2012. július 13., péntek

Kartonállvány új szerepben


A munkámból kifolyólag néha egészen csodálatos alapanyagokra tudok szert tenni. Ez történt  a múltkor is, amikor egy már senkinek sem kellő, fehér, emeletes kartonállványt cipeltem haza diadalmasan - mondjuk diadalmas csak én voltam, mert amikor Ő is meglátta a szerzeményemet, olyan pillantást vetett rám, aminek leírásához szegényes az én tollam... :-)
Na de engem nem lehet csak úgy eltántorítani ilyen-olyan pillantásokkal, és mondtam, hogy máááárpedig ezt én felhasználom valamire....
"Mire?" - érkezett rögtön a kérdés, amit nem is értettem, mert szerintem teljesen kézenfekvő a válasz :-)

Meg is mutatom a képet, és biztos vagyok abban, hogy nektek is pont ugyanaz fog eszetekbe jutni róla:




Hát mi is lehetne egy ilyen polcos kartonállványból? Ugye, hogy szerintetek is egy babaház? :-)
Szerintem ez teljesen egyértelmű, és ezt a Nagyobbik is alátámasztotta, aki amint meglátta az állványt, azt mondta, "Jaj, de jó, Mama, csinálsz nekem egy babaházat!" Szóval nem is volt kérdés a dolog kimenetele a továbbiakban. :-)

Viszont idő tekintetében mostanában katasztrofálisan rosszul állok, bent munkahegyek, és ugyanez itthon is, súlyosbítva a szabadság előtti rohanással, úgyhogy mondtam a Nagyobbiknak, erre most csak minimális időt és energiát tudunk fordítani, egészen pontosan maximum másfél órát.... úgyhogy a keletkezett végeredmény éppen ennyi idő eredménye, pedig sok-sok egyéb dolgot tudtam volna még szépíteni rajta.
Most viszont ennyire futotta csak, de még így is nagy-nagy örömmel vették használatba a kicsik :-)


Először is eldöntöttem, hogy a legfelső szint kiülős terasz lesz, a két középsőből szobák lesznek, és az alját játéktárolónak fogjuk használni. Így első lépésként a két zárt emeleti részen vágtam egy-egy ablakot sniccerrel:





Aztán az ablakos falakra és fent a teraszfalra színes papírokat ragasztottam:





És aztán persze kivágtam az ablakok helyét a mintás papírokból:








Alkoholos filctollal felkúszó indákat rajzoltam az állvány oldalára:





Aztán a "padlókra" is színes-mintás papírokat ragasztottam, a szobaablakokra hurkapálcikából, egy kis anyagmaradékból és szalagból függönyt tettem, a terasz szélére pedig fagyispálcikákból kerítést készítettem :-)











Ezután már csak a berendezés örömteli feladata maradt hátra, meg persze a sok-sok apró terv, amit még majd alakítunk rajta, ha lesz időnk rá :-)

Azóta egyébként került sok, a Nagyobbik által rajzolt kis kép a falakra - kár, hogy nem ebbe a házikóba megyünk nyaralni :-) :-)



































30 megjegyzés:

  1. Én nem vagyok tele ennyire energiával, de nagyon irigyellek! Csodaszép kis babaházat rittyentettél össze. És gondolom, már Ő sem néz "úgy" :)

    VálaszTörlés
  2. Hát ez valami csúcs!Hihetetlen milyen ügyes vagy!!!! Nagyon nagyon szép lett! :))

    VálaszTörlés
  3. Őrült-őrült-őrült jó!!!! El vagyok varázsolva! Megint szeretnék kislány lenni...légy szíííííí.....Én is kérek egy ilyen babaházat!

    VálaszTörlés
  4. Hááát ez elképesztően jó! És a berendezés is szuper, de nekem a száradó ruhák miatt olyan igazi ;-Đ
    Egyébként a lányod igazi anyjalánya, mert egy rugóra jár az eszetek. Jó játékot!
    Nerzsi

    VálaszTörlés
  5. Évi,én már megint nem jutok szóhoz :)El sem tudom képzelni mi lett volna ha még időd is lett volna rá :D

    Szerintem ez a kis házikó úgy tökéletes ahogy van.

    VálaszTörlés
  6. Hát, Évi, ha neked erre max. fél órád volt, akkor igazán gyorsan járhat a kezed! :) Itt én is szívesen laknék...

    VálaszTörlés
  7. ...bocs: másfél órád! Még akkor is! :)

    VálaszTörlés
  8. Csatlakozom az előttem szólóhoz. Én is kérek..., vagy legalább a dobozt. :)) Annak idején mi is készítettünk a tesómmal, de csak egy szobásat. Egyszer a Tescoban kérdeztem meg, hogy nem hozhatnánk-e el egy ilyen klassz polcot, de sajna nem :(
    De jó lehet a gyerekeidnek, biztos egész nap ezzel játszanak.

