2012. július 11., szerda

Falikép gyurmából


... bár a "kép" megnevezés egy kicsit erős, majd meglátjátok :-) Múltkor átnéztem a süthető gyurmáimat, és egy pillanatra rendesen megdöbbentem azon, hogy három darab aranyglitteres is van. Hirtelen nem emlékeztem, mi a csodát akartam én kezdeni ezekkel, hacsak nem akartam egy gigantikus arany Buddhát készíteni, de majdnem teljesen biztos voltam abban, hogy nem... és akkor egyszer csak bevillant, hogy akkor vettem ezt a hármat, amikor 170 Ft-ért hozzá lehetett jutni - és igen, megintcsak megszédített az a lehetőség, hogy ennyire kedvező áron vehessek süthető gyurmát, ugyanakkor nagyvonalú eleganciával figyelmen kívül hagytam azt a tényt, hogy egyáltalán nincs szükségem három csomag aranyglitter-gyurmára.
Most aztán ott csillogtak a dobozban, én pedig arra gondoltam, hogy ideje lenne fogyasztani a mennyiséget.
A következő ötlet megvalósítására használtam el végül egy csomagot - a további, aranyos fényben csillogó ihletet még várom :-)


A gyurmát először is vékony, hosszú csíkokra formáztam:





Egy tepsit megfordítottam, az aljára sütőpapírt tettem, és erre tettem a hosszú gyurmacsíkokat. A lényeg az volt, hogy a csíkok végei mindig legyenek összegyúrva, és úgy legyenek a papírra helyezve, hogy sok ponton érintkezzenek egymással, és legyenek nagyon girbegurbák-keszekuszák :-)








Nagyjából téglap alapúra igazítottam a gyurmaszálkavalkádot, és betettem az előmelegített, 100 fokos sütőbe félórára.





Ennyi volt az egész - megvártam, hogy teljesen kihűljön, és felakasztottam a falra. Fantasztikusan jól mutat - ennél jobban már csak akkor nézne ki, ha kétszer ekkora lenne... de hát a sütőm mérete véges, sajnos, pedig különben tudnám, mihez kezdek a maradék két csomag gyurmával. :-)













9 megjegyzés:

  1. Jól néz ki! Süss még egyet és akaszd ki mellé!

    VálaszTörlés
  2. Nekem ugyanez jutott eszembe. Süss még annyit, amennyi kitelik és tedd őket egymás mellé. Persze csak ha lesz hozzá kedved! :D

    VálaszTörlés
  3. A girbegurbaságokhoz formázhatnál belőle leveleket, virágokat, és ráragaszthatnád.

    VálaszTörlés
  4. Szia, nagyon ötletes falikép!

    Süss kalózos aranytallérokat, ez csak azért jutott eszembe, mert most épp kalózos dolgokért bulunduluk...

    Nerzsi

    VálaszTörlés
  5. Aranyhintó, királylánykorona, tündérszárny... A Nagyobbik lehet, hogy odalenne érte:)!
    Vagy valami nagyon retró ékszer.
    Judit

    VálaszTörlés
  6. Nekem egyből Klimt és a szecesszió jutott eszembe...
    Kata

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó! Komolyan én belelátok egy csomó ülő embert. Abszolut művészet!
    A másik két csomag nem elég egy közepes méretű Budha szoborhoz? Nagyon kíváncsi lennék rá!
    :-)

    VálaszTörlés
  8. Superwomanatwork, jó a nicked :-) Igen, végső esetben biztos ez lesz!

    Sára, az igaz, hogy egy teljes sorozat jobban mutat, mint egy darab :-)

    Névtelen, igen, csak most éppen ez a végtelen egyszerűségében látványos forma tetszett meg, gondoltam, kipróbálom :-)

    Nerzsi, ez szuper ötlet, úgyis akarok nekik egy akadályversenyt csinálni, lehetne ilyeneket gyűjteni közben.... köszönöm a tippet!

    Judit, a királylánykorona is jó ötlet, egy ilyen arany verzióért minden kislány lelkesedne, az biztos :-)

    Kata, ezt abszolút bóknak éreztem, köszönöm :-) Szeretem Klimtet nagyon...

    Betti, annyira jó, hogy ezt megírtad, most percekig néztem, és már én is látom benne az ülő embereket :-) Háááát, Buddhát azért nem tudom megígérni :-)

    VálaszTörlés
  9. Baromi jó! :) Bár nem szoktam ilyen egyszerű kifejezéseket hsználni, de ez egyszerűen az!!! :)
    Anita

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...