2013. január 17., csütörtök

Vasárnaptól mintás papírok az Aldiban


Nagyon kedvesek vagytok, hogy sokan megírtátok a vasárnapi akciót az Aldiban - aki mintás papírokat szeretne venni (pontosan olyanokat, amilyeneket én is szoktam használni), az semmiképpen se hagyja ki ezt a kedvező lehetőséget - vasárnaptól 1299 Ft-ért 26 db mintás kartonból álló papírtömböt lehet majd venni, ráadásul többfélét is :-)

Itt meg tudjátok nézni ezeket képen is. Lesz ebben az akcióban még tízdarabos mintalyukasztó-készlet is, ennek már húzósabb az ára (3999 Ft), de ezt is érdemes azért majd megnézni élőben. De a mintás papírok lesznek a legjobbak, ezt garantálom, én személy szerint rajongok értük - és ezt ti már pontosan tudjátok... :-)








23 megjegyzés:

  1. De jóóóóó, biztos veszek, főleg mert most néztem meg és egy csomó Aldi van a közelemben. Nem is tudtam mert nem járok Aldiba. De most jövőhét hétfőn még munka előtt megrohamozom az egyiket :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, még találsz mindegyik fajtából :-)

      Törlés
  2. Köszönjük, hogy megírtad!
    Erzsi

    VálaszTörlés
  3. Megnéztem a katalógust, és ugyanezeket a mintákat veszem a Müllerben. Folyamatosan kapható,és 990 Ft.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Virág! Ez nagyon jó árnak tűnik. Ugyanúgy 26 db mintás karton van benne? Ezek a tömbök többféle variációban kaphatók, de ugyanezekkel a mintákkal - van olyan is, ahol ugyanabból a mintából van egy vékonyabb és egy vastagabb lap is. Szerintem a 26 kartonért még az 1299 is nagyon jó ár :-) Mondjuk nekem a Müllerbe történő eljutás sokkal drágábbá tenné a vásárlást, mint 990 Ft, mert az Aldi itt van a közelünkben, a legközelebbi Müller is viszont sok-sok kilométerre... muszáj ezt is mérlegelnem :-) Köszönöm, hogy megírtad!

      Törlés
    2. Igen, ez is olyan, hogy vannak benne vastagabbak-vékonyabbak. :)
      Nálunk egymás mellett van a Müller és az Aldi :))) Mindig tudtam, hogy szuper helyen lakunk! :)

      Törlés
  4. Szerintem a mintalyukasztó se rossz ár. Van benne sorminta meg sarok is elvileg, legalábbis a múltkori Lidlsben volt.
    Ráadásul a múltkor a helyi kreatívban 3ezerért 4dbot vett a kolléganőm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos, hogy érdemes megnézni, én csak abban bízom, hogy nem lesznek nagyon picikék a minták, mert azt nehezebb jól kihasználni. Bár látszik, hogy többféle méret is van benne, úgyhogy meglátjuk, és reméljük a legjobbakat :-)

      Törlés
  5. Szia Levendulalány.
    Visszatérő olvasód vagyok. Nálunk itt Svájcban, mai naptól van a szines karton és formanyomó akció. A kartonok nagyon klasszak több csomag is van,de a formakinyomó(amire én is startoltam) sajnos nagyon picike. 10 és 15mm-ek.

    Üdv: Gree

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Gree! Ettől féltem, a képen is így tűnt... azért megnézem, mert a gyerekek kezébe viszont lehet, hogy ezek a kisebbek jobbak, csak én leszek csalódott. :-) Köszönöm szépen, hogy megírtad, ráadásul egy ilyen szép helyről - egyszer utaztam át régen vonattal Svájcon, és azóta sem láttam olyan sokféle élénk és mély zöld színeket, mint ott, sosem fogom elfelejteni :-)

