2013. március 1., péntek

Szuperhősök papírgurigából 4.: Bud Spencer és Terence Hill


Igenigen,  a nagy páros. :-) A mi nemzedékünk gyerekkorának meghatározó akcióhősei, akik ma már elképzelhetetlenül humánusan osztották a rosszakat. Csak úgy repültek a csattanós pofonok, meg persze az ellenségek is mindenfelé... de ez még bőven Bruce Willis  előtt volt, vér szinte nem is folyt, semmi látványosan brutális dolog nem történt, mindössze ott volt a nagydarab, lapáttenyerű Bud és a mokány, kameravakítóan kék szemű Terence, laza poénok, hagymás bab, csakapuffin, és ha ők dühbe jöttek, akkor nem volt ott kettő négy nélkül.

Kapcsolatunk hajnalán szembesültem azzal, hogy Ő nagy-nagy BS-TH rajongó, és óriási lelkesedéssel nézte százötvenedszerre is újra ezeket filmeket. Jó, persze nekem is vannak kedvenceim a nagy páros életművéből, például a Kincs, ami nincs.... még szerencse, hogy évente egyszer biztos leadja valamelyik csatorna.
Szóval, azt hiszem, megkérdőjelezhetetlen, hogy gyerekkorunk szuperhősei között nekik is fontos helyük van - és bárcsak ma is ilyenek lennének az akciófilmek... úgyhogy elkészítettem a két korhatármentes figurát is, amelyekkel elsősorban Neki akartam szerezni egy-két vidám pillanatot - és azt kell, hogy mondjam, ez sikerült. :-)









20 megjegyzés:

  1. BS kihajtott gallérja, na az nagyon meggyőző! :D

    VálaszTörlés
  2. A filmtörténet leges-leges-legjobb arcai! :) Kedves ötlet! :)

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon érdekes, hogy a klasszikus szuperhősök közé őket is felvetted, de abszolút ott a helyük.
    Piedonét rögtön felismertem, Terenc Hill-t kicsit nehezebb volt beazonosítani (a társa mellett persze rögtön tudtam, hogy ő az). Talán ha kék szemet rajzoltál volna neki... :)
    Erzsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, lesznek még közel sem klasszikus szuperhősök, akik valamiért mégis azok... És kék ám a szeme, csak nem látszik a képen :-)

      Törlés
  4. Férjem IMÁDJA!! és ha belegondolok, 8 éves unokaöcsém is :) elkészítem, lesz nagy öröm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, nagyon fog nekik tetszeni, nálunk mindenkinél sikert aratott, aki látta :-)

      Törlés
  5. Mintha magunkról olvastam volna :-))) Szenzációs!!!

    VálaszTörlés
  6. Köszönjük, utólagos engedélyeddel megosztottuk magunknál is!
    krumplishal.blog.hu

    VálaszTörlés
  7. De jÓÓÓÓ! Nálunk is nagy kedvencek! A gyerekek rögtön felismerték a figurákat!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek nagyon örülök, akkor nem sikerültek nagyon haloványan :-) Köszönöm, hogy megírtad!

      Törlés
  8. Tényleg, hogy hogy nem nefelejcskék szemet rajzoltál Zsugabubusnak? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dede, kék a szeme, direkt kék filcet használtam hozzá, csak nem jön át rendesen a képen :-) Sosem követnék el olyan eretnekséget, hogy fekete szemet rajzoljak neki :-)

      Törlés