mobilszalagadsense

2012. július 1., vasárnap

Feketén-fehéren


Néha szeretem átállítani a fényképezőgépemet, és fekete-fehérben fotózni a körülöttem lévő dolgokat. A színtelenség teljesen más világot hoz ki a képekből - igen, színtelent, de korántsem unalmasat, sőt... a fekete-fehér látványvilág valami hihetetlen egyensúlyt és békebeli hangulatot eredményez. Ugyanaz a kép színesben csupa lendület, csupa elevenség, míg fekete-fehérben maga a végtelen nyugalom. Néha próbáljátok ki, milyen így fotózni - már annyira elszoktunk tőle, pedig néha többet mondanak a színeknél...
A végtelenül mozgalmas szombati napunk után most jólesik ezeket a képeket nézegetni - remélem, nem vagyok ezzel egyedül. :-)




Gyümölcstortázás a sógoroméknál - az a fajta, amit az ember lánya
egy ültő helyében képes lenne elfalatozni, szeletről szeletre :-)




Egy a sok levendulabokorból




Négy üveg kovászos uborka, anyukám csodálatos receptje szerint -
roppanós, finom, abbahagyhatatlan...




Ahogy a nap süt át a leveleken -
fekete-fehérben még inkább álomszerű látvány




A Kisebbik mindig megosztja az ennivalóját valakivel :-)




Kerítésfestés - mikor máskor, mint 38 fokban, ez az igazi kihívás :-)




Kávé és fröccs levendulával




Ezen még van mit gyakorolni :-)




A pancsoló kislány :-)




Kerítésfestés még mindig....




Egy csipkefüggöny - csak mert a mintája különösen tetszett
így fekete-fehérben




Csobbanás




Minden fagyirajongók legnagyobbika: a Kisebbik




A gödöllői reptéren - fantasztikusan érdekes látvány a sok-sok kisgép




Napernyő valódi levélmintával




... és levendula még egyszer :-)




13 megjegyzés:

  1. Szépséges képek! Mi is szoktunk időnként fekete- fehérben fotózni, nagyon érdekes árnyalatok mutatkoznak így is! :)
    Szép vasárnapot Nektek! :)

    VálaszTörlés
  2. Képeidet nézegetve tényleg megállt az idő; mintha időutaztam volna...

    VálaszTörlés
  3. Tényleg a nagypapámnál töltött idő hangulatát varázsolja vissza a fekete-fehér sorozat.

    A fekete vaskerítés után a csipkefüggönyös fotóról a következő jutott eszembe:
    Kovácsoltcsipkekerítés

    Szép napot!
    Nerzsi

    VálaszTörlés
  4. Erről Te jutottál eszembe (meg Limara)! Ismered? Levendula buzogány... hmmm:).
    A képek csodásak:)!
    Judit

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Nagyon igazad van, hogy a képek "nyugodtabbak" fekete-fehéren! :)
    Néhol látok ismerős dolgokat is! ;D

    VálaszTörlés
  6. Csodaszép képek de nálam az a kis pocak a fagyistálka felett mindent visz :))))

    Ó és Judit pár hozzászólással előbbre szerintem erre gondolt:

    http://szinesotletek.blog.hu/2012/06/30/levendulabuzogany_lepesrol_lepesre

    Ha nem akkor bocsánat amiért belekotyogtam:)

    VálaszTörlés
  7. Most látom, hogy a link meg lemaradt, bocs! http://www.facebook.com/LevendulaMagazin

    Judit

    VálaszTörlés
  8. Éva, igen, teljesen más, de mégis annyira szépséges egy ilyen kép... köszönöm szépen, tényleg nagyon szép lett a vasárnapunk, remélem, nektek is! :-)

    Hvivko, tényleg olyan, ez egy jó megfogalmazás!

    Nerzsi, jó érzés, hogy ilyen emlékeket ébresztettek benned a képek, milyen érdekes, hogy valahogy tényleg mindenkiben a múltat hozzák elő...

    Judit, persze, hogy ismerem Limarát, sőt szeretem és nagyon nagyra tartom! Köszi szépen a linket is, gyönyörűséges!

    Halimano, és a hasonlóság most nem a véletlen műve! :-) Puszi!

    Hajnoc, hát igen, az a pocak nekem is a legnagyobb kedvencem :-) :-) Köszi szépen a webcímet, és csak "kotyogj" bele bármikor bármibe nyugodtan, és örülök neki :-)

    VálaszTörlés
  9. Teljesen összezagyváltam mindent! Persze, hogy ismered Limarát, hiszen én is azért találtam rá, mert Te hivatkoztál rá az egyik bejegyzésedben:). A linkre értettem, hogy ismered-e...
    Judit

    VálaszTörlés
  10. Szokás szerint GYÖNYÖRŰ!!!! Imádom Nálad kezdeni a napot! Ági

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szépek a képek! Valóban a nyugalom árad belőlük! Mintha megállt volna az idő!

    VálaszTörlés
  12. Annyira jó kis "utazás" volt.. Megkérdezhetem milyen géped van?

    VálaszTörlés
  13. Judit, igen, ismertem,köszönöm! De Limara is egy kincs, az is biztos :-)

    Ági, én pedig szívből örülök annak, hogy itt kezded! :-)

    Orsi, nekem is ezt sugallják, és valahogy olyan pihentető egyszerűen csak végignézni őket...

    MabelEarth, szia! Persze: Canon EOS 350D. Sokkal okosabb, mint én, az biztos :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...