2012. november 12., hétfő

Virágcsokor helyett :-)


Vannak férjek, akik óriási virágcsokrokkal állítanak haza, mások ékszeresdobozkával, megint mások repülőjegyekkel Ibizára - az enyém mindegyiken túltesz. Legutóbb például álmaim mintalyukasztóját kaptam meg Tőle - 7 cm méretű hópelyheket lehet vele vágni, ezért aztán nem is az a kimondottan filléres darab... magamnak csak úgy sosem vettem volna meg. De amikor végre a kezemben volt a lyukasztó, olyan boldogságot éreztem, amilyet egyetlen virágcsokor sem tudott volna elérni.
Szóval jó, hogy ilyen jól ismer engem :-)

A lépéseket most nem írom le, hiszen a lyukasztó nem egy hétköznapi darab, de inspirációnak jók lehetnek a képek.
Legyen nagyon szép hetetek! :-)



























33 megjegyzés:

  1. Időnként az én férjem is meglep engem effélével. :)
    Gyönyörű a hópelyhecskéd!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor nagyon jól választottál :-) Köszönöm!

      Törlés
  2. Nem lehetne az ilyen férjeket klónozni? Elég kevés van belőlük! :)))

    VálaszTörlés
  3. Boldogsagos hòpehely keszìtest, mosollyal az arcodon! Gyonyoru lett a vegeredmeny:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez pontosan így volt, fülig érő szájjal lyukasztgattam :-)

      Törlés
  4. Huuu, ez egy alom! Ekkora lyukaszto!!!!
    Szerenyen jelzem, vannak azert ilyen ferjek erre mifelenk is: en legutobb egy komplett mintalyukaszto-keszletet kaptam, 9 lukasztoval, tartoval! :) Ugyhogy tudom, Évi mit èrez :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hát egyszerűen kincsek ezek... a lyukasztók is, de a férjek még inkább :-)

      Törlés
  5. Csúcs a lyukasztó és persze a férj is :-) (és van még ebből a típusból, mert nekem is ilyen van :-D )! Tegnap én is lyukasztottam ezerrel, azt mondjuk még nem tudom mi lesz belőle, de majd kiderül :-).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha én is csak megszállottan püfölöm a lyukasztót, de aztán mindig találok neki valami felhasználási célt :-)

      Törlés
  6. Ilyen nagy lyukasztót még nem is láttam! Nagyon tetszik ez a koszorúd is!
    Most kitaláltam valamit, kérném ehhez a segítségedet. Tavaly karácsonyra készítettél só-liszt gyurmából csillámporos hópelyheket. Ha fehér kartont dekupázsragasztóval bekenek és megszórom glitterrel, majd - bár a Tiednél jóval kisebb - lyukasztóval kiszaggatom, az működik-e? Azaz a dekupázsragasztó megtartja-e a glittert? Vagy át kell esetleg még egyszer kenni?
    Én még mindig csak ámulok a tavaly karácsonyi ötleteiden, kiváncsian várom az ideieket is!
    Judit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem megfogja a glittereket a dekupázsragasztó, ha nem nagyon vékonyan kened! De lyukasztás előtt mindenképpen hagyd száradni egy napot, nehogy elrontsa a lyukasztót a ragasztó, ha feljön. Mert a lyukasztó kincs :-) És előtte mindenképpen próbáld ki, vágja-e a kartont rendesen, az enyémek közül nem mindegyik tudja...

      Törlés
    2. Köszönöm a válaszod! Látod, eszembe sem jutott, hogy a ragasztó tönkreteheti a lyukasztót. Csak a csilivili hópelyhek lebegtek a szemem előtt. Egyszerűbbnek tűnt először glitterezni, utána lyukasztani, mint egyenként beszórni a hópelyheket glitterrel, a glitterkarton pedig drága és nincs is mindenféle színben.
      Judit

      Törlés
  7. Jaj de nagyon szép, és milyen jófej a férj :)

    VálaszTörlés
  8. ez valami gyönyörű!!régóta olvaslak, de most írtam először kommentet.
    ez tetszik.akarok én is ilyen lyukasztót :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is lenyűgöző :-) Ha érdekel, keress rá a neten, biztosan meg fogod találni, eléggé egyedi darab :-)

      Törlés
  9. Nagyon klassz! Milyen jók is az ilyen férjek. Én az enyémtől legutóbb egy klassz karácsonyos sütiformát kaptam, mire sógornőm megjegyezte na megint egy sütis kütyü. De csak mosolyogtam, hogy nem is tudom kinek van vagy 100 virágja. Az enyém mégis jobb :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én osztom a sütiformás mániádat, nekem is van már x darab, de sosem lehetnek elegen :-)

      Törlés
  10. Most irigykedek...na nem a férjedre (az enyém álmaim pasija:), de a lyukasztódra mindenképpen:) Gyönyörű lett a koszorúd:)

    VálaszTörlés
  11. Wow, nagyon szép, ügyes vagy, a párod meg nagyon jófej!! :]

    VálaszTörlés
  12. A jó férj tényleg kincs, de te biztos kiérdemled, mert te is jó fej vagy. Ez a koszorú-álom-szép :) Olvasd bármely variációban... :)
    Nerzsi

    VálaszTörlés
  13. Kedves Levendulalány,
    Fantasztikus a kreativitásod és a blogod - és persze a férjed is! :)

    Jó ideje olvasgatlak már, de most kommentelek először.
    Ez a hópelyhes lyukasztó nagyon izgatja a fantáziámat - megkérdezhetem, hogy hol lehet ilyesmit beszerezni?

    Előre is köszönöm szépen a válaszod!
    Kata

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Kata! Ne haragudj, csak most vettem észre a kommentedet, remélem, hogy nem késő még a válasz... hiszen nagyon örülök, hogy írtál! :-) A Hobbyművésznél vettem, a webáruházban - és tényleg fantasztikus darab, bár nem olcsó, de megéri az árát.

      Törlés
  14. Óh ez nagyon-nagyon tetszik és nekem is van ilyen lyukasztóm, de mondd csak milyen alapra raktad rá a pelyheket? ( :

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Orsi! Simán kivágtam kartonból egy karikát, csak ennyi volt az egész :-)

      Törlés
  15. Csoda férjed van, mert figyel rád és tudja mit szeretnél.

    VálaszTörlés