2012. július 12., csütörtök

Papírral bevont ceruzák


Hamarosan szabadságra megyünk, és már nagyon-nagyon vágom a centit. Igaz, ez azzal jár, hogy a blogon lesz egy kis szünet, de ugye, nem fogtok elfelejteni, amíg visszajövök...? :-)
Persze, addig még van jó néhány kifliéslevendulás nap, úgyhogy még egy darabig itt leszek, az biztos. Szabi után pedig nagy dolgokra készülünk majd, hiszen a mi kisnagylányunk, a Nagyobbik iskolába megy szeptembertől, így aztán nem csodálkoznék, ha itt a Kiflin ez lenne majd a vezető témakör. :-)

Azért mindenesetre már most belegondoltam a Nagy Változásba, és rögtön azt éreztem, muszáj tennem valamit ez ügyben. A pillantásom éppen az egyik szekrénypolcra esett, ahol a mintás papírokat tartom, és amelyeknek a tetejére ráhajítottam korábban egy csomag, fillérekért beszerzett mezítlábas grafitceruzát (a szokásos mantra, jóleszezmégvalamire), és muszáj volt rögtön elképzelnem a két dolog frigyre hozását. Máris hoztam a jó öreg dekupázsragasztót, és gondoltam, lesz, ami lesz, tegyünk egy próbát az ötlettel.
Az eredmény alant megtekinthető :-)


Kiindulási pontok voltak tehát a szerelmetes mintás papírjaim és a cerkák:





A papírból levágtam egy olyan hosszú és olyan széles darabot, ami éppen beborítja a ceruza sárga farészét:





A papírcsík hátulját mindenhol gondosan bekentem a dekupázsragasztóval, a lehető legszorosabban a ceruza köré tekertem, és jól rá is nyomogattam.





Amikor ez megszáradt, a teljes felszínt átkentem a dekupázsragasztóval, bár ez egyénileg mérlegelhető - jobban esik a fogás a sima papíron, viszont átkenve sokkal kevésbé sérülékeny és piszkolódós.





Kimondottan egyedi ceruzák születtek - én megszerettem őket. :-)










24 megjegyzés:

  1. öröm lehet velük rajzolni, igazán hangulatosak lettek!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek! Minden kisgyerek boldog lenne, ha ilyen szép ceruzákkal mehetne suliba!

    VálaszTörlés
  3. Szuper! (Mi még csak oviba indulunk ősszel, de igyekszem én is mindenféle pozitív reklámkampányba kezdeni még időben :-)

    VálaszTörlés
  4. Hű, ezek nagyon édesek lettek, melyik kislány ne lenne elájulva ilyen cerkáktól!

    VálaszTörlés
  5. Pont ilyen mintás papírjaim vannak nekem is,persze Neked köszönhetően:)Mondjuk én még csak nézegetem és simogatom őket hogy milyen gyönyörűek...remélem egyszer azért lesz merszem beléjük vágni:)))

    Nagyon szépek és egyediek lettek a ceruzák,a Nagyobbik biztos örült nekik:)

    VálaszTörlés
  6. és faragni milyen, bármilyen faragóval tudod faragni, mennyit változtat a nagyságán?

    VálaszTörlés
  7. nagyon jól néznek ki, én is gondolkodtam már ilyesmin, de megszólalt bennem a realista is: mennyire faraghatóak utána, milyen faragóval faraghatóak, nem lesznek annyival vaastagabbak, hogy már nem férnek bele így a normál faragóba? én ezért nem próbaltam ki.

    VálaszTörlés
  8. Azon izgultam, hogy hegyezéskor le ne tépődjön a ceruzáról a papír, de a bejegyzés végén megnyugodtam...
    Szépek lettek. Ceruzák estélyiben :)
    Nerzsi

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jók lettek...egy gondom van: az Én drága Kisfiam mindent elhagy, ami nincs rákötözve, rávarrva, beragaszta, belebetonozva.
    Nekem meg a szívem szakadna meg, ha ilyen szép ceruzákat sorban elhagyna. Na de lesz Ő még nagyobb is és talán nem reménytelen... :)

    VálaszTörlés
  10. Csudaszépek! Az ötlet rákerült a "sürgősen elkészítendők" listára. :) Annál is inkább, mert a mi nagyobbik kislányunk is szeptemberben kezdi a sulit (nem tudom Te hogy vagy vele, de én már most izgulok) Úgyhogy hajrá, nagyon várom az iskolás ötleteket! :)
    Marcsi

    VálaszTörlés
  11. Nagyon tetszenek a bejegyzéseid, jó ötleteket találtam nálad. Ezért is gondoltam, hogy szeretnék neked továbbadni egy díjat! Légyszi, "vedd át" nálam! Sok szeretettel adom...
    További szép napot!

    VálaszTörlés
  12. Superwomanatwork, örülök, hogy tetszenek :-)

    Orsi, még én is örülök nekik, pedig kívülről egy kicsit már kinőttem a sulis korból, de belülről még mindig nem :-)

    Kála, a jó marketing sokat számít :-) Az ovi is olyan nagy váltás..

