2012. december 3., hétfő

Adventi koszorú négyszer


Az idei adventikoszorú-készítés nagyon hangulatosra sikerült - eljöttek a barátaink, és egy nagyon jó vacsora után teleraktuk az asztalt termésekkel, gyertyákkal, koszorúalapokkal, ragasztópisztolyokkal, drótokkal, szalagokkal és még ezer más aprósággal, és nekiláttunk, hogy így együtt elkészítsük az adventi koszorúkat. Persze karácsonyi zene szólt közben, gesztenye sült a sütőben, szóval valami egészen idilli körülmények között alkottunk :-) Egészségileg még mindig nem vagyok a helyzet magaslatán, úgyhogy csak egy koszorút akartam összerakni valami egészen egyszerű dekorációval, de aztán mit ne mondjak, elkapott a gépszíj :-)  De hát annyira inspiráló volt így barátokkal körbevéve, valami egészen meleg és szeretetteljes hangulatban drótozni-kötni-ragasztani, hogy nagyon nehéz volt végül abbahagyni... és amikor már a sült gesztenyét majszoltuk, körbeülve az asztalt, nagyon jó érzés  volt végignézni a sok-sok koszorún - mindig megállapítom, hogy az adventi koszorú annyira árulkodik a készítőjéről, hogy Sherlock Holmes minden bizonnyal köteteket tudna teleírni a koszorúkból következő jellemrajzokkal....

Én végül az "egy egyszerű koszorú" akciótervet sutba hajítva négyet készítettem... egyet az egyik nagyon kedves barátunknak és az ő két fiának:








Egyet a Kisebbik óvodájába, köszönetképpen a sok-sok türelemért, amivel körbeveszik őt:








Egy igazán nőies verziót anyukámnak,  sk. filcvirágokkal - és nagyon jó volt látni, mennyire örül neki...








És végül egyet magunknak, a gyerekek kedvéért kicsit mesebeli hangulatút:











Aztán tegnap este leültünk négyen a koszorú köré. Lekapcsoltuk a lámpákat, és ahogy minden évben, Ő meggyújtotta az első gyertyát - ilyenkor soha el nem múló öröm látni a kicsik átszellemült arcát. Beszélgettünk a karácsony lényegéről, megszámláltuk a hátralévő napokat a legszebb estéig - és megint azt éreztem, hálát adhatok az életemért, hogy minden kisebb-nagyobb nehézségével együtt is sok-sok ilyen pillanatot ad...








16 megjegyzés:

  1. Áldott Adventot kívánok Nektek!
    Nagyon szépségesek a koszorúk:)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű az összes koszorúd,ezeknél csodálatosabbak a szavaid!Köszönöm! Vidám adventi készülődést kívánok!

    VálaszTörlés
  3. Köszi a posztot, és a leírásodat, asszem én is nekiállok egynek :)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörűségesek! Míg ki nem költöztünk nálunk is én készítettem több helyre, olyan jó volt. Elkészült a miénk is a csészékkel, még egyszer köszi az ötletet, igyekeztem nem ugyanolyat kreálni talán sikerült is.

    VálaszTörlés
  5. A szakember sem készít ezeknél szebbet, helyesek a kis madarak is rajtuk. Olyan szépen, felemelően írsz az első gyertyagyújtásról, hiszem: hogy ha minden családban így zajlana, jobb lenne ez a világ...

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépek lettek a koszorúk, és annyira jó látni hogy nem csak én gondoltam úgy hogy elférnek rajta madarak meg baglyok:) Igaz hogy mikor megvettem, még nem tudtam hogy mire fogom használni őket, de akciós is volt, meg tudtam hogy a kicsi lánynak tetszeni fog, így bizony felraktam őket az ajtón lévő koszorúra.
    Elkészült a karácsony váró a hűtő ajtón, (már tudom hogy miért lényeges hogy sörös kupakot használjunk hozzá:D) nagy tetszést aratott, az eddig felkerült három kupakot már többször átrendezte a ded, szóval tényleg teljes a siker. Tegnap este családi gyurmázás volt, levegőre száradó gyurmából szúrtuk ki a karácsonyi dísznek valókat, még száradnak, majd lesz közös festés is, a lényeg hogy együtt csináljuk. (apuka is lelkesen vett részt benne)
    Mára beterveztem a tortacsipkés hópelyheket:D Ja, és a csilláron már lengedeznek a lakkfilccel rajzoltak.
    Szóval köszönöm a sok-sok remek ötletet, nagyon hálás vagyok érte.

    Timi

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépek! Olyan jó hangulata van a közös koszorú készítésnek!
    Ezúton szeretném megköszönni a sörtortás ötleted. Tegnap átadásra került egy, nagy örömet szerzett! Jó látni, ha az uraknak is megcsillan a szeme az örömtől:)

    VálaszTörlés
  8. Évi nálad a koszorúk gondolat útján szaporodnak, egyet gondolsz négy lesz belőle :) nagyon szépek, hangulatosak! nekem a ti mesebelitek a kedvencem!

    VálaszTörlés
  9. Már annyira vártam, hogy mikor hozol koszorúkat, és íme, gyönyörű lett mind a négy! :)

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    csodálatosak! Ide járok Hozzád feltöltődni! Nagyon-nagyon szépek lettek! Mondd csak, hol szerzed be ezeket a kedves díszeket, terméseket? (Ha nem nagy műhelytitok...)
    Krisz

    VálaszTörlés
  11. ez a vég mondtad volt a LEGSZEBB LEVENDULA!!! DE SZÉPEK A KOSZORÚK IS!
    puszi
    Judit

    VálaszTörlés
  12. Nagyon-nagyon szépek, nagyon ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  13. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  14. Nem szokásom hsz-t írni,inkább csak csendben olvasgatok,és gyönyörködöm. De olyan meghatóan írtad le az első gyertya meggyújtását,hogy könnyek szöktek a szemembe! Gyönyörű szépek a koszorúk! Mindig elámulok,hogy "semmiségekből" milyen csodákat tudsz kreálni! Le a kalappal! :)))

    VálaszTörlés