2012. október 25., csütörtök

Vigyori kukacos tök


Először csak azt írtam címnek, "Kukacos tök" - de beláttam, hogy ez inkább elriasztó, mint bármi más :-) Pedig tény, hogy erről lesz szó, bár azért ez a kukac nem egy ellenszenves szerves példány, sokkal inkább egy fagolyókból készült szerethető töklakó. Rögtön el is képzeltem, ahogy beköltözik a tökbe, ott szobákat rágcsál ki magának, aztán pedig egész télen boldogan süt-főz a narancssárga tökkonyhában, akárcsak Manócska. :-)

Egy ilyen narancssárga tök persze már magában is csodálatos látvány, de szerintem egy ilyen rokonszenves kukac még egy kicsit tud emelni a szerethetőségi faktoron, és a környéken lévő össszes gyerkőcnek tetszeni fog... meg persze a nem kukacoskodó felnőtteknek is :-)


Szóval, kellett  a dologhoz néhány fagolyó és egy darab kemény drót:





A fagolyókat akrilfestékkel sárgára festettem:





A drótból két darabot levágtam, és beleszúrtam a tökbe kétoldalt:





A drótokra két-két fagolyót húztam, a drót végét pedig visszahajtottam, hogy az utolsó fagolyót jó szorosan tudjam ráhúzni.





Fehúztam az utolsó golyókat is. Megrajzoltam a kukac pofiját, zseníliadrótból pedig karokat és hajat készítettem neki:





Több dolgom már nem is volt vele - csak kitettem a többi közé, és jókat mosolygok a hozzánk érkezők reacióin. :-)
















26 megjegyzés:

  1. Kesz vagyok :-) Függőségem leállìthatatlan ... Naponta kétszer is néztem a negy nap alatt mikor lesz mar új bejegyzesed :-) Megerte varni :-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó ötlet, engem is megmosolyogtatott:)))! Azon gondolkodom, hogy megpróbálom dióból vagy gesztenyéből a kukacot, abból most úgyis van bőven.
    Biztosan örülnének a gyerekek az oviban:).
    Köszönöm!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jó ötlet! A diót még be is lehet festeni, viszont a gesztenyén könnyebb átvezetni a drótot. Ez tényleg szuper és költséghatékony gondolat, és egészen biztosan tetszeni fog a gyerekeknek :-)

      Törlés
  3. Kivétel nélkül mindig elámulok az ötleteiden:)) Öröm látni mindegyiket!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon eredeti. Dehát mi mást is várhatunk Tőled? :)

    VálaszTörlés
  5. Aranyos! Csodálom a kifogyhatatlan ötleteket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, azok vannak bőven, csak időből van kevés :-)

      Törlés
  6. Ez extra cuki! A legbarátságosabb kukackák, akik csak szembe jöhetnek az emberrel egy zöldség esetében... :-) Egyébként már én is tűkön ültem az újabb bejegyzést várva! :-))) Olyan jó most már up-to-date lenni a blogodon! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon-nagyon kedves vagy, köszönöm! És örülök, hogy megszeretted a blogot, remélem, ezután is tetszeni fog! :-)

      Törlés
  7. Szia!
    Bár "ismertelek", azaz tudtam a blogodról, de még sosem mertem benézni, mert tudtam, hogy nehezen fogok elmenni innen...
    Aztán a múlt héten a húgom mondta, hogy milyen szép őszi koszorút készített, aminek az ötletét tőled vette át (http://szannalina.blogspot.com/2012/10/oszi-koszoru.html), és végül én is rászántam magam, hogy benézzek. Az eredmény? Egy szintén őszi koszorú, amit az oviban készítettem el a gyerekek hathatós segítségével (ők adták a kezembe a terméseket:)), az aranyos újságpapírtökök, amiket holnap fejezünk be, az imént pedig elkészítettem a légfrissítőt a leírásod alapján. Fél adagot állítottam össze most, amolyan próbából, mentásat és citromosat, de lesz még ismétlés. Karácsonyra mi, felnőttek már nem szoktunk ajándékozni, de egy ilyen ajándék még nyugodtan belefér a mindenféle keretbe.:) Megyek, és részleteket is írok a légfrissítős bejegyzéshez.:)
    Köszönök mindent, azt is, amit egyelőre csak kinéztem, és majd ezután valósítom meg.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, kedves Sedith, nagyon örülök, hogy ennyi jó dolgot találtál itt, és csak nyugodtan tallózzál az ötletek között :-)

      Törlés
  8. Válaszok
    1. Yes, it's an absolutely smiley face, isn't it? :-)

      Törlés
  9. Hát ez... szóhoz - jobban mondva billentyűhöz - se jutok! :-) Hihetetlenül ötletgazdag vagy, miket nem látsz meg pár fagolyóban és egy tökben?! Szupeeeeer! :-)

    Eszti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Számomra egy ilyen tök a lehetőségek tárháza :-)

      Törlés
  10. Jajj, ez valami hihetetlenül édes lett :]

    VálaszTörlés
  11. Hi! Your blog is amazing! A lot of cute and creative things! I liked it so much :) Congrats! Kisses.

    VálaszTörlés