2013. január 23., szerda

Szívgirland


Ezen az oldalon találtam nemrég egy édes ötletet, ami kislányos zsúrokra tökéletes dekoráció lehet. A Nagyobbik 8. születésnapja rohamosan közeledik, és bár a tavalyi dekorral is teljesen elégedett voltam, mindig nehéz megállni, hogy ne készítsek valami újat - ez persze most is így lett. :-)
Szóval, az említett oldalon láttam egy ötletet, aminek a megvalósításán sokat egyszerűsítettem, viszont a végeredmény ugyanolyan helyes és kedves maradt, mint az eredeti verzióban. 
Tulajdonképpen egy nagyon egyszerű dologról van szó, amihez csak mintás papírok kellenek - nekem további időt spórolt egy szív alakú mintalyukasztó, de enélkül is tökéletesen jól meg lehet valósítani ezt az ötletet.
A papírok persze azok a bizonyos újak :-)





Kivágtam jó pár szívformát - lyukasztó nélkül nyugodtan vágjátok ki csak kézzel, ha többféle méretű szívek lesznek belőle, attól csak egyedibb lesz.





Félbehajtjuk a szíveket, és a közepükből kivágunk egy-egy kisebb szívet, követve az íveket:





Kihajtjuk a szíveket, és az alsó csücsköt átvágjuk, majd egymásba illesztjük a szíveket - fontos, hogy mindig ugyanonnan illesszük össze a következőt az előzővel, különben nem fog síkban feküdni a girland.





Az elvágott alsó részt a szívek egymásba illesztése után mindenhol megragasztjuk egy kis darab celluxszal (elöl és hátul is), és ezzel el is készül ez a kedves dekoráció. 
Ha van segítségünk egy lelkes gyerkőc személyében, nagyon gyorsan lehet haladni a girland készítésével - szerintem érdemes kipróbálni :-)

















36 megjegyzés:

  1. Ez tényleg nagyon kedves dekoráció, és olyan jó tudni, hogy most már én is tudok ilyet (is) csinálni a mintás papírjaimból! :) Köszönöm mindkét tippet! Gabi

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek! valami "fiús" ötlet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd ha a Kisebbik szülinapja közeledik :-)

      Törlés
  3. nekünk meg a lányom szülinapja lesz, vasárnap tartjuk, megcsinálom! nektek mikor lesz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak február vége felé, de még addig ezer dolgom van :-) Előre is nagyon boldog szülinapot a lánykádnak!

      Törlés
    2. Köszi, Nagyobbiknak is :)

      Törlés
  4. Nagyon jó kis dekoráció !!!
    Pont én is tegnap vettem ilyen papír vágót és hidd el érdekes de így van pont szívecskéset de ezen kicsit karcsúbbak hosszúkásabbak a szívek és még találtam nem is tudom de talán fa lapocskából kivágott apró és nagy szíveket !!!
    Készítek egy képet ami még csak az asztalon vár a befejezésre !!!
    A Te szív füzéred nagyon tetszik de nekem már csak nagy fiaim vannak !!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A karcsúbb-hosszúkásabb szívek nagyon jól hangzanak, el tudom képzelni, milyen szépek lehetnek! Hol vetted, ha megkérdezhetem?
      Hát igen, nagyfiúkhoz nem passzol a szívfüzér, de majd később ugyanez, fehér-arany papírból, esküvőre még jó lehet... :-)

      Törlés
    2. Zalaegerszegen a Művész ellátóban vettem de ha kell megkérdezem honnan szerzi be az árút !!!
      A blogomban megvan az email címem és ha kell megírom neked !!!

