2012. október 11., csütörtök

Töklámpás üvegből


Mostanában nagy barátja lettem a filcnek mint anyagnak - valahogy olyan otthonos, meleg érzést kelt bármilyen tárgy formájában. Most van is itthon rendes készlet belőle, mert karácsonyra mindenféle filcizéket tervezek gyártani, ráadásul az egyik ismerősöm nekem ajándékozta a maradék filclap-garnitúráját. Mivel viszont ebben többnyire sárga filclapok voltak, arra gondoltam, legyen belőlük valami, amihez jól jön ez a sok sárga - az eredményt pedig alant láthatjátok.

Kommentárt nem írok a képekhez, mert nagyon egyszerű dologról van szó... és mellesleg filc híján sima sárga papírral is megvalósítható, vagy akár még festéssel is.

Mert az a legjobb a fantáziában, hogy tényleg semmi sem szab határt neki... :-)






























29 megjegyzés:

  1. Wáó! :) Én tavaly sajnáltam rá a filcet, ezért rizspapírral csináltuk, s fekete filccel rajzoltunk arcot rá...Épp most akadtak a kezembe! :)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Levendulalány!
    Régóta csendes szemlélője vagyok blogodnak. Ennek oka egyszerű: lélegzetelállító dolgokat művelsz, nehéz megszólalni, látva a remekműveidet.
    Kifogyhatatlan vagy!
    Lenyűgöző és izgalmas vissza-vissza térni erre a weblapra. Köszönet ezért az élményért!
    Üdvözlettel: Aniko

    VálaszTörlés
  3. Kedves Levendulalány!

    Nekem három lányom van! 4 éves, 2éves és 6 hónapos!
    Ha van egy kis időm leülni a számítógép elé,az első dolgom,hogy megnézzem ma éppen milyen "csodát" műveltél!!!! Fantasztikus ötleteidet pedig a két nagyobbik lányommal igyekszünk megcsinálni,amit mindig dicsérő szavak tömkelege követi! Köszönet neked minden ötletért,történetért!!!!! És főleg azért mert segítesz megtanítani a lányaimat arra,hogy nem biztos,hogy a bolti drága játék,dísztárgy jobb mint az együtt,saját kézzel gyártott remekmű!!!! KÖSZÖNÖM!!!!!!!
    Üdv: Dóri és a pöttömök!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dóri, én köszönöm! Nagyon-nagyon jólesik, amit írtál... és ha a lánykád megérti ezt, akkor már érdemes volt elkezdeni ezt a blogot.

      Törlés
  4. Már el is készítettem. Nem több 5 percnél. Ja és a filcet utánna még újra lehet hasznosítani, ahogy az üveget is. Télapóra fogok csinálni az üvegre Télapós "köntöst" is ;) Köszi az ötletet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper ötlet! Nem baj, ha én is kipróbálom? :-)

      Törlés
    2. Dehogy baj! Szerintem Neked is eszedbe jutott volna ;) Képzeld még a férjemnek is tetszik, pedig nem rajong nagyon a kreatív dolgokért :) Tegnap azt vettem észre, hogy kiviszi az erkélyre és amikor kint cigizik meggyújtja benne a gyertyát :D :D Nagyon szép fénye van sötétben (gondolom az üveg miatt)

      Törlés
  5. imádom az ilyen szuper 5 perces kreatívságokat! egyébként most száradnak a levendulás házi fürdőgolyóim, illatozik tőlük az egész lakás :) ajándék lesz, de azért ajándékozás előtt muszáj lesz tesztelnem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd számolj be róla :-) Én is most csinálom az újabb garnitúrát, teljesen rákattantam :-)

      Törlés
  6. Hát ez szuper, pont ilyenen törtem az agyam, hogy mivel lehetne világító tököt csinálni, tök nélkül! :)) Gondolatolvasó vagy? :)) Mondjuk filc nincs itthon, de kartonpapír van, megpróbáljuk azzal :)) Köszönöm és teszem ki a facebook oldalamra, a megvalósítást meg a blogomra, forrást megjelölve ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kartonpapír is tökéletes, és olcsóbb is :-)

      Törlés
  7. Most jutott eszembe,hogy stílusosan azt kellett volna írni:
    "tök jó":))

    VálaszTörlés
  8. Csináltunk már üveges mécsest, igaz kisebb üvegekben. Örök problémánk, hogy hogyan gyújtsuk meg benne a kezünk leégetése nélkül a teamécsest. Erre ötletek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Mi ilyen "hosszú" gyufával szoktuk meggyújtani! A Spar-ban tuti van! Üdv: Dóri

      Törlés
    2. meg lehet venni olyan "öngyújtót" ami hosszú, a gáztűzhely beüzemelésénél használják (kínai boltban is van megfelelő, csak ne a szikrás, hanem a lángos verziót válaszd)

      Törlés
    3. Én meg úgy szoktam, hogy előbb meggyújtom a mécsest, aztán óvatosan bedobom az üvegbe :-)

      Törlés
    4. Cstlakozom levendulalányhoz, csak én nem is óvatoskodom. Meggyújtom azt bedobom :D

      Törlés
  9. Ezek a meggyújtási ötletek jók! Köszi! :-)

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm! Hosszú gyufánk talán van is itthon, kipróbáljuk. Bedobni még nem mertem.:-)

    VálaszTörlés
  11. Ezt tutira megcsinálom :)

    VálaszTörlés
  12. Köszönet a remek 5letért! Ma este megcsináltam a 4ésfél éves fiammal, igaz csak szimpla színes papír volt itthon! Egész este hasonlóktól volt hangos a ház: "Anya!!! Hogy ragasztottad meg a töködet?", "Léccci ragaszd meg az én tököcskémet is" és "Ugye anya milyen szép tököm lett? Tökjó hogy világít!!" A gyerekek már rég alszanak, de a férjjel azóta is fülig ér a szánk :)

    VálaszTörlés
  13. Kedves Levendulalány!

    Szinte már napi szinten beugrom hozzád. (Ezt nevezik függőségnek, ugye? :D) Napis tanítónéni vagyok és sok-sok diákomnak (29-es csoportom van) okoztak már örömet az ötleteid. Köszönöm.

    A vécépapír-gurigás bejegyzéseid hatására beindult a fantáziám...majd a blogomra felteszem, ha elkészült a prototípus.:)

    Köszönök mindent és további sok szép alkotást kívánok, jó ötleteket!

    Barbus

    http://barbuskucko.blogspot.hu/2012/10/papirtok.html
    http://barbuskucko.blogspot.hu/2012/10/toklampas-uvegbol-es-papirbol.html

    VálaszTörlés
  14. Kicsinap! Én nem dobom bele, de a megdöntött üveg oldalán óvatosan lecsúsztatom. Lent pedig kanál végével megigazítom, ha magától nem fordul át. Ha bedobom, nekem mindig elalszik a "zuhanástól".:):):):)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...