2012. október 19., péntek

Négy nap


Négy nap, négy nap, négy nap! :-) Úgy kell ez most, mint egy falat kenyér. Csodálatos, hogy vannak hosszú hétvégék, és lehet egy kicsit feltöltődni, lazítani, és persze ezermillió felhalmozódott dolgot megoldani, elintézni, letudni... és ráérősen reggelizni, langyos napfényben kávézni a teraszon, megnézni az Életrevalók-at DVD-n, lángost majszolni, levágott gallyakat égetni, beszélgetni, enni-inni, gyerekekkel játszani, akciós dekortapaszt venni az Aldiban, őszi színekre ezredszerre is rácsodálkozni, terméseket gyűjteni, Halloween-gyerekbulit előkészíteni, barkácsolni, leveleket gereblyézni, néha-néha már a karácsonyra gondolni, a kamraajtóról letakarítani a maszatos kéznyomokat, pingpongozni, nem stresszelni a szoros határidőkön, Dixitet játszani, százszor is meghallgatni a Starry, starry night-ot, nagyokat nevetni vagy csak csendben üldögélni összebújva... szóval, nagyon-nagyon-nagyon jó lesz.
Ti mit terveztek?










26 megjegyzés:

  1. hát Neked nem tudom, hogy hány órából áll egy-egy nap, de sok sikert, hogy ez mind beleférjen! :) Én örülni fogok ha egy kis sport is belefér a tanulni valók közé. Vagy egy kis tanulni való a sok sport közé? :)
    Szép hétvégét!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, mindig minden belefér, csak tudni kell lemondani az alvásról :-) Kellemes sportolós tanulást neked, esetleg tanulás szobabicajon? Akkor két legyet ütsz egyszerre .-)

      Törlés
    2. végülis kinek kell az alvás? :D sajna szobabicajunk nincs, de majd megoldom, hogy sziklamászás közben tudjam olvasni a közgazdaságtant :D

      Törlés
    3. Az mondjuk tényleg kihívás úgy, de tudom, hogy mennyire kreatív vagy, úgyhogy egészen biztosan kitalálsz erre valami jó megoldást :-)

      Törlés
  2. Olyan jó téged olvasni! Sokszor megteszem, de azt hiszem most először írtam, de nem utoljára :)). A remek ötletek mellett, most sokkal jobb kedvem is lett, lelkesen maradok itthon, mert elvágyódtam, de nem utazunk :)). Néha nem árt figyelmeztetni magunkat, hogy vegyük észre az egyszerű dolgokban is a nagyszerűt, most ezt köszönöm, megkaptam tőled :))). Szép napokat neked, egy új-régi olvasód: Vivien :))).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Vivien, örülök, hogy írtál, és az nagyon jó lenne, ha ebből szokás válna :-) Biztos vagyok benne, hogy otthon is nagyon szép négy napod lesz, hiszen az is olyan ritkán adatik meg, hogy négy egész napot otthon töltsön az ember, és annyi tartalmas dologgal lehet megtölteni, amit mondjuk egy szállodában nem lehetne csinálni.... Én most szívből örülök, hogy nem megyünk sehova, biztos lesz még erre is lehetőség, de a 2012-es októberi hosszú hétvégét otthon eltölteni egész életünkben csak most lehet, úgyhogy innen nézve szerencsések vagyunk :-)

      Törlés
  3. Hónapok óta olvaslak. Nagyobbik lányom tanító néni és kézműves különórákat ad a kicsiknek. Így találtalak meg. Neki keresgéltem ötleteket a blogokban. Mióta megtaláltalak nem keresgélek tovább. Az iskolában sok kisgyerek készíti el a meglepit a szüleinek a Te inspiráló ötleteid alapján. Köszönjük, hogy ily tűzzel szeretettel égsz, hogy mi is átmelegszünk a szíved tűzétől.
    Ez a négy nap bizony nem akármi lesz , ha mindezt megvalósítjátok. Sok sikert és jó időtöltést kívánok.
    boróka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még mindig nagyon szeretem, amit csinálsz! És fogalmam sincs hogyan fér bele az idődbe, de ezt már írtam. Kívánok szép, napsütéses, tartalmas, hétvégét. Mi nagy túrát, gombaszedést, majd vargányaszárítást (mert miért ne találnánk) tervezünk. Aztán szülinapozást és nagy-nagy összepakolást is egy kis jövő heti házfelújításhoz.