      Törlés
  5. Uhh de nagyon szépek ezek a papírok!!!Én most megálljt parancsoltam magamnak mert nemsokára 6 mintalyukasztóm érkezik az opitecből+még egy csomó minden...a papírokra már nem futotta:)Így csak nálad gyönyörködök bennük:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan nagy méretű lyukasztókat rendeltél? Azokért rajongok, egytől egyig :-) Meg is nézem, van-e új a kínálatban... pedig nem szabad, nem szabad, nem szabad :-)

      Törlés
    2. nem nem,nagyot most nem rendeltem,csak közepeseket és kicsiket :)decemberben rendeltem egy nagy pillangósat,azt imádom:))hjaj,az opitecben a világ minden pénzét el lehetne költeni...

      Törlés
  6. Megint nagyon szépet készítettél!
    Megkérdezhetem, hogy mekkora szív- lyukasztód van?
    köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik, Blanka! Az én lyukasztóm 5-6 cm-es szíveket készít, úgyhogy szép nagyokat :-)

      Törlés
  7. Nem tudtam elmenni az Alida csak tegnap, és tegnap már nem volt a papírból :( Rém szomorú vagyok. Pedig ez milyen szép! Tavasszal lesz 10 éves a leánykám. No addig elteszem ezt az ötletet, háhta sikerül most elkészítenem..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon sajnálom :-( Viszont korábban Virág írta, hogy hasonló tömböket barátságos áron lehet kapni a Müllerben is, esetleg nézd meg ott, ha utadba esik valamelyik....

      Törlés
  8. Nagyon jóóóóóó, imádom :)
    Februárban lesz a szülinapom, nem jönnél el hozzánk kidekorálni nekem a lakást ^^ :D Életem legjobb szülinapi ajándéka lenne :D
    (Szépek a papírok is, én a végén mégsem vettem, félúton beszaladtam a gyöngyboltba és a papírra valót elköltöttem ott... brühü)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is februári vagyok, te mikori? :-)
      Azért a gyöngyökre költés is jó cél volt, úgyhogy sebaj :-)

      Törlés
    2. február 15 :) és persze örülök a gyöngyeimnek, de jó lenne időnként más irányba is kreatívkodni úgy mint régen :)

      Törlés
  9. Szerintem ez nem is csak szulinapra jo, hanem allando dekoracionak is kislanyszobaba. Lehet, hogy meg is csinalom. Ugyis azon agyalok egyfolytaban igy egy honappal koltozes utan, hogy milyen deko passzolna meg a lanyok szobajaba. Koszi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van, Viki, miért is ne? Ez nekem eszembe sem jutott, pedig még akár ajtódísznek is jó lehet.

      Törlés
  10. Ügyi vagy:-)én Eszterkémmel együtt hétvégén elkészítettük a scrabble-t, neked köszönhetően. Azon agyaltam, honnan is gyűjtöm majd be a kupakokat. Majd jött a gondolat és betértem a helyi kis presszóba és megkértem a pultos nénit, gyűjtsön már nekem sörös kupakokat. Igen meglepődtem, mikor 2 nap múlva üzent, hogy 60 darab kupak a rendelkezésemre áll... szóval ez a scrabble története:-) Szép estét nektek:-) Márti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ez édes történet, és nagyon jó ötlet is egyben :-) Egy spéci elképzeléshez gyűjtök most mindenféle mintájú söröskupakokat, úgyhogy azt hiszem, én is bemegyek a legközelebbi búfelejtőbe, hátha ott is ilyen együttműködőek lesznek :-)

      Törlés
  11. Nagyon jók a színei ennek a füzérnek!
    Erzsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is tetszik, hogy ilyen bevállalósan lányos :-)

      Törlés
  12. Igen ezt már ismertem régóta, de szerintem ő is innen vette az inspirációt http://www.marthastewart.com/272197/valentines-day-heart-garland :) Így vannak ezzel sokan, hogy egy picit átmásítják és mindjárt övék az ötlet. Ez lenne a kreatív szó jelentése?... Nem tudom!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Névtelen,

