2013. február 7., csütörtök

Szuperhősök papírgurigából 2.: Superman


Hát igen, ha valaki, ő igazán az. Valószínűleg az egyik legismertebb logó a világon az ő piros S betűje, és a jellegzetes kéztartás is csak az övé, a gondosan megkomponált belógó hajtincs pedig aztán tényleg mindent visz. :-) És bár az első Superman-filmet a '70-es években mutatták be, a rajongóknak manapság sem kell meglenniük a kék-piros ruhás hős nélkül, mert nyáron kerül a mozikba a legújabb Superman-kaland.
Én még egy filmet sem láttam a sorozatból, viszont a figura nem tudott hidegen hagyni - az ő papírgurigás verzióját is elkészítettem, egy kis festék és színes papír segítségével. Az én Supermanem kimondottan mosolygósan menti meg a világot - de ez rá is fér a világra :-)











9 megjegyzés:

  1. Köszönöm!!! :)

    Kati

    VálaszTörlés
  2. :D gurigatestével elszáguld a mókás kis bárányfelhők között :)
    (Egy olyan kérdésem lenne, hogy e-mailt itt a blogon keresztül lehet neked írni? Mármint ha ezen keresztül írom azt figyeled és megkapod? :) )

    VálaszTörlés
  3. Ez a blogos mailcímem, ide tudsz írni: pereceslevendula@gmail.com
    Igen, rá szoktam nézni mindennap :-)

    VálaszTörlés
  4. éljenek a maszkos hősök! B-) Batman cukin durcás, Superman pedig szépfiúsan bájos!

    VálaszTörlés