2012. november 30., péntek

Dekoráció vágódeszkából


Volt egy régi, nagyon ütött-kopott vágódeszkám. Karácsonyi dekoráció lett belőle. :-)
Akrilfesték, csiszolópapír, papírragasztó, konyhai spárga, gyöngyök, egy lakkfilc és egy kevés ajándékkötöző zsinór kellett hozzá - csak becsszóra tudom mondani, hogy a valóságban sokkal szebb... de a téli szürkeségben nehéz rendes fotókat készíteni.
Most nem eresztem bő lére, mert kora reggel megint orvosnál kezdek - szurkoljatok nekem, hogy most már többször ne kelljen mennem....
Mindenkinek nagyon szép pénteket kívánok - a szombaton is dolgozóknak még egy kis hősies kitartást, a többieknek pedig már csak pár óra, és itt a hétvége :-)



































52 megjegyzés:

  1. Épp tegnap ítéltem kidobásra egy vágódeszkát.:)) Eszembe is jutottál, talán épp ezért nem a kukába dobtam, csak mellé pakoltam. És lám....:D
    Szóval ezt ezer százalék, hogy megcsinálom.

    Elkészültek már egyébként a régies karácsonyfa díszek, a kottapapírból tölcsér (én azt is karácsonyfadísznek fogom használni), a hóemberek, a pingvinek, és a wc papír gurugából készült adventi naptár. Ez utóbbit a 6 éves fiam tűzte és festette..és vééégre azt mondta, hogy olyan jó velem művészkedni.:DD Köszönöm, és jobbulást!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon okosan tetted, hogy nem dobtad ki, egy ilyen vágódeszka kincs :-) De jó, hogy ennyi mindent elkészítettél már, egészen biztosan nagyon szépek! Köszönöm szépen! :-)

      Törlés
  2. Nagyon jól néz ki a vágódeszka! Tetszik!
    Minden jót Neked, drukkolok érted!
    Szép hétvégét kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, neked is nagyon-nagyon szép hétvégét kívánok!

      Törlés
  3. Tündéri!!! Nagyon szép lett!!!
    Megkérdethetem, hogy a piros-fehér szalagot honnan lehet beszerezni? Égre-földre keresek ilyet, meg kis kockás szalagot, de sehol sem találok:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! Akkor ugyanolyan az ízlésünk, én is sokáig kerestem ezeket - ezt a csíkosat végül az Ikeában tudtam megvenni :-)

      Törlés
    2. Szia!
      Az előbb lehet nem küldtem el...szóval a kreativhobby.hu oldalon a keresőbe beírva találsz kockás szalagokat, mindenféle színben, méretben. Rendelni a webshopból azt hiszem csak tekercset lehet, de az oldalon megtalálod az üzleteik helyét az egész országon belül, és ott tudsz annyit venni, amennyit szeretnél, nem fontos egész tekercseket.:) Mindenféle fajta van.:) Country konyhám van, csak ott kaptam ilyen stílusú kiegészítőket a karácsonyi mütyürökhöz.:))

      Törlés
    3. ezt még nem ismeritek?
      http://karcsipapir.hu/index.php?route=product/category&path=63_83

      és szuper ötlet! és a megvalósítás is!

      Törlés
  4. Nagyon szép és egészséget kívánunk!

    VálaszTörlés
  5. Hihetetlen csaj vagy! :)

    VálaszTörlés
  6. Fantasztikus! Le vagyok nyűgözve!!!!
    S. Ildi

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett! Olyan jó dolgokat tudsz kitalálni, sokszor jövök az oldaladra feltöltődni. Köszönjük!
    Remélem ma már jót mondanak az orvosnál és gyorsan meggyógyulsz :-)
    Szeretettel, Knici

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm! Hát sajnos még lesz egy köröm hétfőn és szerdán, de aztán már biztosan makkegészséges leszek :-)

      Törlés
  8. Ámulok és bámulok...
    Fantasztikus ötlet!!!
    Jó hétvégét nektek is! Remélem, már jobban vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Alakulóban... neked is gyönyörű hétvégét kívánok!

      Törlés
  9. Csodálatos vagy. Mindenből a legjobbat hozod ki. Remélem mielőbb meggyógyulsz!
    Számomra a vágódeszka képtelen lett volna ihletet adni. Ez a különbség egy hétköznapi és egy rendkívüli ember között.
    Kellemes hétvégét kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira kedves vagy, de is mondj ilyet, mert teljesen meghatódom... és hétköznapi emberekkel én itt még nem találkoztam :-) Neked is nagyon-nagyon szép hétvégét kívánok!

