2012. július 30., hétfő

... és újra itt


Igen, újra itt, túl a nyaraláson, az Olaszországban kettesben eltöltött négy napon és az északnyugat-magyarországi, négyesben átkalandozott egy héten, a Nagyobbik névnapján, az olimpia kezdetén, a Forma1 magyar futamán és egy fantasztikus Bryan Adams-koncerten - szóval csodálatos két hét van mögöttünk, amiről hamarosan be is számolok. :-)

A mai nap már ismét a munkahelyemen talál - legszívesebben azt mondanám, hogy sajnos, de azért persze örülök, hogy van -, úgyhogy lassan-lassan visszaszokom a hétköznapokba, és nemsokára jelentkezem is új ötletekkel és bejegyzésekkel, mert jó ám újra köztetek :-)

Remélem, nektek is nagyon jól telt az elmúlt két hét, elmesélitek, mi volt benne a legjobb?
Én most nehezen tudnék választani legeslegszebb élményt, mert sok ilyen volt, és a magánéleti szépségek mellett nem lehet elfeledkezni az egy bronz-, egy ezüst- és egy aranyéremről sem, amit a londoni olimpián szereztek a magyar sportolók, és nagyon bennem van a tegnap esti Bryan Adams-koncert is, ami egyszerűen tökéletes volt, szeretünk, Bryan, nagyon-nagyon-nagyon :-)
De azért mégiscsak a nyaralós élmények viszik a prímet, na, és tényleg írok is róluk majd sokat-sokat, csak még egy picit szokom a hétköznapokat, most még nem vagyunk olyan jóban.

Mindenkinek nagyon szép és főleg könnyű hétfőt kívánok, munkával-családdal-szeretettel-nevetéssel-békességgel-olimpiával-kiflivel-levendulával... .-)








12 megjegyzés:

  1. Isten hozott újra itt köztünk! :)Szép napokat kívánok,és várom a beszámolód! :)

    VálaszTörlés
  2. Jaj, de jó, hogy itt vagy!!!
    Én ebben a 2 hétben is minden reggelt nálad kezdtem, mert titkon bíztam benne, hogy esetleg beugrassz! Persze jól tetted, hogy nem ugrottál... De azért örülök, hogy kisvártatva visszatértél! :) Remélem, 100%-os felüdülés volt ez a szabadság!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Levendulalány!

    Örülök, hogy ilyen tartalmas, szép napok vannak mögötted.

    Én barátnőt látogattam és fűszernövényeket ültettem (levendulát is:)), madárpancsolót csináltam egy tepsiből és kutyát idomítok (nem nagy sikerrel, mert megeszi a házunk szigetelését, pedig napi 2x kap enni:()
    Ezen kívül zöld raschel hálót kajtatok, hogy legyen a blökinek árnyéka, és töröm a fejem, hogy hova vigyük Hunort a 4. szülinapján kirándulni 3 napra, úgy hogy ne boruljon a családi költségvetés...
    Ezért hát ki vagyok éhezve az ötletekre :)
    Nerzsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kirándulás: Katica tanya, Patca, Somogy megye
      interneten keress rá!nagyon szuper árak, és rengeteg minden!

      Törlés
    2. A Katica tanyáról én is csak jót hallottam... Tényleg érdemes elmenni, csak tőlünk picit messze van :( http://www.katicatanya.hu/

      Törlés
    3. Köszönöm az ötleteket utána netezek :) Nerzsi

      Törlés
  4. Szia Levendulalány!
    Jó, hogy itt vagy újra, már nagyon vártalak, vártunk, de azért én nézegettelek ám, háááátha...... :)) Biztosan nagyon jól sikerült az elmúlt 2 hetetek, nagyon várom a beszámolókat, és az új ötleteidet!!!

    VálaszTörlés
  5. Örülök, hogy ilyen jól sikerült feltöltődni és ennyire jól ki tudtatok használni két hetet!

    VálaszTörlés
  6. De jó, hogy megjöttél! :) Nagyon tartalmasan töltöttétek a szabadságot, biztosan feltöltődtél és tele vagy ötletekkel is, nagyon várjuk a beszámolót és a sok-sok új ötletet! :)

    VálaszTörlés
  7. Isten hozott újra köztünk,nagyon hiányoztál!:)

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm szépen Nektek a kedves fogadtatást, nagyon-nagyon jólesik, sőt, még annál is jobban! Mostantól aztán csak győzzétek olvasni megint a bejegyzéseket, nagyon jót tett a kis szünet meg a kedvességetek :-)

    VálaszTörlés
  9. Szia! Bentornata:-) Biztos jol toltotted az elmult ket hetedet, remelem a visszaallas is konnyebben megy majd, hogy latod mennyien vartak azt, hogy visszaterj, koztuk en is! Tovabbi jo nyarat kivanok es puszi az egesz csaladnak, Gabi

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...