    Drága Katuci, igen, az enyémnek is nagyon tetszett, persze reklamált, hogy miért "csak" ennyit készítettem, amikor olyan sok szép mintás papírunk van :-)

    Hajnoc, igen, örült :-) Hát, én megértelek a papírokkal kapcsolatban, múltkor csak azért vettem egy másodpéldányt, hogy legyen egy tömb, amihez nem nyúlok, csak néha gyönyörködve végiglapozom... de sosem voltam normális :-)

    Merc, csak egy kicsit változtat a vastagságon. Nekünk amúgy is olyan a hegyezőnk, hogy háromféle méretet is lehet vele hegyezni, úgyhogy pontosan nem tudom megmondani, bár azokba a nagyon pici hegyezőkben nem hiszem, hogy belefér... de a rendesebb kivitelűekbe egészen biztos!

    Nerzsi, nagyon fontos az, hogy a papírt alaposan, mindenhol be kell kenni a ragasztóval, és várni a teljes száradásig, nekem így nem tépte be a hegyező!

    Fróni, annyira tudom, milyen ez! Az én Kisebbikem is egészen pontosan ilyen, úgy látszik, az Áronok mind ilyenek :-)

    Marcsi, én is nagyon izgulok előre :-) És sok-sok iskolás ötletet tervezek, kedvcsinálónak :-)

    Sucika, nagyon szépen köszönöm! Remélem, hamarosan tudok válaszolni a kérdésekre :-)

    VálaszTörlés
  13. Na hát a mi nagyobbikunk is szeptembertől lesz sulis, ugyhogy én is várom az ötleteket!

    VálaszTörlés
  14. Nem szoktam grafit ceruzát használni, de ezek annyira szépek, olyan szívesen írnék-rajzolnék velük! :) Előre is nagyon jó pihenést a szabadságra, természetesen felmentést adunk a blogírás alól, bár hiányozni fogsz! :)

    VálaszTörlés
  15. Ez megint szuper Levendulalányos ötlet!
    Biztos vagyok benne, hogy a Te nagy iskolásodnak lesznek a legmenőbb sulis cuccai!

    VálaszTörlés
  16. Szia!
    Merre mentek?
    Hannám azonnal leadta a rendelést ilyen ceruzákra.
    Csak szólok, hogy a legtöbb suliban könyvjelzőt is kérnek beleapplikálni a könyvekbe. Reménykedem, hogy nálatok is így lesz és mutatsz pár jó ötletet. Mi fonalból szoktunk fonni, vagy snassz papírosat gyártunk és persze mindig leszakad, lejön a köynvről pár nap után.

    Jó nyaralást nektek, biztosan csodás lesz és a legutolsó kavicsról is valami kreatív ötlet jut majd eszedbe, amit remélhetőleg meg is osztasz velünk.
    Ágnes

    VálaszTörlés
  17. Orsi, remélem, hogy lesznek jó ötletek sulikezdésre, és nem görcsölök be a nagy izgalomtól :-) De jó, hogy nálatok is most megy iskolába a nagyobbik! Egy cipőben járunk :-)

    Drága Hankka, köszönöm! Ha hiányozni fogok tényleg, az nagyon jó érzés lesz...

    Liza, tündér vagy! Köszönöm!

    Szia, Ági! Négy napra Olaszországba kettesben Vele, és aztán egy hétre Magyarországra kicsikkel. Köszönöm szépen az infót, ezt nem is tudtam, de már most egyfolytában a könyvjelzőkön jár az eszem. :-) Köszönöm szépen, és remélem, hogy pontosan így lesz minden! Puszillak!

    VálaszTörlés
  18. gyere játszani! http://lelekdorombolo.blogspot.hu/2012/07/kerdezz-felelek-jatek.html

    VálaszTörlés
  19. Nekem nincs gyerekem, cserébe imádom a ceruzákat, munkában is azzal írok toll helyett. Csodaszépek lettek! :)
    Amúgy meg jó pihenést Nektek, én várlak vissza mindenképpen! :)

    VálaszTörlés
  20. hu de jo otlet!!! meselj majd, hogy hasznalat kozben hogy viselkedik.

    VálaszTörlés
  21. N.D., köszönöm szépen! Igyekszem fejben tartani nyaralás után is :-)

    Ídes Rúzsám, nagyon szépen köszönöm, a kedvességet és a visszavárást is! :-)

    Kicsoda, egyelőre jól tűrik, pedig használjuk rendesen :-)

    VálaszTörlés
  22. Szia! Hol lehet ilyen papírokat beszerezni? :) Nagyon tetszik ez az ötlet! Dorka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, ezeket az Aldiban vettem, egy akció keretében - érdemes figyelni, kb. negyedévente szokott ilyen lenni.

      Törlés
    2. Köszönöm a segítséget, figyelni fogom! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...