2013. március 12., kedd

In memoriam










9 megjegyzés:

  1. Nyugodjon békében !!
    Már megkönnyeztem néhányszor de talán jobb neki így !!!!

    VálaszTörlés
  2. elmondhatatlanul kedveltem a zenéjüket, őt csak ezen keresztül ismertem.
    De nem tudok szó nélkül elmenni amellett, amit többször elmondott, ő nem akar sokáig élni,... mi itt mind anyák vagyunk.El tudja bármelyikőtök képzelni, hogy a családja, a gyerekei ne érjenek annyit számára, hogy bármit megtegyen értük, hogy ők jelentsék az élete értelmét, hogy miattuk tűzön-vízen át kitartson, vállaljon akármit? Hogy felelősséggel tartozik értük, hogy emiatt az egészségét elé kell helyeznie a szenvedéllyel szeretett munkájának? Számomra így még keserűbb a halála.
    Nyugodjon békében, és legyen intő példa a halála sokak számára.

    VálaszTörlés
  3. Senki halála ne legyen intő példa senkinek. Azt kívánom, mindenki azt az életet élje, amit maga választ. Ha pár dal, amivel megtalálja önmagát és szól másokhoz, az ő élete, akkor ahhoz van joga. Ha olyan egyszerű lenne, hogy mindenki megőrizhetné az egészségét, aki csak akarja, biztos kevesebben halnának meg. De ez sem ilyen egyszerű.

    És nem mindenki anya itt. Van, aki nem lehet. Van, aki nem akar. És van, aki csak volt anya.

    Meghalt egy sokak által tisztelt és szeretett énekes, gyógyíthatatlan betegség, visszafordíthatatlan állapot után. Aki hívő, kívánjon neki örök békességet istennél. Aki nem,emlékezzen rá szeretettel.

    De senki ne ítélkezzen fölötte.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon köszönöm a megemlékezést és a mai bejegyzést. Örülök, hogy te is szeretted a zenéjét, nekem nagyon sokat jelentenek a számaik. Végtelenül szomorú vagyok a halála miatt... Nem sokat tett ellene sajnos, hogy elkerülhető legyen a halála, és mély depresszióban is volt az utóbbi időben. Nyugodjon békében, legyen néki könnyű a föld! :,(

    VálaszTörlés
  5. Én is nagyon szeretem a dalaikat hallgatni, szomorú egy ilyen fiatal ember halála! Az Úr legyen vele, és gyászoló családja mellett!
    Nerzsi

    VálaszTörlés
  6. Egyetértek a 10:09-kor írt hozzászólással.
    A zenéjét/zenéjüket hallgatva mindig itt lesz velünk, bár keserédes lesz egy ideig az emlékezés.
    MEgrázó minden ember halála, akár öreg akár fiatal, aki távozik. De gyarlók vagyunk és önzők, a hiány miatt néha elfeledjük, hogy ők mennyit szenvedtek, nekik mi lehetett a jobb. Nehéz így nézni, amikor történik egy tragédia, de talán vígaszt nyújt a hátrahagyottaknak, hogy jobb lett így annak, aki menni akart.

    Az angyalok kórusa gazdagodott, és higgyük el, hogy jobb így Cipőnek is.

    Mély együttérzésem a családjának, barátainak és persze a rajongóknak is.

    Anita

    VálaszTörlés
  7. Tegnap nagyon megdöbbentem mikor olvastam, hogy elment életem egyik meghatározó személyisége. Gyakorlatilag tinédzserkoromat végigkísérték a Rebublic dalok. Emlékszem amikor a zp-ben együtt tombolt több száz ember, kortól és nemtől függetlenül mikor felléptek. Nincs olyan ismerősöm aki nem fújná kívülről legalább egy daluk szövegét. Sajnos Cipő halálával lezárult egy korszak :(
    Nyugodjon békében. Köszönöm neki és a zenekarnak a zenéjüket.

    VálaszTörlés
  8. " A csend beszél tovább,
    Helyettem ő mondja el.
    A csend beszél tovább,
    helyettem ő énekel....."

    Nyugodj békébe Cipő

    VálaszTörlés