2013. február 24., vasárnap

Bloggerina 2013


A mai este tartogatott számomra egy nagy meglepetést, ami igazából teljesen hihetetlen... de úgy tűnik, megkaptam Bloggerina 2013 különdíját. Nehéz most írnom erről, és nem is leszek hosszú, de lehet, hogy annál érzelmesebb, bár ha Anne Hathaway éjjel megkapja az Oscart, ő biztosan túltesz rajtam is :-)
Köszönöm a zsűrinek, hogy érdemesnek talált erre a díjra, fantasztikusan jó érzés ez... de mindenképpen szeretném megköszönni Nektek azt, hogy olvassátok és szeretitek a Kiflit. Nekem ez rengeteget ad, és a folytatásokhoz is sokszor ebből merítek - nem is hinnétek, egy-egy kedves komment mennyire megmarad a szívemben.
És hát fontos kiemelnem, hogy a zsűri ezt a különdíjat elsősorban a közösségteremtésért adta, ez a közösség pedig Ti vagytok - így a különdíj így éppen annyira a tiétek is, mint az enyém.

Limarának pedig szívből gratulálok, hogy megnyerte a fődíjat, 1000 %-ig megérdemelt győzelem volt! :-)
http://bloggerina2013.cafeblog.hu/2013/02/24/es-akik-mindent-visznek/

Szép estét mindegyikőtöknek! :-)









82 megjegyzés:

  1. Gratulálok! Megérdemelted te is, Limara is! És végre elmondható, hogy olyanok nyertek, akik meg is érdemelték.
    Örülj a címnek és a nyereményednek is! Nekünk pedig hozzál további sok-sok jó ötletet!:)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok, mindketten megérdemeltétek! :-)

    VálaszTörlés
  3. Bizonyára megérdemli, mert nem értem a nyelvet, és szeretem a blog. Én mindig boldog, amikor azt látom, hogy van egy frissítés.

    VálaszTörlés
  4. Szívből gratulálok, további sok jó ötletet, jó egészséget.
    Nagyon szívesen vagyok Nálad, rengeteg dolgot felhasználtam ötletként a csoportomban, s ezt most külön köszönöm Neked!
    Nagyon is megérdemelted a díjat, örülök Neked! :)

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok! Nagyon megérdemelted!
    Judit

    VálaszTörlés
  6. Csak őszintén mondhatom, hogy megérdemelted! További szép alkotást és írást kívánok Neked!

    VálaszTörlés
  7. Számomra ebben semmi meglepetés nincs, mert ez csak így lehetett! Nagyon megérdemelted, szívből gratulálok!!!

    VálaszTörlés
  8. Szívből örülök és gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  9. Szívből gratulálok! A Mában a Közösség megteremtése nem könnyű feladat, te mégis játszva fabrikálod a "mi" Közösségünket! Nagyon köszönöm, hogy részese, tagja lehetek ennek a Közösségnek!

    VálaszTörlés
  10. Szívből gratulálok! :) Megérdemelt díj! ;-)

    VálaszTörlés
  11. Nagy nagy GRATULA Neked! Egy csomó ötletet elmentettem, amiket majd szeretnék egyszer megvalósítani, annyira sok szép dolog van itt :) Köszönöm Neked, hogy vagy nekünk, hogy ilyen sokat adsz nekünk, legyen az egy apró kis kreatív ötlet vagy bensőséges mély érzelmek a családdal kapcsolatban (ahogy a lányod 8. szülinapjáról írtál, könnyet csalt a szemembe, pedig még nincs is gyerekem).

    Még egyszer GRATULÁLOK! :)

    VálaszTörlés
  12. Gratulálok neked, nagyon jó a blog! Remélem pénteken találkozunk!

    VálaszTörlés
  13. Őszintén gratulálok, nagyon megérdemelted. Alig várom a tavaszi-húsvéti bejegyzéseket. Elle

    VálaszTörlés
  14. Szívből gratulálok, és úgy érzem, hogy a te díjad is 100%-ig megérdemelt :)

    VálaszTörlés
  15. Gratulálok a különdíjhoz! Rengeteg jó ötletet mutatsz a blogodon, nekem különösen azok tetszenek, amelyek hétköznapi dolgokból gyorsan elkészíthetők gyerekkel is. A hétvégén elkészítettem a kottapapíros tojásfát, nyomtattam néhány lapnyi kottát, az ötévessel kivágtuk és egy meglévő barkakoszorúra fellógattuk.

