bizonyos torta, én ezt választottam ki, hogy hozzájáruljak a tavaszi Segítsüti céljához.

A torta 3 lapját mandulás-vaníliás tésztából sütöttem, a krém pedig egy kávés-mascarponés-amarettós finomság - tényleg olyan finom, hogy simán be lehetne kanalazni egyben az egészet. :-) A tetejére marcipánleveleket és - virágokat készítettem, a szélét pedig pirított mandulával díszítettem.

Erre és a többi finomságra április 5-étől, azaz mától lehet licitálni, az árverés három napig tart, és 2013. április 8-án, 16.00 órakor zárul.

Fontos, hogy a licitáláshoz egy rövid regisztráció szükséges, de ez nagyon gyorsan megvan, ne riasszon el senkit.
Ez a torta nem postázható, így átvenni Budapesten lehet, személyesen, illetve Budapesttől keletre, 50 km-es vonzáskörzetben, Gödöllő-Isaszeg-Maglód vonalban.


Válasszatok a sütik közül, segítsünk minél többen - minden licitet köszönünk!




























14 megjegyzés:

  1. A cél nemes, a torta gyönyörű.
    Judit

    VálaszTörlés
  2. Hú, ez gyönyörű, a receptet leírnád majd? :)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a tortád és a Te sikeredhez!:)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Levendulalány, nagyon szép a torta. Én is igényt tartanék a receptre, amennyiben nem titkos :) Köszönöm.

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok, úgy láttam ez a torta lett a "legsegítőbb", amit meg is értek! :-)
    Remélem a dolgos hétköznapok hamarosan visszaengednek egy kicsit a bloghoz is, várunk!

    VálaszTörlés
  6. Volt egy 52 ezerért is!

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok a "dobogós" helyhez! Nem is feltételeztem mást, minthogy ekkora sikere lesz a tortádnak és nagy összeggel tudsz így hozzájárulni eme nemes kezdeményezéshez! Sok sikert és kívánom, hogy mindig élhesd úgy az életed, ahogy szívből szeretnéd! :) Dóri

    VálaszTörlés
  8. Én csak szeretném kérdezni, hogy az nlc-én melyik rovatba szoktál írni Levendulalány? Nemrég láttam, hogy írta valaki, hogy ott jelennek meg cikkeid, és akkor nem szóltam, mert rettentően szégyellem, hogy én erről nem is tudtam..:))
    Szóval megköszönném, ha te vagy akárki, aki olvas és tudja a választ, megírná nekem! Köszönöm.
    :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem Te az én kommentemre gondolsz :) De én csak arra utaltam hogy az év bloggere különdíj után az nlc cafén írták hogy hamarosan náluk is fogunk találkozni Évivel :)Én ezért írtam hogy szívesebben olvasnám a nyomtatott sajtójukban :)Mert odaillik.(Szerintem.)

      Törlés
  9. Kedves Levendulalány!
    Gratulálok ehhez a tortacsodához!(Már nagyon hiányzol:)
    Legyen szép a napod!
    Nerzsi

    VálaszTörlés
  10. Teljesen "véletlenül" ráakadtam az idézeted forrására! L.M Montgomery: Anne az élet iskolájában 191.o. (1995-ös kiadás) :)
    Majdnem felkiáltottam a buszon örömömben, amikor rájöttem, honnan ismerős az a bekezdés!
    Azt hiszem tiszteletbeli tagja lettél a rokonlelkeim csoportjának! :)
    Kata

    VálaszTörlés
  11. Kedves Levendulalány! Remélem minden rendben van és hamarosan jelentkezel. Elvonási tüneteim vannak..:D

    VálaszTörlés
  12. A torta receptjét lehetne kérni? Szívesen megsütném a párom születésnapjára. Anna

    VálaszTörlés
  13. Ó, ez a torta fantasztikusan néz ki! Azonnal indulnék a konyhába megsütni, de sajnálattal látom, hogy már többen is hiába kérték a receptet. :( Én is örömmel venném, ha megosztanád. Kata

    VálaszTörlés