2012. december 31., hétfő

B.ú.é.k.!


Remélem, nektek is nagyon jól telik az év vége, én minden percének örülök... Lassan-lassan jövök vissza az újabb bejegyzésekkel, csak most rápihenek egy kicsit, mert ez nagyon jó :-) Nektek pedig kívánok nagyon-nagyon boldog, mindenféle jóval telezsúfolt, békességes és gazdag 2013-at - de ha mégsem így történne, abból is kihozzuk a legjobbat, igaz? :-)
És sok szeretettel kívánok még nektek egy kis pihenést az utolsó szabadságos órákra-napokra, vagy ha nem lesz pihenés, akkor jólesően mozgalmas perceket - és persze találkozzunk itt sokat jövőre is! :-)



28 megjegyzés:

  1. Évi, nagyon hálás vagyok neked a posztjaidért! Annyi ötletet lehet is meríteni, hogy még én is a kézügyességileg analfabéta tudok örömöt szerezni a gyerekeimnek. A legemlékezetesebb a pingvincslád volt, nagyon élvezték, mai napig ott állnak a polcon a pingvinjeink, karácsonyra filcdíszeket varrtak a rokonoknak, teljesen egyedül, van egy csomó kellékünk itthon, amihez bármikor nyúlhatunk. Szóval köszönöm, hogy az ötleteiddel hozzájárulsz kis családunk kreativitásához!
    Sok sok ötletek kívánok neked a jövő évre!
    Szeretettel: Dominika

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a sok kedves, jó ötletet!
    Kívánok nagyon boldog, alkotásokkal teli örömben, egészségben bővelkedő boldog új esztendőt!

    VálaszTörlés
  3. Neked is ötletekben és alkotásban gazdag, boldog új esztendőt kívánok!

    VálaszTörlés
  4. Köszönet minden önzetlenül megosztott ötletért! :)
    Nagyon boldog, örömteli, egészségben megélt új évet kívánok én is Nektek!

    VálaszTörlés
  5. Már pár hónapja én is olvasód vagyok, lenyűgözőek az ötleteid, szuper a kivitelezés, nagyszerű a blogod, csak így tovább! Kívánok neked jövőre is sok-sok kreatív ötletet, és azok megvalósítását! Békés, boldog új évet neked és szeretteidnek!

    VálaszTörlés
  6. Boldog Új Évet Neked és Családodnak :)
    Pár hete olvaslak csak, de nem tudok betelni az oldaladdal... :)
    Imádom :) nehogy abbahagyd :)

    VálaszTörlés
  7. Végy álarcot, tarka-barkát,
    Húzzad meg a malac farkát.
    Kívánok minden jót, szépet,
    Szerencsés Boldog Új Évet!

    VálaszTörlés
  8. Mi mást mondhatnék én is, mint azt, hogy Békés, boldog, új ötletekben és kivitelezésekben, no meg egészségben és szeretetben gazdag új évet kívánok neked és szeretteidnek. :))

    VálaszTörlés
  9. Boldog Új Évet :)
    Már nagyon várom az új és ötletekkel teli bejegyzéseket :)

    Illetve szeretném megmutatni a bejegyzésem ahol szerepel a blogodból tanult fürdőgolyó és levendula szörp :) Mind a kettő nagy sikert aratott, köszönöm neked. Ha nincsenek itt a szuper ötletek, nem tudom mit adtam volna.
    http://www.m-a-n-n-a.blogspot.hu/2012/12/karacsonyi-ajandekok.html

    VálaszTörlés
  10. Neked és az egész családodnak nagyon boldog új évet kívánok !!!!!

    VálaszTörlés
  11. Sikerekben Gazdag Boldog Új Évet kívánok!!

    VálaszTörlés

  12. UM FELIZ ANO NOVO PARA TODOS VOCÊS E QUE TENHAM TODA A FELICIDADE DO MUNDO
    ABRAÇOS DA ELODI

    VálaszTörlés
  13. Szeretet,békesség,nyugalom----szívemből ezt kívánom!

    VálaszTörlés
  14. Boldogságban, pillanatokban, ízekben és illatokban gazdag, szebb új évet kívánok nektek, kedves Levendulalány!

