2013. március 4., hétfő

Tojástartók szmokingban


Sok hónappal ezelőtt egy kiárusításon találtam 60 Ft-os darabáron natúr fa tojástartókat.Persze vettem néhányat, de fogalmam sem volt, mit fogok vele csinálni - igaz, egyszínűre lefesthettem volna, de inkább vártam, hátha eszembe jut valami érdekesebb dolog.... aztán amikor csak úgy próbaképpen rátettem egy tojást, hirtelen megláttam egy képet magam előtt, és AZT muszáj volt megvalósítanom. :-)

Ezekkel a tojástartókkal indult a dolog:





Fehér akrilfestékkel mindegyikre festettem egy háromszöget:





A tojástartó többi részét pedig feketére festettem:





Még pár apróság kellett rájuk: gombok és csokornyakkendő :-)





Befejezésképpen fekete kartonpapírból készítettem keménykalapokat:





És olyanok lettek, amilyennek elképzeltem őket :-)

Nagyon szép hétfőt kívánok nektek!












39 megjegyzés:

  1. Igazi úriemberek! Esetleg érdemes lenne még lelakkozni a tojástartókat a mosogatás miatt, hátha baleset történik és a lágytojás kifolyik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, bár az akrilnak bírnia kell a gyűrődést, de az biztos, hogy lakkal még tartósabb!

      Törlés
    2. Ezzel kapcsolatban lenne egy kérdésem: milyen lakkot ajánlanál ilyen konyhai dolgokhoz? Gondolok itt olyasimre, hogy hosszú távon állja a mosogatást, és egészségre ártalmas anyagot nem tartalmaz, lehet róla enni? Emlékszem volt itt már korábban sütikínáló és társai, biztos megvan a bevált módszered rá :)

      Konkrétan ez a projekt ragadta meg most nagyon a fantáziámat: http://www.kreativvagyok.hu/decoupage/talca--avagy-mire-jo-az-ures-teatasak/
      Nemrég találtam, teatasakom van bőven úgyhogy szeretném megvalósítani :)
      (de ha esetleg valami korszakalkotó ötleted lenne teatasakból, szeretettel látjuk :) )

      Köszönettel: Edina

      Törlés
  2. ...és olyan mosolyt csaltál az arcomra, amilyen nagyon kell egy álmos hétfő reggelen! Szép napot/hetet Nektek is!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szuper, édesek ezek a gentlemen-ek :-)

    VálaszTörlés
  4. Süt a nap, a tojások meg szmokingban, jó kis hétfő :)

    VálaszTörlés
  5. Csupa 007 :) nagyon klassz! Borzasztóan tetszik :)

    VálaszTörlés
  6. Pont olyanok, mint a Tojás Tóbiás, azaz a Humpty Dumpty. Az angolos és visszafogott eleganciájuk miatt csak ilyen lehet a híres versike hőse. "Tojás Tóbiás a falra ült, Tojás Tóbiás lependerült, hiába száz ló, száz katona, nem rakják Tóbiást össze soha."

    Lúdanyó örülne, hogy ilyen tökéletes mása van az ő szeretett rigmusa hősének. És még a reggel is jól indult a kackiás gentlemanekkel. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez volt a célom, örülök, hogy sikerült! :-)

      Törlés
  7. Nagyon aranyosak!
    A bajuszkájuk miatt magyar származású angol úriemberek :) Hungarian Humpty Dumpty, azaz Hungarian Hupszi-Dupszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak nehogy hungaromém legyen belőle :-)

      Törlés
  8. Három tojásfejű Hercule Poirot, nagyon tetszenek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg ez a legtalálóbb!! Hogyhogy nekem nem jutott eszembe, a csudába :-)

      Törlés
    2. But this is elementary, my dear Hastings! :D :D :D

      Törlés
  9. Nekem is Poirot ugrott be elsőre, irtó helyesek lettek:)

    Timi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem hiszem el, hogy bajuszból és a tojásfejből nem erre asszociáltam :-)

      Törlés
  10. Ezek csudi jó fejek!!!!!! Haláli, nagyon vicces, szuper ötletes!!!!

    VálaszTörlés
  11. Ránézve mosolyt csal elő az emberből:-) szuper jó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennél jobb reakciót nem is kívánhatnék :-)

      Törlés
  12. Édesek, tényleg mosolyt csalnak az ember arcára! :) A következő bejegyzésben a hölgyek jönnek? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. El tudnék képzelni három Miss Marple-et, levendulalila ruhában, decens csipkefodorral a nyakuk körül, plusz kötelező a kalapka a tojásfejek búbján. Hoppá, lehet, hogy valamelyik barkácsolós varázsdobozomban van is ilyen fa tojástartó....! :D

      Törlés
    2. Köszönöm az ötletet, megvalósítom a hölgyeket is, azt hiszem :-)

      Törlés
    3. Muszáj megosztanod velünk a hölgyek portréit! Egyébként örökké kísérteni fognak a legsötétebb angol kastélyok leggonoszabb szellemei... :D

      Törlés
  13. Látod, ezért különbözöl te az átlagtól: az átlagnak ilyen sosem jutna eszébe egy tojástartó láttán. De Neked igen!

    VálaszTörlés
  14. Hát,ez nagyon elegáns darab:)
    Szeretnék utólag is tiszta szívből gratulálni, a díjadhoz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg,a díj! Láttam a díjkiosztóról a cikket, nagyon helyes vagy. :) Biztos sokan gratuláltak ott is.Milyen volt az ünnepség?

      Törlés
  15. Nagyon jópofák ezek az úriemberek! Néhányat már én is készítettem, ajándéknak szánom őket :-) Viszont a kalappal nagyon meggyűlt a bajom. Sehogy sem sikerül ilyen szép cilindereket készítenem. Esetleg ehhez van valami sablon? Vagy csak úgy "érzésből" kell a méreteket eltalálni?:-D Előre is köszönöm a választ!

    VálaszTörlés
  16. Olá!!!
    Muito criativa!!! Parabéns!!
    Carmen.

    VálaszTörlés