2012. augusztus 16., csütörtök

Barackmag madárkák


A dinnyemagoktól annyira belelkesedtem, hogy a legutóbbi esti barackozás után is gondosan megszárítottam a magokat, mert most már tudtam, ezek tényleg jók lesznek valamire :-)
A barackmagok esetében nem is kellett rongyosra gondolkoznom az agyamat, mert a formájuk tökéletesen szájbarágós - ugye, hogy nektek is ugyanaz jut eszetekbe, mint nekem?






Ugye, hogy ugye? Annyira igazi kismadár-alakja van, hogy igazibb nem is lehetne :-)
Úgyhogy fogtam az alkoholos filceimet (de a sima filctoll is megteszi), és megrajzoltam a barackmagokra a madárkás jelleget:





A kertből szereztem egy száraz ágat, és ragasztópisztollyal felragasztottam a barackmadárkákat:





Eszkábáltam rá drótból akasztót, és - felakasztottam. :-)

Annyira szeretem nézegetni, a legeslegjobb érzés mindig a semmiből csinálni valamit - igényes alapanyagokból nem nagy kunszt szépet alkotni, de barackmagokból madárkákat készíteni, az kimondottan jó dolog.
Erről jut eszembe, mától a Lidl áruházakban mintás papírok és egyéb érdekes kreatív dolgok lesznek kaphatók - és így négyszemközt beismerem, borzasztóan félek, hogy megint veszek egy adag papírt... kérlek, mondjátok, hogy neeeeee :-)
















23 megjegyzés:

  1. Deeeee! :D :D Vegyél papírt, alkoss, hogy tanulhassunk :D :D
    Hihetetlenül,, fantasztikusan jók ezek a madárkák!
    Te figyu csak! Az idődet honnan veszed? :D azt is lehet néha akcióban kapni? :D Megoszthtnád, mert akkor én is vennék a napi 24 óra mellé pár órát! :D :D
    Nagyon nagyon klassz lett ez!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) Sajnos, nem tudok semmi jó ötletet adni időszempontból, nekem soha nincs semmire, ezért aztán nagyon keveset alszom - de ez keveseknek tetszik mint megoldás :-)

      Törlés
  2. Csipp-csiripp, kedves kis madarak. Készítsünk nekik madáretetőt is ...

    Édik lettek!
    Nerzsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szegényeknek egyelőre be kell érniük a faággal :-)

      Törlés
  3. ..és mikor meséled el mi volt Győrben,már olyan kíváncsi vagyok...ügyeskedtél ott is biztosan,vagy nyaralás közben nem szoktál?
    legyen szép napod! Csilla

    VálaszTörlés
  4. Már félig készen van, de az hosszú bejegyzés lesz, és csak apránként tudom írni... nyaralás közben nem szoktam, nem is biztos, hogy a szállásadók díjaznák szanaszét a sok cefetet vagy ragasztópöttyöt :-) Neked is nagyon szép napot kívánok!

    VálaszTörlés
  5. Mindig azt gondolom, hogy na, ez most egy olyan nagyszerű ötlet, amit elég nehéz lesz felülmúlnod, így volt ez a dinnyemagoknál is, de ez most még jobban tetszik!
    Évi, minden elismerésem! És köszi, hogy meg is osztod velünk az ötleteidet!!!
    (Köszi ismét a papír tippet!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ilyen kedves megjegyzések miatt érdemes megosztani ezeket...

      Törlés
  6. Nagyon cukik:)))Remélem láttad hogy már maimonit is megihletted :))

    http://www.maimoni.hu/2012/08/kreativ-anyu.html

    VálaszTörlés
  7. Annyira szuper ötletet hoztál megint!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Orsi, nagyon örülök, hogy így gondolod!

      Törlés
  8. Biztos vagyok benne,hogy veszel papírokat,ha meglátod,milyen szépek:)))

    VálaszTörlés
  9. Válaszok
    1. Köszönöm, én is megszerettem őket :-)

      Törlés
  10. az első képeken azt hittem először, hogy sütik, a habos kávén,
    :))idő kellett, míg rájöttem, hogy egy szerencsétlen tányéralátét tévesztett meg:))

    de a barackmagmadarakat tuti kipróbálom, nagyon köszönöm:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szalvéta volt, éppen ez volt kéznél :-)

      Törlés
  11. Nagyon aranyosak lettek :-)!
    Ami a papírokat illeti én hős voltam és ellenálltam. Sőt, a bolt környékére se mentem, nehogy kísértésbe essek. Erre mi történik? Az én drága anyukám azzal fogad délután, hogy "nézd mit hoztam neked" :-DDD!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ez mennyire aranyos történet :-) :-) Tündéri anyukád lehet!

      Törlés
  12. Köszönöm ezt a nagyszerű ötletet! :)
    Én is elkészítettem egy hasonlót:
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=427431017314762&set=a.427430973981433.97576.343920552332476&type=1&src=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-snc6%2F10437_427431017314762_154366455_n.jpg&size=640%2C960

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon édes lett :-) Milyen szép ágat találtál!

      Törlés
  13. Szia!
    Minden nagyon tetszik ,csak kapkodok és azt se tudom melyik ötlet a legjobb. köszi a lehetőséget hogy megnézhettem Csilla

    VálaszTörlés