    Egy hete fedeztem fel a blogot, azóta nem tudok lekattanni róla, "egyhuzamban" végigolvastam (egy hét alatt, de valóban szinte minden szabadidőmet ide koncentrálva), sokat tanultam, kedvet kaptam, és egészen megszerettelek :) Köszönöm!

    VálaszTörlés
  15. Sosem fogok raunni a blogodra! örulok, hogy pihensz most egy kicsit, mert igy jonnek a fantasztikus otleteid! Gondozonokent a bolcsiben is elkeszitettunk mar sok mindent (hofelho, pingvinek,toboz-karacsonyfa es meg sorolhatnam). A szulok halasak es csillog a szemuk, amikor gyermekeik alkotasat haza viszik. Koszonet erte Neked! Boldog uj evet kivanok! motikata

    VálaszTörlés
  16. Mentovics Éva: Újévi köszöntő

    Szeretetben, egészségben
    legyen részed egész évben.
    Légy szerencsés, vidám, boldog,
    felejtsd el a bút, és gondot.
    Kezdődjön hát egy új élet:
    legyen békés, boldog éved!

    VálaszTörlés
  17. Békés, boldog, szeretetben gazdag Új évet! Neked köszönhetően sok örömet szereztem a kis keresztgyerkőceimnek!

    VálaszTörlés
  18. Olá!

    Vim te desejar um lindo 2013!
    Muita Paz,Saúde e Prosperidade!
    Beijos!

    VálaszTörlés
  19. Békés, boldog új évet neked és szeretteidnek!

    VálaszTörlés
  20. Kedves Évi,
    Neked és Családodnak is nagyon Boldog Új Évet kívánok. Most, hogy az év vége felé volt egy kis szabadidőm, visszanézegettem - korábban már olvasott - bejegyzéseket. És újra is nagyon jó! :-)
    Köszönöm / köszönjük az ötleteket, a recepteket, de - én személy szerint - leginkább azért vagyok hálás, AHOGYAN ezt az egészet megosztod velünk. Annyira jó, hogy mivel Te (tudatosan) szépnek és igaznak látod a világot (legalábbis Magad körül), ezáltal velünk, olvasókkal is megpróbálod így láttatni. És ami a legjobb az egészben, hogy nálam a legtöbbször működik... Mert én is tudom, hogy az élet szép, csak néha - engem is, mint a legtöbb embert - emlékeztetni kell rá. Nekem - sok minden más mellett - ezt jelenti ez e blog. Köszönöm :-)

    És még egy apró kérdés. Amikor már Mindenki túl van a karácsonyi / szilveszteri evészetek okozta megpróbáltatásokon - és legalább gondolni tud édességre - megosztanád velünk az október 30-i képes naplóban említett / képen bemutatott mogyoró és diógrillázsos mascarponés csoki torta receptjét? Elöre is köszi
    Gabi

    VálaszTörlés
  21. Nagyon boldog új esztendőt kívánok, és várom a további ötleteidet.
    Egy új olvasód, Éva

    VálaszTörlés
  22. Kedves Levendulalány!

    Remélem áldott karácsonyban volt részed és az új esztendőben is Isten áldása kísérjen!
    Nerzsi

    VálaszTörlés
  23. Mindegyikőtöknek nagyon köszönöm a kedves jókívánságokat, és ugyanezeket kívánom szívemből Nektek is! :-*

    VálaszTörlés
  24. Igy utolag is kivanok neked es csaladodnak mind azt a jot es szepet amit csak el tudsz magadnak kepzelni, Isten tartsa meg jo szokasodat, hogy ennyi jo otlettel latsz el bennunket- hogy hogy jut ennyi mindenre idod azt meg mindig nem tudom:-)- es azokat ilyen kedvesen is irod le, hogy egy elmeny elolvasni azt is, hogy hogy kell csinalni egy soroskupakbol vagy egy wc gurigabol valamit! Sok puszi, Gabi

    VálaszTörlés
  25. Kicsit megkésve, de én is nagyon boldog új évet kívánok Nektek!

    VálaszTörlés