2013. január 10., csütörtök

Farmerkoszorú


Már többször írtam arról, hogy a Kisebbik nálunk igazi farmerterminátor. A balesetes, de még menthető nadrágokat meg szoktuk foltoztatni, de amikor a foltozott nadrág is kiszakad, akkor hiába is tennénk bármit is... Most is felgyűlt jó néhány ilyen, és amikor Amandánál megláttam a farmerból készült koszorút, rögtön tudtam, ezt fogom elkészíteni, ha már így dúskálunk az alapanyagban. :-) 

Kellett hozzá egy hungarocell koszorúalap, a csíkokra vágott farmeranyag, valamint sok gombostű, és neki is kezdhettem.





Fogtam a csíkokat, és elkezdtem feltűzögetni őket a koszorúalapra:





És tűzögettem, és csak tűzögettem...






... míg a végére nem értem. Egy kis türelem és idő kétségkívül kellett hozzá, de amikor elkészült, azt éreztem, megérte a fáradság. :-) Végül nem tettem rá szalagot, mert így tetszett jobban, meg erre inkább valami vagányabb dekorációt lehetne tenni - fiatalabbaknak klassz ajándék lehet belőle. 
De ha van ötletetek, mi nézne ki jól rajta, örülnék, ha megírnátok :-)














24 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik! Mennyire meg kell gondolni, mit is dobunk ki!:-)
    Aik eszembe jutottak, attól függően, hova is akasztjuk a koszorút:
    - csavarok, csavaranyák, kis fogók és csavarhúzók
    - kisebb kerti szerszámok, de ezeket gondolom a súlyuk miatt csak lógatni lehetne, mondjuk a koszorú közepébe
    - apróbb, szép színes homokozóformák vagy építőkocka-darabok
    - vastagabb kötözőspárgából vagy csipkeszalagból masni.
    Judit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ismét egy imádnivaló ötlet! Eddig csak anonym olvasó voltam, de most muszáj írnom. Én pici focilabdákat tennék a koszorúra, talán hungarocell golyókból, mert nálunk a foci a farmernadrágok legnagyobb ellensége. És még az is eszembe jutott, hogy a lányok csodaszép, virágmintás kordbársony nadrágjait is fel lehetne ezen a módon használni. Mindig sajnálom elcsomagolni őket, eltenni emlékbe, aztán évekig elő sem vesszük. Persze ha tudnék varrni, számtalan dolgot készíthetnék belőlük... de így...
      Mindenesetre szívből gratulálok a blogodhoz kedves Levendulalány, örömmel jövök minden egyes alkalommal, hogy ismét valami csodára bukanok!
      Üdvözlettel:Kisgubanc

      Törlés
    2. Judit, a kis kerti szerszámok és a fogók-csavarok nagyon tetszenek mint ötlet, köszönöm :-)

      Kisgubanc, az eredeti ötletnél tényleg úgy is van, hogy nem csak kék farmert használt fel a blogger, hanem mindenféle színűt, szóval szerintem a kordnadrágok is tökéletes alapanyagok :-) Köszönöm nagyon a kedvességedet!

      Törlés
  2. Én valamilyen cowboy-os vagy country-s dolgot képzelnék el rajta még. Szupi.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, ez is tetszik, különösen a country-irány :-)

      Törlés
  3. Az előbb, vasalás közben eszembe jutott, higy natúr vagy színes gombokat is rá lehet ragasztani ide-oda. Na, ezen fog ma kattogni az agyam! :-))
    Judit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy így megragadta a figyelmedet, minden ötletre vevő vagyok :-)

      Törlés
  4. Egy utolsó ötlet, ha némelyik gombostűt egy-egy színes gyönggyel együtt tűzünk be a koszorúalapba. Ez tényleg utolsó ötlet.:-)
    Egyébként pedig így magában is igencsak megállja a helyét!
    Judit

    VálaszTörlés
  5. Nagyon ötletes, és nagyon szépen lett kivitelezve! :)Én apró kis fa katicákat raknék rá, mert a kék és a piros jó kontrasztot alkotnának szerintem, és lassan úgy is közeleg a tavasz! :)
    Julcsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ez az, hogy lassan közeledik! A mai nap után azt érzem, bele kellene gyorsítania, mert ez a csontig hatoló jegesség rééémes :-)

      Törlés
  6. Válaszok
    1. Én is! :)
      Évi, köszönjük az ötletet!
      És ha már írok... Sok egyéb mellett három dolgot nagyon szeretek a blogodban: az egyik, hogy nem nagyon írsz olyankor, amikor a családoddal lehetsz (pl. szünetben, hétvégén...), a másik az egyre több külföldi megjegyzés (gratulálok hozzá!), a harmadik pedig a személyes, kedves és mindig pozitív hangvételű válaszaid (akár idegen nyelven).
      Köszönöm!
      Jutka

      Törlés
    2. Tipitá, most kivételesen nem gondoltam a csipkére, pedig nagyon igaz, hogy passzolna...

      Jutka, köszönöm szépen, nagyon-nagyon jólesik, amit írtál!

      Törlés
  7. Nagyon klassz :) Talán én még tennék rá valamit, nem is tudom... esetleg egy kockás anyagból készült masnit, de így is oltári jól néz ki :)

    VálaszTörlés
  8. A híres farmercégek felirataival meg márkajelzéseivel se lenne rossz dekorálni. Ha nincs eredeti, kinyomtatni a netről és textilre dekupázsolni, a Levi's, a Trapper... :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon vagányul nézne ki, az biztos :-)

      Törlés
  9. Jó, hogy megmutattad ezt az ötletet, ez is azt bizonyítja, hogy a háztartásban nem minden szemét, amire már nincs szükségünk, elromlott, vagy elfeslett. Ez a koszorú nekem fiús, vadnyugati stílusú, valami vagány díszt raknék rá.
    Erzsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez így van, a legtöbb dolog érdemel egy második esélyt... sosem lehet tudni, mivé születik újjá.

      Törlés
  10. Nagyon jó lett, úgy mint minden más amit te készítesz! Szerintem jól néznének ki rajta valami snassz gombok, valami egyszínűek vagy esetleg, ha valahol lehet kapni akkor fa gombok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az biztos, a gombok passzolnának hozzá! És köszönöm! :-)

      Törlés
  11. Nagyon jóó lett!! Én piros szivecskékkel dobnám fel, vagy akár mintásakkal is!!Jóól kiemelkednének!!:)

    VálaszTörlés