2013. február 4., hétfő

Szuperhősök papírgurigából 1.: Batman


"Mindegy, mi van belül elrejtve. Csak az számít, mit teszel." (Batman: Kezdődik)

Belátom, kicsit "lányos" a blog - na de majd most. :-)
Az az igazság, a szuperhősök közel állnak hozzám, de érdekes módon csak ők maguk, miközben  a róluk szóló filmekért nem rajongok különösebben. Csak hogy egy példával illusztráljam a dolgot, a Batman-filmek közül egyet sem tudtam végignézni, miközben tűvé tettem a várost egy Batman-póló után (és most már van kettő is). Mert Batman mint képregényhős nagyon ott van, csak valahogy a filmek nem jönnek be nekem - pedig Christian Bale például tökéletes denevérember volt -, de ettől még a szuperhős, az szuperhős. :-)

Szóval, arra gondoltam, elkészítem a magam szuperhős-sorozatát a legbátrabbakból, a legismertebbekből, a legvagányabbakból - de azt is megígérhetem, lesznek köztük olyanok is, akik inkább belül szuperhős-típusok, mint kívül, de ez egy igencsak szubjektív válogatás lesz. És mivel szerettem volna valahogyan "kiflisíteni" az én hőseimet, egytől egyig papírgurigából készültek és készülnek majd - mert aki übervagány, az papírgurigából is übervagány lesz. :-)

A gurigahősökkel rendszeresen találkozhattok majd itt a blogon, hetente egy-két alkalommal. Leírásokat ezekhez nem fogok írni, mert igazából semmi másról nincs szó, csak festésről - ahol van valami plusz, arról persze írok külön.

A sorozat első darabjának egy elvitathatatlanul szuper szuperhőst választottam, és ez pedig nem más, mint a már említett denevérember: nála csak annyit alakítottam a gurigán, hogy a tetejét kétoldalt benyomtam, így alakultak ki a fülek - minden egyéb festés és egy kis színespapír-kivágás és ragasztás dolga volt.

Hősies hétfőt kíván mindenkinek: Batman












30 megjegyzés:

  1. Imádom a képregényeket :) Hatalmas X-men fanatikus vagyok :D Lesznek olyan gurigák is? Megvesznék egy Gambit- Vadóc párosért :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ööö, ennek utána kell néznem, ezek szerint vannak fehér foltjaim a témában :-)

      Törlés
  2. Én kérek szépen Garfieldet, ő is szuperhős a maga módján.:)

    VálaszTörlés
  3. haláli!! én is imádom batmant, az 1. aminek Prince szerezte a zenéjét, a csúcs! És amiben Heath L. játszik, az a másik csúcs :) Nekem mondjuk Joker a kedvencem... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Niki, tényleg, Prince-zenéje volt, de jó, hogy eszembe juttattad... hát ez sem tegnap volt :-)

      Törlés
  4. El sem tudod képzelni mekkora örömet szereztél!!!!
    Imádom a blogod, de két kisfiú anyukájaként néha csak ábrándozom a szép, kedves és lányosan bájos műveken. Mert az én szuperhős rajongó fiaim (mi sem nézzük, csak imádjuk...illetve ők)biztosan nem díjjaznák az elkészítésüket.
    Amennyiben a Star Wars lehet szupehős kategória, bárkit nagyon szívesen látnék viszont egy wc papír guriga személyében:)

    Üdv:Hajni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tényleg beláttam, hogy erős a lányos vonal :-) Remélem, tetszeni fognak a figurák a srácoknak! Lesz még sok-sok, és igen, lesz egy SW-figura is, csak még nem tudtam eldönteni, ki az, akiből szuperhőst gyártok :-)

      Törlés
  5. Szepniki, az biztos, hogy "haláli"!!! Sajnos nem tudok elvonatkoztatni a denveri mészárlástól:( Sajnos fenntartásaim vannak az ilyen szuperhős figurákkal és még el is készítik a szülők ezeket a kis "édes" wc papírguriga hősöket!!! Ez a szomorú!!!:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze mert a gyereknek is rögtön egy amerikai mészárlás fog az eszébe jutni :DDD A gyerek meglátja a guriga Batment, megörül neki és eljátssza ahogy hősiesen megmenti az átlagpolgárokat :) Mindenki megmenekül mert jön a bátor Batman :) és ez jó :)
      Mindenbe belelehetne magyarázni, hogy miért káros és veszélyes a gyerekre nézve. Ez amúgy kezd kicsit unalmas lenni. Ez egy jópofa játék, akinek nem tetszik az majd nem készíti el a gyerekének.

