2012. december 20., csütörtök

Téli koszorú fehérben


Ősszel Gödöllőn annyira lelkesen gyűjtögettük a kis tobozokat, hogy jó pár adventi koszorú és egyéb dísz elkészítése után is még mindig maradt két zacskónyi... ezért gondoltam, felhasználom őket, és ajándékot készítek belőlük, egészen pontosan egy téli ajtókoszorút. Szerettem volna, ha a tobozok szépsége maximálisan érvényesül a koszorún, ezért semmi mást nem tettem melléjük, de azért egy kicsit változtattam a teljesen natúr külsőn. A végeredményt felpróbáltam az ajtónkra, és egy kicsit sajnáltam, hogy ajándék lesz belőle... :-) De csak csak egy icipicit, mert remélem, aki kapja, hasonlóképpen örülni fog neki.

A kis tobozokat hungarocell koszorúalapra ragasztottam ragasztópisztollyal, majd akrilspray-vel lefújtam az egészet, végül pedig szalagot rögzítettem rá - tulajdonképpen ennyi az egész, de mégis szebbnek látom most, mint a "bonyolultabb" verziókat...

És már csak 4 nap karácsonyig :-)




















15 megjegyzés:

  1. Imádom! Biztos nagyon fognak neki örülni! Ez egy álom!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most fogom átadni, úgyhogy szívből remélem... :-)

      Törlés
  2. Szia! Először is gyönyörű minden amit csinàlsz! Màsodszor pedig sajna nem ehez a dìszhez hanem még amit koràbban kèszítettél bogyó és babóca hàzikónak nagyon szeretném megtudni mik kellenek hozzà, mert én is szeretnèm elkészíteni. Kérlek ìrj le minden hozzàvalót légyszives! Köszönöm és Boldog Karàcsonyt! Email címem. maszatka21@freemail.hu. GABRIELLA!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, sajnos ebben nem tudok segíteni, mert mind a két ház cipősdobozból készült, amit kifestettem, és mindenféle maradék bababútorok meg építőkockák kerültek bele... egy fillérbe sem került, úgyhogy nem tudok ezekhez beszerzési forrást és tétellistát írni. A lényeg a cipősdoboz :-)

      Törlés
  3. Nagyon szép lett, jó, hogy nincsen rajta semmi flanc, így a leggyönyörűbb!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most én is így látom, pedig szeretem agyonpakolni a koszorúkat :-)

      Törlés
  4. Az első nyelv a spanyol, így bocsáss meg a hibáimat, de azt akarom, hogy tudja, hogy kövesse a blog, és az egyik az én favorites.Thank akkor minden szép DIY Projects, hogy ossza meg us.Merry karácsony
    tökfilkó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thanky your for your kind Hungarian comment, it means a lot for me...

      Törlés
  5. Szia!

    Gyönyörű ez a koszorú!
    Megkérdezhetem, hogy azt a szép piros szalagot hol vetted?
    Köszönöm! Blanka

    VálaszTörlés