2013. január 14., hétfő

Farmerrel bevont konzervdobozok


A múltkori farmerkoszorúhoz az elszakadt nadrágok vastagabb részeit - például a korábban megfoltozott térdrészt és a zsebeket - persze nem tudtam felhasználni, de sajnáltam volna csak úgy kidobni. Annyira pedig sajnos nem tudok varrni, hogy valami szuper akármit rittyentsek belőle - az én fegyverem az olló és a ragasztó :-) 
És így hirtelen csak egy dolog jutott eszembe, amihez nem kell varrni - egy farmerrel borított konzervdoboz, ahol a lyuk fontos szerepet kap....

Kiindulásnak ezek voltak a már többször elszakadt és megvarrt nadrágok:





A kiszakadt térdrészt kivágtam a nadrágból (a többit felhasználtam a farmerkoszorúhoz):





Egy kis darab papírra arcot rajzoltam, és ezt beragasztottam a lyukba:





Egy konzervdobozt bekentem vastagon egy papírragasztó stifttel, és rányomogattam a farmert körben. Egy kis szikkadási idő után felül és alul levágtam a felesleget, és hátul az szélek rögzítését is megerősítettem a ragasztóval.
Ezzel igazából készen is lett. Rajz helyett akár fényképet is be lehet ragasztani a lyukba, vagy bármit, amit csak odaillőnek érzünk... :-)











10 megjegyzés:

  1. És ehhez mit szólsz?
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=537863886240427&set=a.537863802907102.141257.528327343860748&type=1&theater

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó, de jól néz ki! Elfogadnék egy ilyet, az biztos :-)

      Törlés
  2. Ez az arc_a_lyukban nagyon jó ötlet. Az én középsőm is híres nadrágszaggató, nem győzzük foltoztatni a nadrágjait. Az egyik menthetetlennel ki fogom ezt próbálni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor is nálatok is gyakran keletkezik egy ilyenhez alapanyag :-)

      Törlés
  3. Nagyon aranyos az arcokkal :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tutik ezekkel a kis vigyorgó arcocskákkal! :)

    VálaszTörlés