2012. október 1., hétfő

Őszi ajtókoszorú


Mivel már borzasztóan hosszú idő telt el az utolsó koszorú elkészítése óta (egy hónap!), muszáj volt egyet megint készítenem. Jó, hát ismertek, ez az egyik gyengém :-) És különben is, itt az ősz, nálunk meg még mindig a Viva Italia-koszorú volt az ajtón, úgyhogy ezt a helyzetet azonnal orvosolni kellett.
Persze, megint nem terveztem előre a dolgot, úgyhogy semmilyen különleges hozzávaló nem volt itthon, de azért akadt dió, pár gesztenye és földimogyoró. A kerítésről vágtam néhány kisebb repkénylevelet, megfosztottam a rózsákat a csipkebogyóiktól, és már csak a ragasztópisztoly kellett volna, amikor arra gondoltam, mégis kellene valami plusz dekoráció még a koszorúra.

Egészen pontosan pici tökökre gondoltam. :-) Ilyenjeim persze nem voltak, de annyira beleéltem magam az ötletbe, hogy nem volt visszaút - mentem a narancssárga akrilfestékemért, és a diók egy részét befestettem, száradás után pedig alkoholos filccel megrajzolgattam őket.

Ezután már csak fel kellett ragasztgatnom a terméseket és a leveleket, végül pedig egy gyűrt papírból kötött masnit.
Ez lett az eredmény - az biztos, hogy ilyen vigyori őszi koszorúnk sem volt még soha :-)




















37 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz!Meghoztad a kedvemet a koszorúkészítéshez!

    VálaszTörlés
  2. Tényleg nagyon mosolygós lett! Erősen szimpatizálok vele :-)!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nagyon szükségünk van - mindannyiunknak - a mosolygós dolgokra :-)

      Törlés
  3. elbűvölően vidámságos :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon-nagyon szeretős!:)))

    Tudom másfajta akrilfestéket használsz de ez szerintem nagyon jó akció;):
    http://www.hobbymuvesz.hu/webshop/AKCI%C3%93S%20FEST%C3%89KEK/akcio-lb-deco-craft-akrilfestek-50-ml
    Bár lehet már láttad...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És nem láttam!! De jól be fogok vásárolni ezekből... köszönöm az infót :-)

      Törlés
  5. Imádom a koszorúidat, ez a mostani is annyira gyönyörű! :) És ezek a színek! :) Egyszerű, mégis annyira szép! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy örülök, hogy tetszik! Nagyon jó az új profilképed...

      Törlés
  6. Nagyon elevenre sikeredett! Klassz!:)

    VálaszTörlés
  7. Kedves Levendulalány!
    Nyár óta olvaslak és most muszáj, hogy megszólítsalak.Mint egy receptkönyvet, úgy "használlak"!Néha máshogy fűszerezem, máskor egyszerűen csak inspirációt adsz és van amikor pont úgyanúgy készül, mint ahogy Te leírtad...sok mindent kipróbáltam már így általad (és bár konyhanyelven fogalmazok, de sajnos a receptjeidet még nem, de majd eljön az is) Szóval a hétvégén egy kedves barátnőm 40. születésnapjára elkészítettem a képeslap párnát. Annyira, de annyira aranyos lett!nagyon nagyon köszi az öteletért!!! Megosztanám veled az idézetet, ami nálam a képeslap szövege lett, hátha még Te is hasznát veszed. És úgy látom idézet párti vagy Te is! :) Voltaire idézete, szerintem nagyon szép:

    Kell, hogy legyen meghitt baráti kör,
    kiművelt, nem önhitt fők társasága,
    amelyben otthonos számos gyönyör,
    mi nélkül únt a napok hosszúsága.

    Kell, hogy legyen egy próbált jóbarát,
    kit az ember megkérdez, kire hallgat,
    ki csillapítja lelkünk viharát,
    élét vevén a kéjnek, bajnak.

    Kell, hogy legyenek pompás estebédek,
    hol fesztelen, az ember csemegél,
    jó borokat és szellemes igéket,
    és mégse részeg, hogyha véget ér.

