mobilszalagadsense

2012. augusztus 31., péntek

Zöld gyertyatartó


Teljesen agyonzsúfolt és nehéz napokat élünk. Az életünk minden helyszíne nyüzsög és változik, még jó, hogy legalább nem költözünk... De a totális szétesés ellenére is próbálok pozitívan gondolkodni, mert az jó - tudjátok, mosolyogjatok a világra, és a világ is visszamosolyog rátok. :-) De azért tény, hogy nem könnyű időket élünk, ilyen-olyan okokból, és különösen pocsék érzés, hogy gyakorlatilag egyáltalán nincs időm barkácsolni sem, pedig nekem az mindig terápiás jellegű... összeütök valamit, és huss, már ki is szállt belőlem a napi feszültség. Viszont most ez sincs, úgyhogy egyelőre csak ábrándozom arról, hogy de jó lesz, amikor már nem így lesz...

Mondjuk ez a zéró szabadidő azért arra jó, hogy olyasmiket találjak ki, amelyekhez tényleg elég néhány perc. Legutóbb egy konzervdobozból készült gyertyatartót ütöttem össze nagyjából négy perc alatt - tűzoltásnak jó volt, de azért annyira jó lesz megvalósítani azt a nagy-nagy projektet, amiről ábrándozom.... egyelőre titok, hogy mi az, de amint lehet, megvalósítom :-)

Addig is következzen a négyperces, igazán természetes külsejű gyertyatartó, konzervdobozból - magyarázat nélkül, hiszen tényleg nem egy nagy dolog :-)



































Ti hogy álltok szétesés téren? Mondjátok, hogy nem vagyok ezzel egyedül... :-)



12 megjegyzés:

  1. Szétesés??? Én ezelőtt pár nappal úgy gondoltam, annyi energiám van, hogy azzal karácsonyig kihúzom...de mára ez a lendületem azért kissé alábbhagyott:( Hát szerintem minden aug vége- szept eleje komoly ok gyerekes családoknál a szétesésre, úgyhogy ne aggódj, vagyunk ezzel még így páran!
    S alkotni??? Halmozom nylonzacskókba a kivitelezésre váró ötleteket, de időm nincs. Semmire.
    Viszont a zöld gyertyatartót szép lett!
    :)

    VálaszTörlés
  2. Hát Évi,megnyugtathatlak:nem vagy egyedül :(

    Igazából nálunk "csak" a férjem munkahelyén vannak elég komoly változások és idő terén ez elég komoly kihatással van a mi kis családunkra...elég nehezen viselem én is és a fiúk is de ez van..próbálok én is pozitivan gondolkodni hiszen eddig bármi bajunk,problémánk volt az életben abból mi mindig megerősödve jöttünk ki.Biztos vagyok benne hogy ez Nálatok sincs másként :)

    Természetes és szép lett a gyertyatartód,nekem nagyon tetszik!!!Puszi:)

    VálaszTörlés
  3. Nem, nem, nem vagy egyedül. Én már kínomban terápiásan hímzek a villamoson... Viszont ez a gyertyatartó elképesztően szép, igazi szembonbon!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  4. Drága Évi! 5,5 év után térek vissza most a munkába, éjfélig ülök a gép előtt, mert annyi a munkám. Háztartás szétesik, a fél óra alatt elkészített fasírt+főzelékből kimarad a só....
    De egy a lényeg: egészség legyen, nem számít semmi más! :-)
    S.Ildi

    VálaszTörlés
  5. "terápiásan hímzem", "szembonbon" : de eredeti kifejezések! :)

    VálaszTörlés
  6. Én vagyok az aki a napokban írt,hogy élvezze ki mindenki a pici kor minden szépségét,ugyanis kamasz lányaim vannak.
    Hát vígasztalásképpen,"pozitív" hogy akkorra tuti lesz időd!:)))
    Ugyanis én már nem mehetek velük sehova,"ne égessél anyaaaa" címszóval,plusz fiúbarátok,csavargás ugye,szóval a férjemmel többet vagyunk kettesben mint valaha!!!Így már télre "fenem a fogam" ezekre a jó kis elfoglaltságokra,mikor hónapokig hideg+szél,hó sehol,rövidek a nappalok stb.
    Úgyhogy el kell keserítselek,az oviba-suliba futkozás és munka+háztartás mellet,na meg ha betegek a picurkák stb...ezek az évek nem a lazulósak az már biztos :( Na de majd eljön a Te időd is!:o)

    VálaszTörlés
  7. Mostanság én is úgy érzem, hogy összecsapnak a fejem fölött a hullámok! Annyi mindent kellene/szeretnék csinálni, de nem fér az időmbe. Az vigasztal, hogy volt már ilyen időszak, és azt is túléltük valahogy, remélem, ezen is hamar túlleszünk. :) Tudod, Évi, nincs olyan kolbász, aminek vége ne lenne, úgyhogy fel a fejjel! :) A mécsestartó nagyon aranyos! :)

    VálaszTörlés
  8. How many great ideas! Best wishes from Italy! Ciao!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szuper ötlet! Én is a gyorsaság híve vagyok..

    VálaszTörlés
  10. A gyertyatartó nagyon jó lett, mindig azon gondolkodom, honnan van ennyi ötleted.
    A szétesésről annyit, én két hete azt sem tudom, hogy fiú vagyok-e vagy lány, annyi dolgom van. Talán a mai nap végre fellélegezhetek, és gyűjtök egy kis energiát a jövő hétre. :))

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szép, ha a levelek megszáradnak akkor pont illeni fog a barna bútoraimhoz. Kár hogy a kutya megette a gyöngyvirágokat nálunk:(

    (Színes levelekkel is biztos szép!)

    Nerzsi

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...