      Törlés
  6. Az nagyon gaz, ha egy ilyen kartont siman kepkeretbe rakok, es kiteszem a falra? Olyan szep nemelyik! Ausztriaban lakunk itt is hamarabb indult az akcio, ugyhogy vettem kartont is, lyukasztot is. Csupa papirfecni az egesz nappali, mert a negyeves lanyom lyukaszt, miota hazaertunk a vasarlasbol. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogyis gáz, szerintem is csodaszépek, simán el tudnám képzelni őket a falon... édes a kislányod :-) Múltkor lyukasztós kézműves bulit tartottam kislányoknak, hát nálunk is még egy hét múlva is voltak itt-ott kivágott darabkák :-)

      Törlés
  7. Meg is jöttem az Aldiból, papírok klasszak, a lyukasztó csalódás. 3 féle készlet van, mindegyikben 1 db közepes lyukasztó, 1 sarok (mintás), 1 bordűr, 6 kicsi, meg egy olló. Háááát, részemről ott maradtak az Aldiban. :( Nem ezt vártam, jobban örültem volna, ha inkább kevesebb, de nagyobb lyukasztók lettek volna. De sebaj, a papírok szépek, abból 4 karton készlet, meg 2 fajta origami készlet van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) Én is voltam, ugyanezzel a véleménnyel, de papírokat vettem - a kartonok az ismert mintájúak, eddig is ezeket árulta időről időre az Aldi (persze ebből is pótoltam a készletet), viszont az origamipapírokban volt új mintás, én annak nagyon örültem.

      Törlés
  8. Sziasztok!
    Haza is értem az Aldiból... :) Nálam elvi kérdés volt, hogy soha nem vásárolok az Aldiban (évekkel ezelőtti rossz élmény a személyzetet illetően), de ezt az elvemet most felülírta a színes papírok iránti vágy...:) 3 ív kartont vettem, kiskutya szemekkel nézve a férjemre :)
    De a mintalyukasztó részemről is a boltban maradt...
    További szép vasárnap délutánt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, igen, ez ismerős... nekem is van ilyen kiskutyapillantásom, és szerintem is rendkívül hasznos tud lenni :-)

      Törlés
  9. Én is vásároltam tegnap az Aldiban színes papírokat, jelentem:))))) A lyukasztókat én is megnéztem, kétféle csomagban volt rózsaszín és kék változat, mindkettőben más-más mintákat lyukasztott, de túl drágának találtam én is a produktumhoz képest....úgyhogy azok maradtak. Ellenben hazajött még velem egy csomag csillámló dekortoll és folyékony ragasztó, ami nálunk otthon fogyóeszköz:) Jó kör volt, habár nem járok Aldiba, de azt hiszem, máskor is be fogok nézni:) Köszi a tippet! ZKriszta

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán szívesen, Kriszta, örülök,hogy sikerrel jártál :-)

      Törlés
  10. Sziasztok! Köszönöm én is a tippet, nekem is beficcent 3 csomag mintás papír, meg egy kicsi négyzet alakú is ami ugyan puhább, de mindkét fele színes. :) Jó lesz virágokat gyártani. Egy kisebb vagyon volt, de elég lesz jó sokáig. Mégegyszer köszi!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Én is vettem olyan négyzet alakúakat, annyira szépek :-) Én szülinapi dekort akarok belőle csinálni, de virágoknak is gyönyörű lesz, az biztos!

      Törlés
  11. Sziasztok! Nekem a férjem vette meg a mintalyukasztót, mert mondtam neki, hogy szeretnék. De amikor hazahozta, és megkérdezte, hogy és mit akarsz ezzel csinálni, nem igazán tudtam mit válaszolni. Tényleg elég picikék. Ha mégis lenne valami ötleted (mert biztos van:) megírnád? Hátha vannak még páran, akik mégis megvették... Köszi!

    VálaszTörlés
  12. Kedves Levendulalany, matol rendelhetoek online a Tschibo karacsonyi kreativ holmijai, sok-sok szep papirszettel! Udv, Zsofi

    VálaszTörlés