2013. március 28., csütörtök

Lapajánló


Megjelent a Kiskegyed Otthona+ tavaszi különszám, amelyben ezúttal én is helyet kaptam. :-)
Az újságban dekorációs, húsvéti díszkészítésről, ünnepi asztaldíszítésről, újrahasznosításról, ajéndékkészítésről szóló ötletek egyaránt szerepelnek, úgyhogy tavaszi inspirációban nem lesz hiány... már csak azt remélem, most már végre az időjárás is tudomásul veszi a tavasz feltartóztathatatlan közeledését. :-)

http://www.lakaskultura.hu/hirek/megjelent-a-kiskegyed-otthona-tavasz-5758







8 megjegyzés:

  1. Szívből gratulálok!!!

    Nagyon sokat olvaslak, és csak nézek milyen ötleteket írsz. Így most a Te hatásodra készítettem magunknak egy ajtódíszt. :)

    http://erikamunkai.blogspot.hu/2013/03/ajtodisz.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Álomszép lett, és a színválasztás is tökéletes! Úgy örülök, hogy egy ilyen szépségre inspirálhattalak :-) Biztos vagyok benne, hogy ez egy minden évben előkerülő dísz lesz nálatok!

      Törlés
  2. Ez a bejegyzés pont nekem szól, köszönöm szépen :)
    Kb egy hónappal ezelőtt láttam meg ennek az újságnak a címlapját és, hogy megjelenik márciusban -időközben a pontos dátumot elfelejtettem, csak annyi maradt meg hogy a hónap végefelé :) és sajnos azóta az is kiment a fejemből, hogy pontosan melyik újság volt, csak azt tudtam, hogy nekem kell :D
    És most a segítségeddel MEGTALÁLTAM!!! :)))
    Az pedig, hogy a Te ötletedet is tartalmazza, az egyszerűen fantasztikus!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fancsilány, nagyon örülök, hogy segíthettem :-) Én most böngésztem át részletesen az újságot, szerintem érdemes megvenni, a tartalomhoz viszonyítva rendkívül kedvező az ára... és köszönöm szépen, nagyon kedves vagy! :-)

      Törlés
  3. Szívből gratulálok!!!!Én titkon abban reménykedem hogy egy nap,ha kinyitom a kedvenc hetilapomat is a Te ötleteid mosolyognak vissza rám...Tudom tudom fenn leszel a Cafén de számomra a nyomtatott sajtójuk az Igazi :)

    (Előző mondataimat szeretettel ajánlom a Nők Lapja szerkesztőinek figyelmébe ;) )

    Amúgy pedig vidám,tavaszodós Húsvéti Ünnepeket kívánok Nektek,a szépségeshajú leányzónak és Neked pedig sok locsolót! :)

    VálaszTörlés
  4. Szuper! Gratulálok hozzá!!! Nagyon kellemes Húsvétot és sok pihenést kívánok Nektek!

    VálaszTörlés