2012. szeptember 8., szombat

Eperpárna


A következő ötlet tényleg csak ötlet - olyasmi, amiből egy varrni tudó illető valami különlegesen jót tud kihozni. Sajnos én még mindig nem vagyok egy varrni tudó illető, úgyhogy a végeredmény olyan, mintha egy kutya párszor már jóízűen megrágta volna. Ám szerencsére a kicsik nem olyan kiritkusak, mint a Muppet Show-ban a két öreg a páholyban, és náluk osztatlan sikert aratott a dolog. :-)

Az egész úgy indult, hogy volt egy meglehetősen napszítta, piros, négyzet alakú párnánk (a szokásos 40x40-es, ikeás típus), amire új huzatot varrni nem tudok, venni viszont nem volt kedvem - gondoltam, legyen belőle inkább valami. A fakó piros szín egészen eperszerű volt már, és erről jutott eszembe, legyen belőle eperpárna - gyerekszobába pont jó lenne.

Fogtam hát ezt a napszítta párnát:





A párna három csúcsát begyűrtem a párna belsejébe, így:




És aztán ezeket a begyűréseket le is varrtam (ezek lettek a kutya megette-részek :-) ).
Egy darab zöld filcanyagból kivágtam egy cikkcakkos darabot:





Ezt is felvarrtam pár öltéssel a párnára:





Aztán már csak fekete textilfilccel bepöttyöztük a párnát a kicsikkel, végül pedig egy félbehajtott-megtekert, a végein visszahajtott zöld zseníliadrótot rögzítettünk a tetejére, és ezzel készen is lett.
Kicsit csálé, kicsit kajla.... de a miénk :-) :-) 







6 megjegyzés:

  1. Ez nagyon cuki!!! :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon helyes! Ime az enyem: http://www.lolovie.blogspot.com/2012/05/strawberries-snails-gardening-party.html .. De szerintem a Tied kenyelmesebb mert az enyem gurul :) Elvi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A tiéd viszont csoda-csodaszép!! Nagyon tetszik!

      Törlés
  3. A mi eperpárnáink tavaly készültek egyik Praktika alapján piros alapon fehér pöttyös anyagból; azóta az a bölcsis ill. ovis alvópárna!
    De a tiéd eredetibb! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De azok is milyen édesek lehetnek, elhiszem, hogy alvópárnaként is sikerük lett :-)

      Törlés