    VálaszTörlés
  9. Babaház imádó vagyok! Hát ez annyira édes lett, a sok kis mütymürüttyel! Én egész nap eljátszanék vele titokban az biztos. :-)

    VálaszTörlés
  10. Katucinak teljesen igaza van, én is el tudnék játszani vele! Ugyanolyan cuki, mint a cukrászda! :) Azt már meg sem kérdem, honnan volt fagyis pálcikátok... :D

    VálaszTörlés
  11. Kislányként ez lett volna álmaim netovábbja, de bevallom, most is elfogadnám dekorációnak. :)

    VálaszTörlés
  12. Szia! A napom egyik fénypontja, amikor megnyitom az oldalad, s fülig érő szájjal olvasom a legújabb post-ot! :) Ha nekem nincs is időm ilyen gyakran kreativkodni, itt olvasás közben kiélhetem magam. :) A levenduláról pedig Te jutottál eszembe: http://varosban.blog.hu/2012/07/03/a_legjobb_budapesti_fagyi_nyomaban_levendula#more4616517

    Jó hétvégét! Kata

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt a mindenit, a camambert-es és chiantis fagyit nagyon megkóstolnám... köszönöm ezt a szuper tippet!

      Törlés
  13. Csodás lett! Megkérdezhetem hol szerzed be ezeket a szuper dekor papírokat?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, BoGyo! Persze, már sok mintás papíros bejegyzésnél le is írtam, úgyhogy bemásolom:
      Drágább, de nagyobb választék: http://www.opitec.hu/index.php?fk=XpFkl&ak=BT34U
      Olcsóbb, de kisebb választék: http://winkler.turbo.at/shop_hu/index.php?cPath=1263_2013
      És időszakosan, néha-néha szokott lenni az Aldiban is.

      Törlés
  14. Sok gyereknek kívánnék én még ilyen anyukát!
    Szuper lett!

    VálaszTörlés
  15. Nem konkrétan ehhez a témához kapcsolódik ugyan, de Te jutottál eszembe:
    http://www.allthingspaper.net/2012/06/quilled-lavender.html

    VálaszTörlés
  16. Annyira kedvesek vagytok mind, köszönöm mindegyikőtöknek a kedves kommenteket :-) Sajnos most így az utazás előtti rohanásban nem tudok egyenként válaszolni, pedig nagyon szeretnék... de most csak annyit tudok írni, nagy örömet szereztetek a sok-sok kedves kommenttel! Mindenkinek gyönyörű hétvégét kívánok!

    VálaszTörlés
  17. Megkérdezhetném, hogy ilyen kartonállványt honnan lehet szerezni? Én az ikeás expedit polcból gondoltam hasonló babaházat készíteni, de az kicsit drágább felteszem, mint egy ilyen állvány. :-)
    Egyébként gratulálok, gyönyörű lett - és irigyellek, hogy erre elég volt neked másfél óra - nekem minimum egy hét lenne.

    VálaszTörlés
  18. Dorottya, sajnos konkrét beszerzési forrást nem tudok írni, mert a munkahelyemen volt egy ilyen, tesztelési jelleggel... de szerintem ha három egyforma erős kartondobozt egymásra ragasztasz, nyílással kifelé, akkor tökéletesen használható alapot kapsz!

    VálaszTörlés
  19. Rendben, nagyon köszönöm! Közben leesett hogy a férjem éppen egy nyomdában is tanít jelenleg, ahol rengeteg display-t gyártanak - mondtam, hogy hozzon haza egy kidobásra szántat - nagyot, fehéret, minél több szinteset! :-) Ha megcsinálom, majd én is felteszem a blogomra a mi verziónkat, de egyenlőre fésülködő asztalt gyártok a lányoknak. Még egyszer köszönöm a gyors választ és gratulálok a bloghoz - csak most néztem a többi bejegyzést is - FANTASZTIKUSAK!!

    VálaszTörlés
  20. Precioso! Beautiful!
    Que gran idea. What a great idea. :D
    Ana

    VálaszTörlés
  21. This is beautiful! Thank you so much for sharing! Very inspiring

    VálaszTörlés
  22. Kedves Levendulalány!
    Kis osztályomnak ajándékozott lila, 20 rekeszes tároló vár hasonló sorsra a szünet után. Ötlet Tőled, nekem nem jutott volna eszembe, köszönöm!
    Nálam tananyag vagy! :-))
    Milyen ötleted van sok kis kenőcsőstégelyhez?
    Márti, egy zugolvasód

    VálaszTörlés
  23. Irigyellek! Én annyi mindent megcsinálnék, csak alapanyagom nincs.(azért nem adtam fel a reményt:))
    Szuper lett a babaház!!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...