      Törlés
    2. Drága Györgyi-Boróka, igazi hétvégi ajándék volt a megjegyzésed... szívből köszönöm!

      Törlés
    3. Vargányaszárítás, de jól hangzik... nem kérdezem meg, hol van a lelőhely, mert az ilyesmi kincs, csak remélem, hogy sokat találtok!

      Törlés
  4. Kirándulás: kisvonattal, majd séta az őszi erdőben, kincsek keresgélése: makk, csipkebogyó, gesztenye, miegyéb.
    Családi összejövetel: sütivel, forró teával és hangzavarral... :-)
    Rendrakás, főzés, mosás, vasalás, takarítás, meg ami elmaradt... :-(
    Hosszú összebújások egy jószagú kisfiúval reggelente a takaró alatt, mesefilm, és talán egy kis kézműveskedés is belefér. :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, az őszi kincsekből ilyenkor lehet úgy felhalmozni, hogy lesz elegendő alapanyag adventi koszorúkhoz, ajtó- és asztaldíszekhez... jaj, de jó volt olvasni a jószagú kisfiúról, az enyém is ilyen, és pont ilyen boldogságos hozzábújni is, annyira tudom, milyen csodás ez :-)

      Törlés
  5. Lego, gombászós kirándulás, sütés-főzés (a lángos tök jó ötlet, köszi :-), pakolás ezerrel, első idei sült gesztenye, Gyűrűk ura maraton, időkibővítő feltalálása, ilyesmi :-).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye, hogy a lángos őszre is nagyon passzol? :-)
      Sült gesztenye, Gyűrűk ura-maraton, időkibővítő... rokon lelkek vagyunk, ez biztos :-)

      Törlés
  6. Az alvásról írt megjegyzésed mintha a sajátom lenne, bár én nem élem meg lemondásnak. Egyszerűen sokkal aktívabb élelet lehet élni, ha csak annyit alszunk, amennyi feltétlenül szükséges. Az Életrevalók az egyik kedvenc filmem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Végül is ha lemondás, ha nem, akkor is ennyi alvás jut csak, úgyhogy jobb volt ezzel gyorsan megbékélni :-)
      Én még nem láttam, de számomra nagyon mérvadó emberek állították egyértelműen, hogy nagyszerű film, úgyhogy most meg fogom nézni, és biztosan nagyon-nagyon jó lesz...

      Törlés
  7. Nálunk nem hosszú a hétvége...mert egyszer úgy döntöttek, hogy nem kell nekünk oda tartozni. Úgyhogy szokásos hétvégénk lesz- barátok, család, vallásórák, ifjúság, istentisztelet, takarítás, séta, nagy főzés :), de mindenekelőtt gyógyulás- ez nagy terv: meggyógyítjuk Annát. Hogy mindent együtt végezzük, örömmel.
    Mi tervezünk, Ő elvégzi...
    (Elnézést, ha kissé komolyan vettem a kérdést :))
    Napsütéses -mosolygós napokat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen komoly is volt a kérdés, őszintén érdekel, mivel töltik a négy napot azok, akik annyi örömet adnak nekem a kedves kommentjeikkel... Annának mielőbbi jobbulást kívánok, remélem, hogy szépen és gyógyítóan süt a nap nálatok is!

      Törlés
  8. Ez mostanában a kedvenc zeném! :) Nekem is jól jön a pihenés, a kolléganőm 27-től nyugdíjba megy, és egyedül maradok a feladatokkal, szóval pár hete elég feszített a munkatempóm.

    VálaszTörlés
  9. Mi is itthon maradunk ezen a hosszú hétvégén:)És lesz maratoni diavetítőzés,barátokkal beszélgetős-lángossütős délután, meglátogatjuk a dédit és a mamákat + ha marad ez a szép idő akkor kirándulunk egyet a Ság-hegyen is:)És remélem mi is meg tudunk nézni valami jó filmet végre Apával-az Életrevalókat nemrég láttuk,írtam is róla:) Fenomenális film,Te imádni fogod:)

    A Dixitről szívesen hallanék tőled bővebben is,már tavaly is nézegettem,szuper játék lehet!Ó és képzeld megszereztem az egész Winter Songs cd-t...neked megvan már? :)

    Csodaszép pihentető hétvégét Nektek!