    Ezzel kívánok Neked szép napot és mégegyszer köszönöm, hogy kreativitásodat minden nap megosztod velünk!
    Dóri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dóri, nagyon köszönöm neked ezeket a kedves szavakat! Nagyon jó érzés, hogy ilyen sokra becsülöd a blogot, és remélem, még sokáig tudok ilyen "receptkönyv" lenni (nagyon tetszik a hasonlat).
      Az idézet pedig most különösen nekem szól, és meg is osztom mindjárt a fontosaimmal... Köszönöm! És örülök, hogy jól sikerült a képeslappárna :-)

      Törlés
  8. nahát, megint mekkorát alkottál :)fantasztikus!! kedvet is adott csinálni vmit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ez a legtöbb, amit elérhetek a bloggal, tudod :-)

      Törlés
  9. Megint szuper lett! Nahát, hogy a diók milyen tökfejek tudnak lenn!

    VálaszTörlés
  10. ez nagyon ötletes! dióból tökfejek - nagyon ari! megoszthatom?

    VálaszTörlés
  11. sziasztok! abban tudtnáltok segíteni, hogy a koszorú alapja miből van? milyen használhatok? hol tudom beszerezni? (a tavaszi koszorút is elkezdtem, azt a viráglyukasztósat, de nem lett belőle semmi... majd jövő tavaszra talán összeszedem magam! szóval, szuperek a kreálmányaid! imádom nézegetni! a ragasztópisztoly mindenképp kell hozzá, vagy van valami alternatív megoldás? köszi! :) Zs.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Hungarocell karika az alap, bármelyik hobbiboltban/webáruházban tudsz ilyet venni. És igen, ragasztópisztoly kell hozzá mindenképpen, de azt amúgy is érdemes venni, rengeteg dologra jó még :-)

      Törlés
  12. Gyönyörűűűűű!!!! Teljesen leveszel a lábamról a koszorúiddal. Múlt hétvégén szedtem egy csomó csipkebogyót, most szárítgatom, aztán majd jól meg is áll a tudományom. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy örülök, hogy így tetszenek :-) De a csokis macaronfagylalt kiötlőjének én képtelen vagyok elhinni, hogy nem tudna összedobni pikk-pakk egy koszorút. :-)

      Törlés
    2. Cuki vagy! Na, majd szedek néhány termést, szerzek egy koszorúalapot, aztán koszorú rulez, lesz ami lesz. :-)

      Törlés
  13. Szia, Levendulalány,

    örülök, hogy idetaláltam! Ez lesz az első, amit megvalósítunk Anyukámmal a rengeteg szuper dolgod közül. :) További jó munkát, soha ki nem fogyó ötlettárat kívánok!
    Üdvözlettel,
    Anna

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Anna! Majd számolj be a végeredményről :-) Köszönöm szépen, remélem, hogy így lesz!

      Törlés
    2. Nem bírtuk ki, délután begyűjtöttük a hozzávalókat, este pedig nekiálltunk. Ilyen lett: http://kepfeltoltes.hu/view/121005/IMG_1616_m_solata_www.kepfeltoltes.hu_.jpg (a kép nem csúcsminőségű... :( )
      Köszönjük az ötletet! Jövünk még! :)

      Törlés
    3. Szerintem egyszerűen tökéletes! Nagyon-nagyon ügyesek vagytok! :-)

      Törlés
    4. ... te pedig nagyon kedves, köszönjük szépen! Ma szereztünk dísztököket, úgyhogy a következő program a mécseskészítés lesz. :)

      Törlés
  14. Kedves Levedulalány,

    néhány nap bátorsággyűjtés után nekiálltam, hogy elkészítsem a saját koszorúmat, mert a Tied nagyon-nagyon tetszett :)
    Ma délután el is kezdtem, és kész is lett. Nagyon élveztem csinálni és nagyon jól mutat az ajtónkon :)
    http://kepfeltoltes.hu/view/121110/P1080428_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    Nagyon örülök, hogy Rád találtam, már szemezgetek, hogy mi legyen a következő alkotás :)
    Kriszti

    VálaszTörlés