2013. március 21., csütörtök

Tündérnyúl


Éljen a csütörtök, ami után már csak egy napnyi távolságra van a hétvége :-) Nem tudom, ti hogy vagytok vele, nálam mostanában nem úgy hívják a napokat, hogy hétfő, kedd ésatöbbi, hanem hétvége utáni első nap, hétvége utáni második nap, hét közepe nap, amikor délután már közelebb a következő hétvége, mint az elmúlt hétvége, aztán a még két nap és hétvége nap, végül a HOLNAPHÉTVÉGE!!! nap.

Ezek egyébként az utóbbi két hétben hihetetlenül gyorsan váltakoztak, mivel bent most a szokásos soknál is sokkal több munka van, amitől repül az idő, és persze semmi másra nincs egy perc sem a családon kívül (ez a szegény kis blogon is meglátszott). Mostanra próbáltam azért kipasszírozni a lehetetlenül kevésből is annyit, hogy megvalósítsak egy édes ötletet, amit egyszer régebben láttam a neten - sajnos a forrást nem mentettem el, és most nem is találtam már meg, úgyhogy ha valakinek ismerős lenne, kérem szépen, küldje el nekem az eredeti verzió linkjét, mert addig nem fogom jól érezni magam, amíg nem tudom ide kitenni.

A megvalósítása egyébként aránylag egyszerű, picike varrástudás kell csak hozzá (nekem ugye még a picikénél is kevesebb van), de a végeredmény egyszerűen tündéri... én azért változtattam az eredeti ötleten, mert ott egy zokni van átalakítva, de egy kötött zokni összevarrogatása (vagy mije) meghaladják a képességeimet, így filcanyagot férceltem össze a legalapabb öltéstípussal, fejet pedig meg sem próbáltam varrni, helyette egy papírgolyót használtam.

Alapanyagok és időráfordítás tekintetében tehát szerintem a legegyszerűbb így elkészíteni ezt a tündérnyulat:

Először is készítsük elő a filcet és a papírgolyót:





A filcből vágjunk két egyforma H betűszerű alakzatot:





Varrjuk össze a kettőt. Mielőtt végigérnénk, hagyjunk egy nyílást, amint keresztül vattával töltsük meg a filcformát, majd varrjuk végleg össze.





Jöhetnek a fülek: mindkét fülformát vágjuk ki kétszer, majd ragasztóval rögzítsük egymáshoz a két réteget (össze is lehet persze varrni, de én a könnyebb irányba mentem :-). Vágjunk ki mindkét fülre egy-egy kisebb drapp fülbelsőt is, ezeket is ragasszuk fel.





Pillanatragasztóval ragasszuk a testre a papírgolyót, majd a füleket is ragasszuk fel a fejre.





Jöhetnek a befejező lépések: rajzoljuk meg a nyuszipofit, ragasszunk a nyakába egy szalagból kötött masnit, és ragasszunk egy pompont a hátsójára farokpamacsnak.








Ezzel el is készült a tündérnyúl.
Leírni hosszabb volt, mint elkészíteni - nálunk most éppen a tévé tetején hasal, és ezzel az ártatlan fejjel arat le minden babért... odavagyok érte, na :-)





















32 megjegyzés:

  1. Jaj már elvonási tüneteim voltak :D Szükségem van a kreatív ötleteidre és kedves írásaidra, mint egy falat kenyérre :)
    Elnéztem a nyuszkót és az ugrott be, hogy felakasztva egy kis köpennyel a hátán pont úgy nézne ki mint egy szuper nyuszi aki repül segíteni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már nekem is hiányzott, hogy írhassak, meg az ilyen kedves kommentek is :-)

      Törlés
  2. Nagyon aranyos! Bájos kis pofija van!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hasonlít egyébként a nyuszimra, csak ő szürke, de amúgy ugyanilyen pofácskája van :-)

      Törlés
  3. Egyszerűen zabálnivaló, ahogy kényelmesen elnyújtózik és mosolyogva szemléli a világot :-)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is az, még a gyerekeknek sem bírtam odaadni, annyira odavagyok érte :-)

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Most találtam rá a blogodra és ez a nyuszi egyszerűen hihetetlen cuki! Most jön a barátom névnapja, mindig szoktam a szeretteimnek a "nagyobb" vagy komolyabb :) ajándék mellé adni valami kis apróságot, de most totál meg voltam lőve, úgyhogy ő lesz a kis befutó! Szerintem legyártok minimum 3-4 darabot, mert ilyen kell mindenkinek :)
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak ajánlani tudom, mert gyorsabban megvan, mint ahogy az így látszik a képeken, és biztos, hogy örülni fog neki mindenki :-) Örülök, hogy idetaláltál!