    VálaszTörlés
  16. Szívből gratulálok!
    Olyan blogok nyertek amiket szívesen látogatok!

    Helga

    VálaszTörlés
  17. Szívből :-) Nagyon örülök mindkét helyezettnek :-)))

    VálaszTörlés
  18. Jaj de jó, gratulálok és egyetértek a zsűrivel!
    http://erdokostolo.blogspot.hu/2013/02/bloggerinak-2013.html

    VálaszTörlés
  19. Én sem tudok újabbat írni, csak azt, amit az előttem szólók: gratulálok a díjadnak, majd számolj be az ünnepségről!

    VálaszTörlés
  20. Szívből gratulálok! Nagyon jó helyre került ez a díj!!

    VálaszTörlés
  21. Szívből gratulálok Neked!!!

    VálaszTörlés
  22. Úgy érzem, mintha ebből a zűrös világból te elkerítettél volna nekünk egy nyugodt darabot.Ahol gyereknevetés van, cappuccino-illat, jó zenék, szép tárgyak. És az embereket az köti össze, amiben hasonlítanak, és nem választja el, amiben különböznek. A Levendula-kertben közösség van. Szívből gratulálok a díjhoz.

    VálaszTörlés
  23. Nagyon nagyon megérdemelted,köszönöm,hogy vagy nekünk!!!!! Gratulálunk!!!!
    Dóri és a pöttömök!!!!

    VálaszTörlés
  24. GRATULÁLOK Nagyon boldog vagyok hogy nyertél reméltem hogy nyerni fogsz azért vettem a bátorságot és jelöltelek:))

    VálaszTörlés
  25. Úgy örülök!! :) Én már jó ideje csak Téged olvaslak rendszeresen, úgyhogy nincs összehasonlítási alapom :)Ismeretlenül is egyszerre érezlek barátnőnek, példaképnek, kályhának ahol átmelegszik az ember szíve. Köszönöm!

    VálaszTörlés
  26. Kedves Levendulalány!
    Gratulálok az elismeréshez!Már egy jó ideje rendszeres olvasód vagyok, sok mindent el is készítettem itthon. A kreatív ötleteid mellett nagyon tetszik a pozitív hozzáállásod az élet dolgaihoz. A kezdetekkor több "pozitív bejegyzésed" is volt. Én azokat is nagyon szerettem olvasni. El is loptam az ötletedet, hogy írom minden este, hogy aznap milyen jó dolog történt velem, és tényleg jót tesz a lelkemnek! Ági

    VálaszTörlés
  27. Gratula, nekem ez az abszolút első, bár Limara pékségét is olvasom, de nincs sikerélményem a sütögetésben, pár receptet már kipróbáltam és nekem nem sikerültek:-(
    De az ötleteid..., most készül a kindertojástartós koszorú:-)

    VálaszTörlés
  28. Gratulálok! Igazán jó helyre került ez a díj! :)

    VálaszTörlés
  29. Szeretettel gratulálok! Megérdemelted!

    VálaszTörlés
  30. Gratulálok!!! Megérdemelten nyertél Te is és Limara is. Jó érzés azt tudni, hogy sok hasonló, egészséges értékrendű ember van a világon. Kívánom, hogy a közvetlen környezetedtől is megkapd azt a figyelmet és elismerést, amelyre méltó vagy!!! Tapasztalatom szerint ez a legnehezebb./Hiába no, senki sem lehet próféta a saját hazájában./

    VálaszTörlés
  31. Most olvastam a Cafe-n. Évi nagyonnagyon gratulálok ès nagyonnagyon megèrdemled!!!!
    Ölelès:)

    VálaszTörlés
  32. Szívből gratulálok!!!!!! (Ugyan ki más kaphatta volna meg...:)Üdv: Márti

    VálaszTörlés
  33. Gratulálok, és kívánok még sok érdekes cikkhez ötletet, kedvet.

