2013. január 4., péntek

Méhecskék a hűtőn


Így szilveszter után nem nehéz kidobásra váró söröskupakokra bukkani itt-ott, de ezután sem reménytelen ezeknek a beszerzése - én nagyon kedvelem ezt az alapanyagot, sok helyes dolgot lehet belőle készíteni. Az a legjobb, ha még előzetesen meg tudjuk kérni a potenciális sörfogyasztót, hogy úgy nyissa ki az üveget, hogy a kupak ne görbüljön meg - ez nem lehetetlen, csak több helyen kell apró, türelmes mozdulatokkal aláfeszíteni, és az eredmény egy szép, sima kupak. Ha ezt így előadjuk az üveg tulajdonosának, két kivitelezési irány lehetséges: 1. elküld bennünket rendkívül meleg éghajlatokra 18+ tevékenységi ötletekkel együtt 2. "ezaszegénylányteljesenmegzakkant" jellegű, szánakozó mosollyal levarázsolja a sérülésmentes kupakot az üvegről. Reméljük, titeket is csupa 2-es kategóriás ismerősök vesznek körül, mert akkor garantált az utánpótlás, legalábbis foci eb-k, foci vb-k és BL-meccsek időszakában... :-)

Szóval, visszatérve a kupakra, a hűtőn lévő mágneseink kicsit leamortizálódtak. Közvélemény-kutatást tartottam a kicsik körében, és ők méhecskés mágneseket kértek - gondoltam, itt a lehetőség, hogy felhasználjam a meglévő kupakokat.
Először is sárga papírból köröket ragasztottam a kupakok belsejébe:





Majd fekete filccel megrajzoltam a mintázatot:






Fehér kartonból szárnyacskákat ragasztottam a kupakok hátuljára:




Fekete fonalból levágtam jó pár darabot, majd a mágneseket a kupakok hátuljára ragasztottam úgy, hogy a fonal is rögzüljön egyúttal (ehhez ragasztópisztolyt használtam).
Ezután már csak rövidre vágtam a fonallábacskákat, és készen is lettek.
Nem csípnek, nem zümmögnek, viszont ők is nagyon hasznosak lesznek, ha bármit a hűtőre kell majd rögzítenünk :-)

U.i.: A méheknek persze 6 lába van, mint ahogy ezt mind tudjátok - de nekem csak ennyi fekete fonalam volt. A másik kettőt hozzá kell képzelni :-)











22 megjegyzés:

  1. this bees are very nice!!! I like them ... my husband works with bees and he produces a good honey near my village and in Sardigna.
    See you soon Patrizia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. It sounds really great, sweet honey and the sunny Sardigna... Italy is my forever love. You are a lucky girl, Patrizia! :-)

      Törlés
  2. De ééééééééééééééééééééédesek :)))
    (pedig utálom a rovarokat, nagyon félek tőlük)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megértelek, én is nagy ívben kerülöm őket, és vannak kimondottan hideglelős típusok is nekem, mint a szúnyog meg a pók... de amióta egy méhecske egyszer megcsípte az orromat, velük is inkább ilyen formában barátkozom :-)

      Törlés
  3. Kedves Levendulalány!
    Láttam, reggel egy képet a kupakok hátuljáról,de most nem találom :(
    Csak szerettem volna megkérdezni, hogy a mágneseket hol lehet beszerezni. Ha lehetne megadnád a címet? Köszönöm: Fruzsina
    Egyébként nagyon aranyosak a zümikék!:) Gratulálok!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Fruzsina! Nem is tudom most visszatenni a képet :-( Javítottam a szöveget, és teljesen szétesett a bejegyzés, most meg nem is enged képet feltenni... utánanéztem, állítólag böngészőkompatibilitási probléma, az IE csinál ilyeneket. De a mágnesekre visszatérve, én itt vettem, de bármelyik hobbiboltban kaphatók: http://hobbykavalkad.hu/webshop.php?termekid=2420&termkat=189
      Köszönöm, nagyon kedves vagy! :-)

      Törlés
  4. Hát ez nagyszerű ötlet! :D

    VálaszTörlés
  5. én úgy szoktam kinyit(tat)ni a sört, hogy tízforintost teszek a kupakra, így kicsit gyorsabb, de ugyanúgy egyenes lesz az eredmény. nem nagy ötlet, de másodperceket spórolhatnak szegény szomjas pasik. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez egyszerűen zseniális!! Szabad terjeszteni ezt a megoldást? :-)

      Törlés
  6. Sziasztok!
    Most látom, hogy tényleg hiányoznak a hátsó oldalakról készült képek. Reggel láttam őket, és elsőre azt hittem azok legyek :) Na, de a méhecskék nagyon cuki ducik... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nem a fogyókúrázó típus egyik sem, az biztos :-)

      Törlés
  7. szia!

    nagyon arik lettek! én még katica bogarakat tudnék elképzelni csak nem szárnyat ragasztanék hanem buksit a "kupakoknak"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nagyon jó ötlet, tündériek lennének, az biztos!

      Törlés
  8. Istenem, hát ezek nagyon édesek!!! :) Igazi tavaszváró kis zümikék!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az bizony jó lenne, ha egy kicsit meggyorsítanák a tavasz érkezését... :-)

      Törlés
  9. tavaszra a kinderes mehecskek lesznek a diszites a bolcsiben :-) ez jo dekor a szekrenyeikre :-) iszom a bejegyzeseidet :-) motikata

    VálaszTörlés