      Törlés
  10. Az Opitec weboldalán láttam ilyen piros-fehér madzagot :)

    Sajna nincs kidobásra ítélt vágódeszkám :( Nagyon szuperül néz ki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De ez most kivételesen nem onnan van, hanem az Ikeából :-)
      Esetleg kérdezd meg az ismerősöket, hátha valaki éppen leselejtezné a magáét... hagymaszag és vágások abszolút nem jelentenek akadályt :-)

      Törlés
  11. eeeez de jó, már megint! hogy ennyi kreativitás szoruljon valakibe:))))) jobbulást, úgy néz ki, nálunk is indul a "szezon"....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó... remélem, mihamarabb túllesztek rajta, az én vírusom sajnos nagyon ragaszkodó :-(

      Törlés
  12. Ahányszor megnézem a blogod, mindig csupa szívderítő dolgot látok:)

    Komolyan mondom, mosolyra fakasztott ez az ötleted, és csodaszép!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon-nagyon örülök, hogy így látod! Köszönöm :-)

      Törlés
  13. Na ez most megint naaaagyon "ott van"! :-)

    VálaszTörlés
  14. Hát ez megint milyen nagyszerű ötlet! Épp egy költözés közepén állunk és sok "kacatot" tettem félre, gondolván, hogy ezekből a Levendulalány biztos valami klassz dolgot hozna össze :) Szóval lett egy kis kincsesládám tele ilyenekkel, mondjuk vágódeszka pont nincs köztük :) Jobbulást és mihamarabbi teljes felépülést!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy ilyen kincsesláda annyi ötlet forrása tud lenni, szinte irigykedem :-) Nagyon szépen köszönöm!

      Törlés
  15. Ez ismét nagyon hangulatos és kedves lett, na meg persze csudiszép :D én szinte egész hétvégén dolgozni fogok, izgalmas lesz, de így betegen elég fárasztó... hétfőn viszont egy nagyon kreatív feladatom lesz, a végeredményt majd megmutatom :) szép és egészséges hétvégét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, nagyon kíváncsi vagyok, mi lehet az :-) A Mikulás-csoki pedig hihetetlenül aranyos :-) Köszönöm szépen!

      Törlés

  16. QUE LINDO!!!!
    MUITO BOA SEMANA PARA VOCÊ
    TUDO DE BOM.....ELODI

    VálaszTörlés
  17. Nagyon szép, mutatós, szívet melengető! :) Remélem, jobban vagy, én most kezdem, hangom már alig! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, szegénykém... remélem, már te is jobban, bár ha ilyesmid van, mint nekem, akkor az jó sokáig tart, sajnos :-(

      Törlés
  18. Kedves Levendulalány! Ezt az alkotásodat is megcsodáltam, sose gondoltam volna, hogy lehet gyönyörködni egy kiszuperált vágódeszkában is...Persze ehhez Te kellesz és a műved.Kívánok mielőbbi gyógyulást !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm a kedvességedet! :-)

      Törlés
  19. Kedves Levendulalány!

    Pár napja fedeztem fel a blogodat, nagyon szeretem! Sajnos még csak ide-oda volt időm beleolvasni, ezért ez a bejegyzésem egy másik, régebbi posztodhoz szól, ahhoz, melyben a karácsonyi dalokról írtál. Az ott felsoroltak nekem is nagy kedvenceim. Ha megengeded ajánlanék még egyet, amit szintén jó gyerekekkel (is) énekelni. Ghymes: Mária altatója - szeretettel ajánlom, nekem, nekünk ez a dal rengeteget adott, és ad a mai napig is. Először kórusban énekeltük, leírhatatlan érzés volt.
    Szép hétvégét kívánok neked, nektek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már keresem is, köszönöm szépen, hogy írtál róla! A Ghymest amúgy is nagyon-nagyon szeretem...

      Törlés
  20. Kedves Levendulalány! Szeretettel gratulálok a kétmilliomodik olvasóhoz, szerettem volna én lenni az. :) De éjjel fogta ki valaki, a tengerentúlon.

    Isten adjon még sokezerannyit, hiszen nagy szükség van olyanokra, mint te. Akik örömet hoznak mások életébe.Kívánom, hogy kapd ezt vissza családodtól, barátaidtól, mindenkitől, akivel találkozol.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon-nagyon köszönöm a gratulációt! Nekem is hihetetlen ez a szám... és hát én lehetek hálás mindezért, mert tőletek is annyit kapok, hogy az leírhatatlan.

      Törlés
  21. Kétmilliomodik? Ma már több is lett! Ilyenkor kéne nagy partit rendezni , mert a levendulalány megérdemelné. Még ha csak az igazi függők lennének jelen, akkor is ki kéne bérelni a Margit szigetet! És kevés lenne a hely még ott is.

    Sok-sok millió olvasót még neked és nekünk olvasóknak tőled sok jó ötletet kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm neked is, remélem, hogy így lesz, már ami az ötleteket illetni, de a Margitszigetet nem tudom ígérni :-)

      Törlés
  22. Hurrá, most elcsíptem! Én voltam a 2 011 000-ik! :))

    VálaszTörlés