2013. február 21., csütörtök

Nyuszik kottapapírból


Csak nem úsztam meg a tél végét betegség nélkül - fáj a torkom, lázas vagyok, gyenge és semmisemjó, de ahhoz képest, hogy a kollégáim fele már túlesett ezen, én egész sokáig tartottam magam. Ti hogy álltok, tartjátok még magatokat, vagy benne vagytok fülig...?
Szóval persze pont a legrosszabbkor jött (ez mindig így van), mert a Nagyobbik születésnapja a küszöbön van, és most minden maradék apró energiám erre fordítódik... így aztán már régen nem is készítettem semmi megmutatnivalót, leszámítva egy már húsvétra szánt párperces dekorációt, amit persze nem tartok magamban. :-)
Tényleg nagyon egyszerű dolog ez, de ez mostanában inkább erény, mint hátrány. Viszont nagyon kedvesen mutat, és bármilyen papírból elkészíthető - én a kedvenc kottapapírjaimból használtam fel két lapot hozzá, de a másik nagy kedvenc mintás papírokból talán még tavasziasabban festene.

Először is egy fehér kartonra rajzoltam egy nyuszit sablonnak - igazán nem értem, miért nincs olyan mintalyukasztó, ami 10 centis nyuszikat vág ki, pedig biztos elköltenék rá egy olyan összeget, amit aztán magam is megbánok... :-)
Szóval, sablonnak ezt rajzoltam:





Kivágtam, majd a kottapapírt néhányszor meghajtottam, a sablont körberajzoltam rajta, és kivágtam a nyuszikat.









A nyuszikat kilyukasztottam, hogy fel tudjam majd őket akasztani, majd spárgából rájuk kötöttem egy hurkot.





És ennyi volt az egész. A nyuszikat most már fel is lehetett akasztani - én most ágakra tettem őket, de füzért is lehet belőlük készíteni, az is kedves látvány lenne.

Szép maradék estét mindenkinek :-)
















11 megjegyzés:

  1. Szia!

    Van ilyen lyukasztó. Sizzyxnek hívják. Hátránya, hogy kell hozzá a vágógép is, de pl. Győrben ki is vágják neked a boltban rögtön. Kölcsönözni is lehet a késeket itt. Csodaszép dolgokat lehet vele készíteni, érdemes utána nézni, ha még nem ismered.
    a nyuszid egyébként így is édes!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen az infókat, ilyen nyuszisat tényleg nem láttam még sehol. Szerencsére így sablonnal is egészen gyorsan ment a nyuszigyártás :-)

      Törlés
  2. Szia,
    régi nagy követőd vagyok, de nem szokásom a kommentelés.De ha segíthetek vele, akkor szívesen megbontom a szokást. :)

    http://kicsihaz.blog.hu/2012/12/14/hatvanketto_szarvas_maradhat
    Ez a bejegyzés egy sablon nyomtató-vágó gépről szól.
    Az árát nem ismerem, de el tudom képzelni, bár azért remélem, hogy megfizethető, mert nagyon sok szép dolgok készíthetnél vele:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Zita! Akkor duplán örülök, hogy írtál :-) Hűűűű, ez a szarvas is mennyire szép... ez a gép nagyon profinak tűnik, kicsit tartok tőle, hogy ez az árában is tükröződik, de tényleg fantasztikus lehet! Nem is láttam még ilyet.

      Törlés
  3. Köszi a cukinyuszi ötletet....pont jó lesz a konyhaablakba, mert lekerültek a szivecskék.
    :)

    VálaszTörlés
  4. Hát nem most lesz 97000 Ftom erre, az biztos :(
    Az ötlet nagyon jó, vannak szép dekorációs kartonjaim, húsvétra ideális díszek lesznek :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, mi kerül 97.000 Ft-ba? Még hallani sem jó ekkora összegről :-)
      Igen, a dekorációs kartonok is tökéletesek hozzá, ha olyan kis virágosak vagy pöttyösek is lennének köztük, akkor már tényleg nagybetűsen tavasziak lesznek a nyuszik :-)

      Törlés
    2. A fent említett vágó-nyomtató szerkentyű kerül 97.000 Ft-ba. Kár, hogy neked nem adnak csak úgy egy ilyet! :)

      Nagyon aranyos lett a nyuszkód!

      Mielőbbi gyógyulást!

      Törlés
  5. Nagyon romantikusak a kottás nyulak, de a színes-mintás meg nagyon vidám lenne. Szerintem még karton sem kell, a kétoldalú origami papírok szuper mintákban kaphatók és sok van egy csomagban.

    VálaszTörlés
  6. Jolie idée! je l'ai proposé sur mon blog avec un lien vers le vôtre.

    VálaszTörlés