      Félre ne értsd, nem támadni szeretnélek, sőt, nem is védek meg senkit, pusztán leírom a véleményemet erről a dologról, ha nem haragszol.
      Szóval: szerintem nincs azzal semmi baj, hogyha valaki egy ötletet átgondol, tovább gondol, megmásít...attól bizony lehet kreatív. Fontos viszont nagyon, hogy ne szégyellje feltüntetni, hogy honnan származik az alapötlet. Ebben a blogban ez meg is történik mindig.
      Továbbá nem ritka az sem, hogy egy ötletet tovább gondolva teljesen más, új születik világra. Mi ez, ha nem kreativitás? :)

      Levendulalány, gratulálok ehhez a poszthoz is, fantasztikus lett :)

      Törlés
    2. Kedves Fruzsi, ha neked ez a girland, no jó icipicit másítva kreativitás, akkor nem értünk egyet! Nálam ez a szó nem a másolást jelenti,még akkor sem ha a források forrását megjelöli. Önállóan alkotni, a saját elgondolásom szerint az már kreativitás!!! Ne haragudj, de ezek a mindenféle tárgyak nekem nagyon erőltetettnek tűnnek:(
      Egyébként elfeledtem a nevem odaírni: Ági

      Törlés
    3. Fruzsi, egyetértek veled, azt hiszem, semmi baj nincs az inspirálódással, ha a forrás meg van jelölve... sokan vannak vele úgy, hogy nincs idejük vagy energiájuk teljesen új dolgot kitalálni, de ha van valami előzmény, kapaszkodó, akkor szárnyakat kapnak, és az eredetinél is szebbet alkotnak. A neten sok ilyen példa van, és szerintem ebben nincs kivetnivaló - a lényeg, hogy alkossunk, ha van rá módunk, mert sok jó energiát és örömöt ad, igaz? :-)
      Köszönöm!

      Törlés
    4. Kedves Ági, természetesen jogod van a véleményedhez, de ha olvasod a blogot, azért láthatod, hogy saját ötletben nincs hiány - egyébként pedig egy szóval sem állítottam soha, hogy kreatív lennék :-)

      Törlés
    5. Kedves Ági, Fruzsi, Levendulalány és a többiek!
      Szerintem, ha valaki feltesz egy ötletet a netre, ne csodálkozzon, ha "lemásolják". És: amennyire én látom a kreatív bloggerek pont azért teszik fel, hogy megosszák az ötleteiket; éppen hogy bíztatnak a "másolásra" és a továbbgondolásra. Úgy tűnik, az is jól esik nekik, hogy ötleteket adhatnak, nemcsak az, hogy megmutathatják a munkáikat.
      Másrészt szerintem sokan vannak, akiket ezekkel az ötletekkel segítenek hozzá az alkotás öröméhez, mert lehet, hogy saját ötletük nem lenne, vagy innen látják mennyire egyszerű is a dolog. Az alkotás pedig, tudjuk, eszméletlen jó érzés.
      Úgyhogy nem az a kérdés, ki a kreatív, ki nem...
      Szilvi

      Törlés
  13. Én azért szeretem Levendula lányt, mert továbbgondolom az ötleteit :) És úgyis másmilyen lesz, mint amit ő csinál, de elindít a gondolkodás és a megvalósítás útján! Azzal a felkiáltással, hogy ez nekem is menni fog :)) És ment csak elkészítettem Csiribiri és Pankát a kislányomnak, igaz én Bonifácot is megcsináltam :) Inspirálsz, na! :)Köszi

    VálaszTörlés
  14. Szia! Ez remek Bálint-napi dekoráció is lehet, ötletes, szép, gyorsan elkészíthető... SZUPER! Átnéztem a többi bejegyzésedet is, hát koszorú fronton zseniálisakat alkottál, - az a pipis :)))- de tényleg le a kalappal előtted, mert a gurigafigurák is remekek. (Pókemberes lesz? A fiamat elkapta a pókember-láz :))
    Puszillak!
    Nerzsi

    VálaszTörlés