mobilszalagadsense

2012. július 10., kedd

Filctollal rajzolt vállfák


Szeretem a minket körülvevő használati tárgyakat egyedivé tenni. Jó otthagyni a kéznyomomat valamin, amin a legtöbben nem változtatnának, hiszen az csak egy teljesen hétköznapi használati eszköz, minek is nyúlnánk hozzá... de nekem mégis jó érzés hozzátenni valamit, amitől az a tárgy is átlényegül, kiszolgáló eszközből fontos darabbá.
Nemrég az Ikeában vettünk egyszerű, fehér vállfákat - olyan egyszerűeket és olyan fehéreket, hogy azt éreztem, MUSZÁJ rájuk valami mintát rajzolnom... annál is inkább, mert pár héttel ezelőtt színes alkoholos filcek akartak velem hazajönni egy kreatív boltból, és én olyan jószívű voltam, hogy nem mondtam nekik nemet. :-)


Ilyenek voltak azok a fehér vállfák, amelyek dekorációért esengtek:





Elővettem tehát a színes alkoholos filceimet, és különféle rajzolatokkal láttam el a fehér fafelületet.

Először is zöld virágos-fekete indásat készítettem:





Aztán egy világoskék-sötétkék árnyalatosat:





Majd egy mostani kedvencet, azaz népművészeti motívumosat:





Végül pedig az elmaradhatatlan levendulásat:





Utolsó lépésként vékony rétegben átfújtam őket színtelen akrillakkal. És olyan boldog voltam a rajzolt vállfáimmal, hogy biztosra veszem, nem ezek voltak az utolsó kísérletek... :-)
















7 megjegyzés:

  1. Ha hazamegyek, előszedem a vállfákat, a gyerekeket, és rajzolunk!

    VálaszTörlés
  2. Oda vagyok a matyó mintáidért!
    Nem indul még a karkötőgyár?

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűek lettek, nekem személy szerint legjobban a kék mintás tetszik! :) És képzeld, amikor megláttam az első képet, még én is észrevettem, hogy ez a felület valamilyen gyönyörűséges rajzért kiált! Haladok, ugye?! :)

    VálaszTörlés
  4. Névtelen, szerintem ez nagyon jó program :-)

    Paula M, thanks!

    Betti, sajnos egyelőre teljes időhiány miatt nem, pedig nagyon jó lenne....

    Hankka, nem is csak haladsz, hanem teljesen profi vagy! Higgy nekem! :-)

    Liza, köszönöm!

    VálaszTörlés
  5. Na, mit találtam Neked? :)

    http://www.forest.hu/_hun/image/Virag_matyo_2012.jpg

    Megláttam a volt Corában, s egyből Rád gondoltam!!!! Vettem is kettő csomaggal, de nem tudom Neked adni, mert legnagyobb bánatomra nem vagyok a társasági körödben! :(

    Anni

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...