      Törlés
  6. Én is pár napja találtam meg a blogot, fel is iratkoztam gyorsan, és minden nap csak ámulok-bámulok! Húsvéti koszorút szerettem volna gyártani de nagyon félek elmarad mivel eddig 3 azaz három darab WC-gurigát sikerült összegyűjtenünk :D Mindenesetre sok szeretettel várom a többi bejegyzést, ez a kis nyuszi pedig nagyon aranyos! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Titanitta, örülök neked! :-) Szóljatok a baráti körnek, és gyorsan-gyorsan össze fog gyűlni :-)

      Törlés
  7. Jaj, a napok pontosan így..... A nyuszkó egy tündérbogyó, igyekszem betuszkolni még a mostani húsvét elé :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, sikerül a betuszkolás, megéri, hidd el, nonstop mosolyt okoz :-)

      Törlés
  8. Látszik, hogy valódi nyúlrajongó vagy! Az igazi nyuszid is tündérnyúlnak látszik, de ez a kis huncutpofis is méltó hozzá. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon jól látod, az vagyok :-) :-)

      Törlés
  9. Nagyon aranyos lett, mint ahogy minden egyes alkotás, és szöveg. Hasonló gondolkodású vagyok, szeretek itthon kreatívkodni, szeretek a gyermekeimmel játszani stb. Életem egyik legnehezebb szakaszán vagyok, és a blogod segít át a nehezén. Imádom olvasni és megfőzni a recepteket, imádom a zenéket hallgatni, a mesélő képeid nézegetni, és hasonló cukiságokat gyártani. Szeretném megköszönni, hogy szíved-lelked beleteszed a blogba, és azt hogy olvasása közben eltudok minden negatív dolgot felejteni, és arra gondolni, hogy mennyi szépséges apró csoda van az életben, ami miatt érdemes kitartani.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Andrea, nagyon köszönöm, annyira szívből jövőnek érzem a kommentedet... remélem, hogy mindezt továbbra is így fogod érezni!

      Törlés
  10. Válaszok
    1. De tényleg az, szerénytelenség nélkül kell ezt állítanom :-)

      Törlés
  11. Hajrá, Kifli-olvasók! Vajon ki lesz a 3 000 000-ik? :)

    VálaszTörlés
  12. Azt hiszem én voltam a hárommilliomodik olvasó. Vagy legalábbis remélem, de az sem baj, ha másnak jutott a megtiszteltetés. Mert a dicsőség a tiéd.:))

    Isten adjon még ezerennyit, és bízom benne, te is úgy örülsz olvasóidnak, ahogy azok neked. Mert akkor nagyon, de nagyon sok örömöd lesz.

    Szívből gratulálok!

    VálaszTörlés
  13. Tündéri nyúl!:-)
    Húsvétra is készítesz majd képeslapokat? Ha igen, akkor úgy örülnék ( biztos nem csak én ), ha megmutatnád, mert mikor ötleteket kerestem, többnyire csak túl "csiliviliket" találtam.
    Ha lesz a képeslapokra időd, akkor előre is köszönöm!
    Judit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Judit, nem tudom, hogy csináltad, de kitaláltad egy titkos gondolatomat :-) Nem tudom, lesz-e rá időm, de ha lesz, biztosan meg fogom mutatni! :-)

      Törlés
  14. Kedves Levendulalány!
    Milyen ragasztóval ragasztod össze a filc füleket? Nekem a sima hobbyragasztó nem ragasztja meg. Átázik, és nem ragad.... :(
    Előre is köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Jantu! Pillanatragasztót használtam, nem a folyékonyt, hanem a gél állagút, az nem égeti meg a filcet. De a fülek összeragasztásához egy papírragasztó stift is tökéletes!

      Törlés
    2. Sima stift? Hát ezt kipróbálom. Meg a géles pillanatragit is. Köszi! :)

      Törlés
  15. Olyan jól megnevettettél Levendulalány :)
    nem vagyok egy nyúl-mániás, de ez tényleg nagyon cuki (2x aláhúzva)

    élvezet olvasni a bejegyzéseidet! köszönjük :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett :-) Én köszönöm!

      Törlés
  16. Elkészítettem egyet, még kettő várakozik (köztük egy lógófülű is), hogy a feje a helyére kerüljön.:)
    Nagyon aranyosak lettek, az ötlet szuper, mint mindig. Bár bevallom, izgulva kezdtem hozzá, mert én aztán tényleg ocsmányul, de legfőképp sehogyan sem varrok...szégyen vagy sem, még fehér cérnám sem volt.:D
    Végül elég könnyen ment, a kitöméssel bénáztam ugyan egy kicsit..:DD

    Szeretném megkérdezni tőled, hogy a te nyuszid nem szokott betegeskedni? Mennyit van szabadon egy nap? Mert olvasok egy tündéri lógófülűről blogot, aki eléggé sokat járja az orvost. Ez jellemző a nyuszikra? És ő eléggé szétkapta a lakást, ahogy látom a videókon és fotókon, igaz ő szinte állandóan kint van. A tied nem "rombol"? pl az a nyuszi a falról is lebontotta a tapétát....:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szilvi, de megnézném a lógófülűt, édes lehet :-) Látod, én is bénán varrok, de ez olyan egyszerűen összehozható tényleg, a keszekusza öltésektől csak még aranyosabb lesz :-)

      Az én nyuszim most egyéves, és eddig egyszer volt csak beteg. Remélem, többször nem is lesz, vigyázunk rá... ő nem rombol, nagyon kis szelíd és békés nyuszika, nem panaszkodhatom rá :-) Néha egy-egy vezetéket megpróbál megcsócsálni, de mindig résen vagyok, és ha rászólok, eloldalog... a korábbi nyuszim viszont nagy vezetékrágcsáló volt, mondjuk a tapétát ő sem rágta, pedig ő aztán übervagány nyúl volt :-)

      Törlés
  17. Nagyon édi nyuszi! Lehet hogy erről kaptál ihletet? http://www.varrohaz.hu/szabas-varras/nyuszis-mobilekszer-varras/
    A tiéd szerintem aranyosabb... :-)

    VálaszTörlés