    VálaszTörlés
  10. Én quilling csomagot vettem ma az Aldiban. :-) De nagyon gondokodtam a dekortapaszon és a 114 részes papírcsomagon is... De azt hiszem, a férjem KICSIT mérges lett volna, ha nagybevásárolok... :D (Én is nemrég találtam Rád, de azóta minimum 2 naponta idelesek... :D Sok mindent szeretnék megvalósítani az ötleteidből! Köszönöm, hogy írod a blogot!!! :D)

    VálaszTörlés
  11. Húúú, van olyan elképzelésed, hogy a fentiek mellett még csendben üldögélni is fogtok?
    Mit mondjak, tudtok élni! :-)))

    1. Én szeretném befejezni az iskolának a felújítandó, kárpitozásra váró székek egyikét. A háttámla varrott mintája már kész, a vas székkeret is festve vagyon, így már csak a szivacsolás és a kárpittűzés marad.
    2. Téliesítjük a kertet; megszüntettetem a nagyobb gyerekekkel a nyári hajléktalan szállást (ők bunkernek nevezik, de látnátok!!!). Nylonzsákok, raklapok, két méteres régi anyagok, hungarocell, sittből megmentett cuccok halmaza. Jó, a sittes dolgokat én is többször átválogatom, így volt kitől örökölniük.
    3. Kirándulás ezerrel !!!!

    VálaszTörlés
  12. Kályhacsere utáni romeltakarítást, kertezést, templomot, temetőt...
    Unokákat!
    Hintázást, míg megcsillan a délutáni napsugár a folyón...
    (Ja és előkészület a jövő heti konyha festésre...)

    VálaszTörlés
  13. nálunk sajnos nem hosszú ez a hétvége (Vajdaság), de azért gyönyörű így is ez a késő őszi lelket is melengető napsütés. tegnap garázsvásáron voltam, egy csomó kincset zsebeltem be. nutellás palacsintát ebédeltünk, azután tó mellett sétáltunk és gyönyörködtünk az őszi színekben. este melegszendvicsezős, teázós, összebújós xfaktor nézés volt. ma már reggel óta fő a házi tyúkhús leves sok zöldséggel és kitaláltam, hogy ránttott sajt lesz sült burgonyával és coleslaw (nálam lilakáposzta, sárgarépa és majonéz) salátával. a többit meg majd még meglátjuk :) de nem bánom, hogy jön a hétfő, mert új kreatív kihívások elé nézek és nagyon, de nagyon várom, és izgulok is :)

    VálaszTörlés
  14. Kedves Levendulalány!

    Nekem a következő jutott a hétvégére: Végigolvasni a blogodat, elhatározásra jutni, blogot indítani, persze a rengeteg impulzus nyomán "kreatívkodni", még egy elhatározásra jutni, füzetet nyitni és levésni a recepteket amik megnyerték a tetszésemet (ezeket nem írhatom "a kezdő háziasszony vagyok, aki még a palacsintának is megnézi az arányait, különben odaragad" meg "azért van receptfüzetem ne gondolkodni kelljen hanem csak választani a repertoárban" füzetembe).
    Szóval köszönöm szépen! (de ezt a blogomban is leírtam, mert már nekem is van olyanom:) )

    VálaszTörlés
  15. Kedves Levendulalány! Most értem a "végére" a bejegyzéseknek, amiket hetek óta olvasgatok vissza a kezdetektől. Nagyon várom a következő bejegyzésed, az oldaladnak állandó helye van az internetes böngészőmben :) Reggel óta próbálom rávenni magam a munkára (hál'istennek kötetlen időbeosztásban dolgozom most itthonról), de nem tudtam itt hagyni a blogod, és reggel óta a gép elé vagyok tapadva, átböngésztem minden bejegyzésed egészen május végétől és most úgy sajnálom, hogy "elfogyott"!!! Azt hiszem, függő lettem és végérvényesen is az egyik elkötelezett rajongód! :)

    VálaszTörlés