2012. november 5., hétfő

Cseréptélapó


Tudjátok, hogy alig több mint egy hónap múlva jön a Télapó? Bizonyám :-) És ez az egy hónap is úgy elrepül, mint a sicc. Amikor ezen elgondolkoztam, valahogy télapókészíthetnékem támadt, de azért a bonyolult kihívásokat most kerültem volna... ezért aztán csak fogtam egy használt, vízkőfoltos agyagcserepet, és megmikulásítottam. :-)





Lealapoztam fehér akrilfestékkel:





Majd száradás után a cserép nagy részét pirosra festettem.





Aztán pedig vattából szakállat vágtam és ragasztottam neki, megrajzoltam az arcát és egy gyerekharisnya-darabból sapkát kötöttem neki. A sapka végére pompomot ragasztottam, a szélekre vattacsíkot, zseníladrótból és egy darabka kartonból övet készítettem neki, végül pedig két gombot ragasztottam a pocakra, és ezzel készen is lett.





Gyerekekkel nagyon jó kis télapóváró elfoglaltság lehet :-)















9 megjegyzés:

  1. hát ez valami rémaranyos! :)
    Cserép befestésével már többször próbálkoztam, de eddig sosem jártam igazán sikerrel. Csak akrilfesték fedi be tökéletesen? Köszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A válasz egy határozott igen :-) És én még így, ahogy fent is látod, ha cseréppel dolgozom, mindig festek rá egy alapozó réteget is, a jobb fedés érdekében...

      Törlés
  2. ...megmikulásítottam... :-D Ezen nagyot mosolyogtam!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon cuki, duci mikulás! Én is elkészítem. :-) Köszönöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az biztos, hogy láthatóan nem tud ellenállni az édességeknek :-) Szívesen!

      Törlés