2013. január 3., csütörtök

Papírvirág a csomagon


Hát elkezdtük ezt az évet is... bár már munkanap van, az elmúlt két hét minden nyüzsis-magasztos-vidám-elérzékenyült pillanata bennem van még, és rémségesen nehéz visszarázódni a mókuskerékbe. Oldalakat tudnék teleírni élménybeszámolóval, de a lényeg úgyis az, hogy elmondhatatlanul hálás vagyok a családomért és a barátainkért, nagyon jó kis csapat mindkettő :-) Az év pedig biztosan nagyon vidám lesz, mert ugye azt mondják, amit csinálsz szilveszterkor éjfél után, azt fogod csinálni egész évben.... márpedig én éjfél után konkrétan csukladoztam a nevetéstől.
Tudnotok kell, hogy nekem a Himnusz meghallgatása mindig nagyon magasztos és elérzékenyült pillanat, ilyenkor végig szoktam gondolni az elköszönő év legfontosabb eseményeit, gondolok azokra, akik fontosak nekem - és ezt mindig nagyon komolyan veszem. Ehelyett most csak azért nem visítottam a nevetéstől, mert nem  akartam a többi vendég figyelmét elterelni a Himnuszról....
Az történt ugyanis, hogy idén először a gyerekek - tekintettel arra, hogy volt még rajtuk is néhány gyerkőc és mivel mégiscsak szilveszter van - engedélyt kaptak arra, hogy éjfélig fennmaradjanak. Mindenki bekészült a poharaival, pezsgővel/gyerekpezsgővel/vízzel, a tévé képernyőjén az óra már szinte éjfélt ütött, amikor a mi Kisebbikünk megkérdezte: "Most akkor el fogják énekelni a Finduszt?"
Na, hát innentől vége volt az emelkedett hangulatnak, és így sikerült átnevetnünk magunkat az új évbe. De hát mit is várnánk mást egy olyan kisfiútól, aki szerint a lányok szépségszalonnába járnak, és úgy kell rajzolni, hogy elhúzzuk a csíkot :-)


Idén elsőként olyasmit szeretnék nektek mutatni, amit karácsonykor több ajándékcsomagra is feltettem. Nagyon egyszerű, és nem is muszáj feltétlenül csak csomagdíszként használni - de ha így tesztek, biztosan örömet szereztek vele.
Nem kell hozzá más, mint kis méretű tortapapír:





Fogjunk meg egyet, és a közepét illesszük egy palack tetejére, majd nyomjuk le - így a papír közepe szépen felveszi a kupak formáját.








Készítünk még egy ugyanilyet, és az első közepébe ragasztjuk.





Egy harmadik papírnak a közepét benyomjuk, és kicsit összetekerjük:





Ezt is beragasztjuk az előző két tortapapír közepébe, ezzel kialakul a virágforma.





Ezután már csak fel kell ragasztani papírragasztóval az ajándékra - egyedi és szép csomagolást készíthetünk így pár perc alatt még a legegyszerűbb barna papírból is.
















25 megjegyzés:

  1. Очень интересный МК! спасибо)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Большое спасибо и тебе, Ольга. С новым годом!

      Törlés
  2. Köszönjük az idéni első szuper ötletet!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép, egyszerű, letisztult!Ha legközelebb csomagolnom kell, igyekszem nem elfelejteni:)
    Köszi, ZKriszta

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk tény, hogy az ilyeneket a legnehezebb fejben tartani :-)

      Törlés
  4. Hi
    it's very nice!!! Happy new year ... Patrizia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thanks, Patrizia, I wish you the same to you! :-)

      Törlés
  5. szépségszalonna :DDDD
    Nagyon szép és ismételten rém egyszerű ötlettel lettem gazdagabb, köszönöm :)

    ui.:Már nagyon vártam a legelső posztot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, jó sokat vártam vele,de kellett ez a kis feltöltődés... örülök, hogy tetszik neked :-)

      Törlés
  6. Nagyon jó ez a virágdísz!
    A Himnusz idén nálunk is fulladozó nevetésbe fúlt, a tévében az egyik éneklő kisfiú édes pofija miatt. :-)
    Búék és várjuk az idei jó ötleteket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, azt hiszem, tudom, melyikre gondolsz :-) :-) Köszönöm, legyen neked is nagyon szép 2013-ad!

      Törlés
  7. Ez nagyon jól néz ki!
    És a kisfiad aranyköpésein én is nagyon jót kacagtam. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ő nonstop tolja ezeket, már írom egy doksiba az összeset... :-D

      Törlés
  8. Annyira gyönyörűséges, finom! :) Nagyon fel tudja dobni a csomagolást! :)

    VálaszTörlés
  9. Kedves Levendulalány,

    nagyon tetszik szinte minden bejegyzésed, hihetetlen fantáziád!

    Olyan jó lenne ezeket a pinterest-en bejelölni!!

    Mit gondolsz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, kedves vagy :-) Szerintem semmi akadálya, ki lehet tűzni a képeket :-)

      Törlés
    2. Én utólagos engedelmeddel, de már hónapok óta pin-elem a posztokat,,,:) Itt található a mappa, hátha valakinek jól jön,,,http://pinterest.com/hdgp/my-favourite-blog-kifli-es-levendula/,, Oh, és a receptek külön mappát kaptak,,, http://pinterest.com/hdgp/recipes-kifli-es-levendula/
      Köszönet a nagyszerű blogért Évi és gratulálok a díjadhoz! :) Szilvi

      Törlés
  10. hasonló díszeket csináltam idén én is, natúr csomagolópapírra (de a nagy kapkodásban lemaradt a fényképezés) - nagyon szépek, szeretem olvasgatni a blogod. gratulálok

    VálaszTörlés
  11. Kedves Levendulalány!

    Nagyon kedves kis ötletet adtál az idei csomagoláshoz. Meg tudnád mondani,hogy honnan lehet beszerezni ilyen csomagolópapírt,mert amiket a minap láttam azok sokkal világosabb színűek voltak és az nem az igazi!

    Köszönettel: Petra. :-)

    VálaszTörlés