    VálaszTörlés
  34. Gratulálok! Tényleg szuper a blogod! Rengeteg inspirációs ötleted van! Már van nekem is "aldis" kreatív papírom, "lidl"-es lyukasztóm, és szorgalmasan gyűjtöm a kindertojás belsőket a kiscsibés ajtódíszhez:)

    Köszi, hogy vagy nekünk!!!

    VálaszTörlés
  35. ennek igy kellett tortennie:-) Gratulalok es orulok neki, hogy orulsz!!!Puszi,Gabi

    VálaszTörlés
  36. Jaj de örülök, hogy nyertél :) Úgy gondolom, hogy tényleg megérdemled mert igazán kreatív és kedves vagy :) Nem hiába szeretek ide járni :)
    Hatalmas nagy gratuláció kedves levendulalány :)

    VálaszTörlés
  37. Teljes szívemből gratulálok :)

    VálaszTörlés
  38. Jaj de jóóóóóóóóóóóóóóóóó
    Gratulálok ;)
    A továbbiakhoz pedig sok erőt, kitartást és további sok remek ötletet és megvalósítást :D

    VálaszTörlés
  39. Egy lelkes olvasód2013. február 25. 17:41

    Szeretettel gratulálok.

    VálaszTörlés
  40. Neked szorítottam, úgy örülök a sikerednek!!!!! Szuper, hogy a zsűri végre valóban azokat választotta, akik megérdemelték! Köszönjük az ötleteidet és a kedvességedet, várjuk a további bejegyzéseket! A laptom meg ha nem menne a szoba színéhez, küld át nyugodtan:)))))))))

    VálaszTörlés
  41. Szeretettel gratulálok én is! :)

    VálaszTörlés
  42. Nagyon gratulálok:) . Nálam is a kinderkoszorú van készülőben;)

    VálaszTörlés
  43. Gratulálok! Anne Hathawaynek is :)
    Nagyon tetszik a blogod.
    Ibolya

    VálaszTörlés
  44. GRATULÁLOK!!! Pár hónapja olvasom rendszeresen a blogodat, nagyon sok ötletet merítettem már belőle (nálam már kész a Kinder-koszorú kisfiaim nagy örömére), sok ötletet lementettem későbbi elkészítésre a gyerkőcökkel! Nemhiába szavaztam Rád a szavazáson, megérdemelten tiéd a díj, illetve az elismerés, amit itt kapsz az Olvasóktól. Én is ahol tudom, ajánlom az oldalad így ismeretlenül is! Köszönöm az eddigieket és várom a folytatásokat! Dóri :)

    VálaszTörlés
  45. Köszönöm szépen, szeretettel gratulálok én is! :)

    VálaszTörlés
  46. Háttérolvasdód és -terjesztőd vagyok. Megérdemelted a díjat. Köszönet a sok-sok ötletért!

    VálaszTörlés
  47. Gratulálok! NAgyon megérdemelted, Évi!

    VálaszTörlés
  48. Szívből gratulálunk Neked ehhez a zseniális oldalhoz: a Manó ovis gyerekek és óvó nénik:) További sok sikert kívánunk!

    VálaszTörlés
  49. Megérdemelted,gratulálok szívből! :)

    VálaszTörlés
  50. Annyira szurkoltam Neked (is), és örülök, hogy érdemes kezekbe került a Különdíj.:-)

    VálaszTörlés
  51. Gratulálok,nagyon jó helyre került ez a díj!

    VálaszTörlés
  52. Nagyon-nagyon köszönöm mindegyikőtöknek a gratulációt! Szívet melegítő érzés volt olvasni a kommenteket, olyan jó, hogy ennyien írtatok! A mai napot és ezeket a mondatokat megőrzöm, az biztos, és elsősorban nem a díj miatt - pedig annak is nagyon örülök -, hanem a sok-sok kedvesség miatt, amit tőletek kaptam... KÖSZÖNÖM!!

    VálaszTörlés
  53. Nagyon sok szeretettel gratulálok a díjhoz, igazán megérdemelted! A folytatáshoz pedig kitartást és sok- sok kreatív ötletet kívánok!

