2012. november 13., kedd

Hóember korongvattából


Megannyi esti arclemosás után egyszer csak észrevettem, hogy a korongvatta milyen fehér és milyen kerek. Hiába, lassan esnek le a dolgok :-) de miután észrevettem, rögtön megláttam benne a lehetőséget egy esős délután gyereklefoglalós átvészelésére. Semmi bonyolultat ne várjatok, viszont éppen ezért nem is kell hozzá szinte semmi, csak a korongvatta, pár apróság - és hogy, hogy nem, egy szál levendula...


Ez itt a meglepően fehér és meglepően kerek korongvatta :-)





Egy darabka félbehajtott kartonból kivágtam egy kalapformát, úgy, hogy az egyik szélen érintkezzen a kettő:





Beragasztóztam a papírok belsejét. Hurkot kötöttem egy darabka hímzőfonalra, és ezt beragasztottam a kalap belsejébe:





Aztán pedig egy korongvattát is rányomtam a ragasztós felületre:





A kalap másik, beragasztózott felét visszahajtottam és lenyomkodtam.
Irodai lyukasztóval fekete papírból pöttyöket vágtam, és ezeket, valamint egy piros hosszú háromszöget is felragasztottam a vattakorongra:





Továbbra is papírragasztó stiftet használva még két korongot ragasztottam össze és a fejhez:





Az utolsó simítások következtek: szalagból egy masni, egy újabb vattakorongból kivágott két kis kör kéznek - végül pedig az egyik kézkör belsejébe ragasztottam egy szál száraz (mivel ez könnyű súlyú, nem húzza le a vattát) levendulát seprűnek, és ezzel készen is lett.
Igazi, gyerekekkel elkészíthető figura - mi megálltunk ennél a külsőnél, de bőven lehet még tovább cifrázni is, vagy akár hóanyót és hógyerekeket is gyártani hozzá :-)







És egy szolgálati közlemény: ha valakit érdekelne, az Ikeában van kottamintás csomagolópapír, fehérben és régies barnában is :-)



23 megjegyzés:

  1. És tényleg: fehér és kerek :-D, a hóember pedig abszolút cuki!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen hóemberhez illő alapanyag, nem? :-)

      Törlés
  2. Ez szuper ötlet! Minden van itthon hozzá, úgyhogy ma délután barkácsolunk.:-)
    Remélem a kottamintás papír lesz még jövő pénteken is, mert addigra van betervezve az Ikea-túra... (Nem kívánom én, hogy minden sarkon legyen Ikea, de azért nem túl szép dolog, hogy csak Budapesten. Majdnem 500 km-t autózunk oda-vissza.)

    Szép napot, hetet Nektek!
    Bettus

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos, hogy lesz még kottamintás papír szerintem egészen karácsonyig. És teljesen igazad van, én sem értem, miért nem megy egy kicsit távolabb is az Ikea, amennyire zsúfolásig tele vannak mindig az áruházak, nem hiszem, hogy ne érné meg nekik...

      Törlés
  3. Ez valami fantasztikus! :]
    Komolyan mondom, kreatívnak tartom magam, de előtted le a kalappal, nem csak kreatív, de ötletes is vagy :]

    VálaszTörlés
  4. Nézem,nézem és olvasom és várom a hópelyhet.:)))))))Hiába,én már mindenben azt látom.:))))))
    Szuper a hóember!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik, és végül is készülhetett volna hópehelyből is :-)

      Törlés
  5. Köszi a kottamintás papír tippet! Napok óta keresek letölthető kottamintás csomagolót, kis ajándékzacskókat akarok csinálni belőlük, de eddig nem találtam... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk ez csomagolópapír, úgyhogy meglehetősen vékony, szerintem nem lesz alkalmas zacskókészítéshez... de csomagolni nagyon szépen lehet bele, és dekupázsolásra is kiváló :-)

      Törlés
  6. even though I can not read the language, the pictures are perfect. I love your blog!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you, Dawn! I'm glad that you like my little blog - I hope it works well with Google Translate, but if you need any help with the instructions, let me know and I try to help you with my poor English :-)

      Törlés
  7. Hóemberes dolog nekem is tetszik!!
    Ki kell próbálnom!!

    VálaszTörlés
  8. Nemrég fedeztem fel a blogodat, és máris a követőd lettem.
    Ötletes és kreatív ötleteket lehet nálad látni. Nagyon jó itt nézelődni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy így érzed, és gyere minél gyakrabban! :-)

      Törlés
  9. I just can't take my eyes of your block ! Brilliant ideas ! I 'm soooo glad i found you !!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  10. Megcsináltam! És jóóóóó lett! :) Köszi az ötletet! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök neki, és nagyon szívesen :-)

      Törlés
  11. Köszi én is megcsináltam és írok belőle posztot is, természetesen forrással :) Köszi, legalább a több éve elfekvőben lévő vattakorongokat tudtam valamire használni :)

    VálaszTörlés