      Törlés
    2. Ovi Varázs, nem gondolom, hogy össze kellene keverni Denvert a Denevérrel... :-) Pláne nem kellene belemagyarázni dolgokat. Ha téged szomorúsággal tölt el egy szuperhős, akkor ne kövesd a blog ezen bejegyzéseit, így maradhat mindenki vidám, te is, én is. :-)
      Üdv,
      Egy Szuperhős és K+L rajongó

      Törlés
  6. Bocsi, ha én vagyok tudatlan, de nem tudom hol lehet szavazni a blogger verseny kapcsán...ha esetleg kaphatnék egy linket...:)
    U.i.: Elküldtem a képeket az email címedre!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szilvi, nagyon köszönöm a képeket, tényleg gyönyörű, és nagyon-nagyon gondolkodom rajta :-)
      Itt tudsz szavazni: http://bloggerina.nlcafe.hu/item/toplist
      És köszönöm :-)

      Törlés
  7. Nos nekem lányom van, aki rajong az oldalért (velem együtt). Épp tegnap csináltunk méhecskés hűtőmágnest. :) Esélyem sem volt az első mintadarabon kívül a többiben segíteni neki... végül 12 méhecske készült el. A másik őrület a sport, egészen pontosan a Fit-Kid. Minden szezonban kell találni egy témakört amiről a gyakorlat szól. Idén Superman lesz :) Megörültem reggel mikor láttam, hogy szuperhősöket fogunk vendégül látni itt is... hátha beesik Superman is, amit titokban elkészíthetek neki :)

    További szép napot!

    Kati

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kati, akkor a lánykád kedvéért a sorozatban a következő hős Superman lesz, látatlanban is nagyon rokonszenves nekem ő a méhecskekészítési tehetsége miatt :-) A következő napok valamelyikén teszem majd ki (holnap még nem, de hamarosan), remélem, tetszeni fog :-)

      Törlés
  8. Gondoltam, hogy nem teszed ki a kommentem, de erről nem jutott pozitívum az eszembe!!!Vállalom a véleményem. Érdekes én még nem kaptam olyan megjegyzést, amit ne mertem volna kitenni. Ezek szerint csak azokat teszed ki, amelyek pozitívak és azokra válaszolsz!!!...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Általában ha valaki egy blogot vezet, nem az az elsődleges munkája, emellett még dolgozik, esetleg családja van, gyerekeket nevel, háztartást vezet, stb... Nem hinném, hogy mi, akik kedvtelésből olvasunk egy blogot, elvárhatnánk, hogy márpedig az én kommentemet 2 percen belül rakják ki és ugyan válaszoljanak is már rá, mert hát úgy sincs az illetőnek fontosabb dolga. Elég egyértelmű, hogy a szerző nem a második (nem túl kedves) kommented után "szégyellte el" magát és rakta ki az előzőt, mert az már kint volt 3 órája... A véleményedre reagálva pedig akkor elítélhetünk minden szülőt, aki plüssmacit vagy kisautót mer adni a gyereke kezébe, mert ugye tudjuk, hányszor támadott már medve emberre, vagy mennyi közúti baleset történik akár csak naponta a világban... Én nem ismerek ennél pozitívabb blogot (talán embert sem), és valószínűleg te is azért olvasod, mert sok szívednek kedves dolgot találtál már itt. Szerintem inkább köszönettel tartozunk azokért, mintsem hogy megszóljunk valamit, ami nekünk nem tetszik, bár ez csak az én véleményem. Remélem, nem voltam sértő.
      Gál Gabriella

      Törlés
    2. Kedves Ovi Varázs, szerintem túlléped a "hatáskörödet". Mivel én szeretem ezt a blogot, nem szeretném, hogy miattad Levendulalánynak elmenjen a kedve az alkotástól és írástól. Ha ez a célod, akkor kérlek, ne csináld, mert több embernek okozol ezzel szomorúságot. Ha nem ez a célod, akkor pedig legközelebb, kérlek 3x gondold végig, hogy mit és hogyan kommunikálsz.
      Köszönöm,t