    VálaszTörlés
  54. Kedves Levendulalány!

    Most már végre szánok rá időt, hogy megírjam a gratuláció mellett, hogy mennyire köszönöm, hogy segítettél ráébrednem arra, hogy én is el tudom készíteni azokat a fantasztikus dolgokat, amiket te kreálsz, bár világ életemben azt hittem én kétbal kezes vagyok.
    Hónapok óta lopjuk az ötleteket tőled, kicsit szégyellem hogy eddig nem írtam. Természetesen szavaztam rád és titkon reméltem hogy TE nyersz!
    A lányaimmal mindig együtt nézzük/hallgatjuk a blogod. Meg szokták kérdezni: "Ma mit csinált a néni?" És utána mi készítjük el azt.
    Még egyszer köszönök mindent és továbbra is az olvasóid leszünk!

    VálaszTörlés
  55. Gratulálok,a megérdemelt jutalmazásért!
    Nagyon megérdemelted!!!!

    VálaszTörlés
  56. Gratulálok! Igazán megérdemelted a díjat! Én sokat inspirálódom nálad, jó pár ötletedet valósítottam már meg. :)

    VálaszTörlés
  57. Gratulálok! Kivételesen egyetértek a zsűrivel. :)

    VálaszTörlés
  58. Gratulálok. Megérdemelted és köszönjük, hogy vagy Nekünk.

    VálaszTörlés
  59. Végre egy díj, amit tényleg az kap, aki valóban megérdemli!!!! GRATULÁLOK!!!!

    VálaszTörlés
  60. Drága Évi, gratulálok szeretettel, nagyon-nagyon megérdemelten kaptad ezt a díjat! :) Nagyon szeretünk! :)

    VálaszTörlés
  61. Gratulálok, megérdemelted a díjat. Sok-sok örömöt szereztél az ötleteiddel és szeretettel teli írásaiddal. Csak így tovább!
    Egy lelkes olvasód.

    VálaszTörlés
  62. Sok szeretettel gratulálok! :)
    Igazán nagyszerű a blogod, szerintem megédemelted a díjat! :)

    VálaszTörlés
  63. Gratulálok, én is rád szavaztam. Örülök, hogy te nyertél. További sok jó ötletelést neked! :))

    VálaszTörlés
  64. Nagyon-nagyon megérdemelted, mert szívvel-lélekkel írod a blogodat, ami tele van eredeti ötlettel. Szívből gratulálok!

    VálaszTörlés
  65. Szívből gratulálok, kétség sem fér a jogosságához! :)

    Viki

    VálaszTörlés
  66. Kedves Évi! Szívből gratulálok a díjhoz, mert megérdemelted!!! A zsűri nagyon jól ráérzett arra a pluszra, ami árad az írásaidból, ami miatt én is rendszeresen benézek hozzád, és ami miatt a legszívesebben a szomszédodba költöznék, hogy aztán nap mint nap valami miatt át tudjak rohanni hozzád, és "véletlenül" ott tudjak ragadni órákra... :) mert egyszerűen olyan varázslatosan tudsz írni az érzéseidről! Nagyon jók az ötleteid és fantasztikus a tempód, de nekem a legjobban mégis az a valami tetszik, az a láthatatlan, ami megérinti a lelkemet az írásaidból. Ami felvidít, összerendez, meggyógyít. :)) És ezt köszönöm neked!!! Iza

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Igen, valamennyi dicséret közül ezzel tudok legjobban azonosulni! Az atmoszféra az ami bármelyik blog fölé emeli a Kifli és Levendulát. Sok Boldogságot!

      Törlés
  67. Szívből gratulálok, igazán megérdemled ezt a díjat. Mégcsak pár hónapja olvaslak, de máris rengeteg dolgot elkészítettem a Te ötleteid alapján. Nem tudom, hogy honnan meríted ezt a rengeteg kreativitást, energiát és szeretetet, de az biztos, hogy egy Igazi kincs vagy - nekünk, olvasóknak is! Szeretettel: Enn

    VálaszTörlés