2013. február 18., hétfő

Színes papírvirágos koszorú


Végre, végre napsütésben lehetett részünk öt percnél is hosszabb időtartamra, úgyhogy azonnal ábrándozni kezdtem a tavaszi hangulatról, a tavaszi tevékenységekről, a tavaszi illatokról, szóval mindenről, ami tavasz. Feltérképeztem persze rögtön az egész kertet is, és boldogan számolgattam minden kis rügyet, mert vannak ám! És igyekszem nem gondolni arra, hogy még állnak előttünk fagyok bőven... teljes tavaszi zsongásban voltam tehát, és azt éreztem, ha végre tényleg lesznek egyszer újra virágok, madarak, színek és illatok a kertben, akkor aztán minden percemet kint fogom tölteni, mert ennél hosszabb-lehangolóbb telet még nem láttam.
Egyelőre persze a virágoknak még nincs nyoma, de nekem akkor is szükségem volt rájuk - úgyhogy csak a színes papírjaimban bízhattam. :-)

Arra gondoltam, hogy készítek egy olyan koszorút, amire sok-sok apró papírvirágot teszek, és semmi mást. Ezért öt színes papírlapot vettem elő: sárgát, halványsárgát, narancssárgát, zöldessárgát, drappot, valamint egy koszorúalapot és egy kis mintalyukasztót.






A mintalyukasztóval sok-sok-sok-sok apró virágot kivágtam:





Egy fekete filctollal mindegyik virág közepére nyomtam egy pöttyöt:





Ragasztópisztollyal elkezdtem felragasztgatni a virágokat a koszorúalapra:





Egészen addig, míg be nem borítpttam így az egész koszorút:





A hátuljába drótot szúrtam, és felakasztottam. Nem tudtam igazán jó képet csinálni róla, de tényleg nagyon vidám és tavaszias lett - bár szívből remélem, hogy már nem kell sokat kihúzni, míg hasonló virágok lesznek mindenhol... még sosem vártam ennyire a tavaszt :-)













13 megjegyzés:

  1. Azt hittem, csak én unom már halálosan ezt az idei telet: ilyen csapadékos, borongós, napfénymentes télben már régen volt részem.
    Amire most rákattantam, azok a pillangók - ha van ötleted, bármilyen formában érdekel! Gyorsan múló téltemető napokat kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen egyetértek veled, elég volt már ebből a télből, de nagyon... hm, pillangók - részemről ezek :-)
      http://kiflieslevendula.blogspot.hu/2011/09/lepkegyujtemeny.html
      és
      http://kiflieslevendula.blogspot.hu/2012/10/regi-idok-koszoruja.html
      :-)

      Törlés
  2. Csodálom a kézügyességedet és türelmedet! Imádom a blogodat, a ki nem fogyó ötlettáradat! :-)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Levendulalány! Köszönet ezért a blogért! Nagyon szeretem olvasni. Csodálatos a kreativitásod, rengeteg ötletet találtam. Én az unokáimmal "alkotok", szeretem a szép papírokat. Nem tudom ismered-e ezt a lelőhelyet: opitec.hu, nagyon szép színes tömböket kapni.
    Remélem még sok jó ötlet pattan ki a fejedből gyermekeid és olvasóid örömére!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éva, nagyon kedves vagy köszönöm! Ó, igen, az Opitec egyik kedvenc lelőhelyem, már többször vásároltam náluk :-)

      Törlés
  4. A múlt héten találtam rád! Azóta minden nap nézem az oldalt. Mazsolázok a régi ötletek közt és nap mint nap várom az új bejegyzést. Nagyon sok remek ötletet találtam nálad - köszönet ezekért. Otthonomban és munkámban egyaránt hasznát veszem, mert három iskolás gyermekem mellett 23 csemete óvónénije is vagyok. A madlene formában összeolvasztott zsírkrétát elkészítettem a hétvégén, ma vittem az óvódába. Hááát, azt a boldogságot, ahogy a gyermekek rajzolni kezdtek vele, és mutogatták egymásnak, hogy "Az óvónéni csinálta, nézd milyen szép" Úgy készítettem, hogy egy-egy kréta egyik végére világos, másikra sötét árnyalat került az adott színbÅ‘l. (Å‘= hosszú ö, így írja a gépem) Ja! És a férjem örömére - akinek már a hócipÅ‘je televolt az állandó gyüjtögetéssel-, végre felhasználom a WC-papír gurigákat, virág és koszorú lesz belÅ‘le. És holnap az óvodában versenyautó.
    Köszi, köszi, köszi! Kívánok további sok jó ötletet! Várjuk!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Heni! Nagyon örülök, hogy idetaláltál, és köszönöm a kedves szavakat, rendkívül jólesnek... most jól meg is vagyok betegedve, úgyhogy köszönöm, hogy egy kicsit jobban érezhetem magam a kommented miatt!

      Törlés
  5. hi,
    oh my God!!! This work is incredibile ... it's very long, but it's fantastic!!! I like it
    see you soon Patrizia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello, Patrizia! Yes, it's a long work, but with this now I have some spring feeling in the house - I can't wait the first real flowers :-)

      Törlés
  6. Nagyon várom már én is a tavaszt, olyan hosszú volt ez a tél (és még nincs is vége)! :) Nagyon vidám lett a koszorú, öröm ránézni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De bárcsak már vége lenne, ezt a végét már alig bírom elviselni, de tényleg! Látom a blogodon, te is nagyon el vagy havazva... hiába, kellene nekünk az a plusz energia, amit a tavasz ad :-) És köszönöm, örülök, hogy tetszik neked!

      Törlés
  7. Szia!

    Nagyon szép lett ez a koszorú :)) Meg tudnád írni, hogy mekkora méretűek a lyukasztott virágok?

    VálaszTörlés