      Törlés
    3. Trakiman! Már a neved árulkodik személyiségedről!Nem is tudtam, hogy a fiúk is olvassák ezt a csajos blogot:D :D :D!
      Szerintem TE gondold 3X végig, mielőtt megjegyzést írsz...a stílusodon barátom van még mit csiszolnod... Nem?
      A megjegyzésed tartalmával egyáltalán nem értek egyet!!! Nem hinném, hogy egy negatív véleménynyilvánítás kedvét szeghetné az alkotásban...
      Szerintem bízd ezt a Levendulalányra és ne bíráskodj itt!
      Biztos nem hagyja szó nélkül, ahogyan ismerem :)
      Foglalkozz inkább a saját blogoddal! ;)
      Gigi

      Törlés
  9. Jelentem a mi Batman figuránk is elkészült, a fiúk imádták és természetesen továbbgondolták így lett ninjago és superman is...
    Batman már a holnapi ovis játékok közé készítve várakozik:)

    Köszi:Hajni

    VálaszTörlés
  10. Véééééégre valami nagyon fiús!!! Imádom az ötletet, alig várom a hétvégét, hogy megcsináljuk a fiammal! Kíváncsian várom a többi hőst is...
    Irmi

    VálaszTörlés
  11. Nem szoktam hozzászólni a témákhoz,főleg nem vitás kérdésekhez,de most úgy érzem meg kell tennem! Előre leszögezem, hogy imádom a blogod :-)hiszen rendszeres olvasója vagyok. Már nagyon sok ötleted vittem és elkészítettem gyerekeimmel, melyeket csudajónak tartok:-)!!! Amire Ovi Varázs felhívta a figyelmet (lehet kicsit nyersen) azzal egyet kell értsek! Még ma is borsódzik a hátam Batman hallatán, Jokerről nem is beszélve... :(Nem tudom Manna mi ezen olyan vicces neked,ha egyáltalán hallottál a történetről!Egyébként anya vagy már? Eddig ez az első dolog, amit nem készítenék el a kisfiamnak! Egyébként nálunk az óvónők nem is engednek ilyen játékokat a csoportba, azt mondják játszanak otthon éppen eleget ezekkel! Tényleg ne haragudj nem akarlak megsérteni!
    Ez csupán egy átlag anya véleménye, de azért nagyon kíváncsi lennék a Te véleményedre a témával kapcsolatban!
    Köszönöm, ha megtisztelsz válaszoddal! :-)
    Eszterke

    VálaszTörlés
  12. Két dolgot szeretnék mondani a viharos kommentek kapcsán:
    1. Ha végignézitek a bejegyzést, SEHOL sem írtam, hogy márpedig készítse el ezeket mindenki gyerekjátéknak - konkrétan az én gyerekeim egyáltalán nem is látták ezeket a figurákat. De ha vannak olyan szülők, akik ezeket elkészítik a gyerekeiknek, azt hiszem, őket sincs joga elítélni senkinek.
    Azért készítettem ezeket a figurákat (egyelőre hat van készen), mert nagyon érdekel a papírguriga végtelen kihasználhatósága - és továbbra is azokat a dolgokat fogom elkészíteni, amelyek engem érdekelnek, hiszen a blogírás személyes műfaj. Ha valakinek nem tetszik ez az oldal, kérem, az olvasson más blogokat, szerencsére sok-sok van.

    2. Mindig nagyon-nagyon örülök a kommenteknek, amiket tesztek itt a blogon, de ezzel a bejegyzéssel kapcsolatos, egymásnak támadós kommenteket a továbbiakban nem fogok kitenni. Nem azért, mert nem bírom a kritikát (semmi bajom velük), csak nem azért hoztam létre ezt a blogot, hogy durva viták helyszíne legyen. Éppen elég egymásnak támadást látunk a mindennapokban, itt ilyesminek nem szeretnék helyet adni.
    Köszönöm a megértéseteket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tökéletesen igazad van, szerintem Te pontosan azért csinálod ezt a blogot, hogy örüljünk neki:)
      Azt hiszem, ezt (majdnem) mindenkinél sikerült elérned!

      Törlés