2012. december 18., kedd

Puzzledíszek


Az iskolai jótékonysági vásárra a készített dolgok mellé kértek a gyerekektől megunt, de jó állapotú játékokat is - a válogatás során jöttem rá, hogy a puzzle-készletünk egyes darabjai fájón foghíjasak, főleg a kisebbeknek való, nagyobb méretű kirakók esetében. Rögtön arra gondoltam, az elárvult darabokkal kell kezdeni valamit, és mivel mostanában a karácsony a legkézenfekvőbb témakör mindenre, úgy döntöttem, díszeket készítek belőlük, de másokat, mint a tavaly talált kirakódarabkák esetében, mert most - puzzle mézeskalácsdíszeket :-)

Hozzá kell tennem, ezek szép és minőségi puzzledarabok voltak, kellő vastagsággal és mérettel - szóval igazából tényleg nagyon sírdogáltak újrafelhasználás után :-)





Barna akrilfestékkel két rétegben lefestettem ezeket a formás darabkákat:





Teljes száradás után egy fehér lakkfilccel kipingáltam őket:





És végül mindegyikre kötöttem egy csinos kis masnit, amelybe beleakasztottam egy-egy kis drótkampót, így már fel is lehetett tenni őket bárhova.

Rendkívül egyszerű, mégsem szokványos díszek lettek belőlük, jövőre biztosan készítek belőlük további sorozatokat :-)















12 megjegyzés:

  1. Köszönöm az ötletet,nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Már tudom, mit csinálok abból a puzzle-ből, amiből kb. 100db hiányzik:-)Eredetileg 300db-os, úgyhogy ha van még ötleted....:-)

    VálaszTörlés
  3. Mindig ámulok, hogy mik jutnak eszedbe! Nagyon jóóó!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett!

    Én ezt a hópelyhet néztem ki, csak sajnos (vagy nem sajnos?) nem hiányos a készletünk.

    http://www.lisas-craft-blog.com/2011/12/tutorial-puzzle-piece-ornaments.html

    VálaszTörlés
  5. Nagyon ötletes, és szép lett! :]

    VálaszTörlés
  6. hmmm, mintha csokiból lennének, nagyon gusztusos :)
    most láttam, mit műveltél a ménessel októberben és el kell mondanom, valami eszméletlen jó ló díszek lettek!

    VálaszTörlés
  7. Micsoda szenzációs ötlet :) nagyon klasszak lettek :)

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm szépen mindegyikőtöknek :-)

    VálaszTörlés