2012. június 13., szerda

Színes-mintás papírok újra


Mára egy közérdekű bejelentéssel készültem, amit tőletek több helyről is megkaptam - ezúton is köszönöm. Csütörtöktől, azaz holnaptól az Aldiban ismét kaphatók színes-mintás papírtömbök, 899 Ft-ért, és másféle hobbicsomagok is, úgyhogy én mindenképpen ott kezdek majd reggel :-)



http://www.aldi.hu/hu/html/offers/58_30658.htm


Valamint még egy nagyon jó akcióra hívnám fel a figyelmeteket: a Hobbyművész webshopja most jó néhány kreatív alapanyagot tartalmaz fantasztikusan jó árakon, például 8 cm-es fa babatestet 60 Ft-ért, díszíthető fa képkeretet 100 Ft-ért, egy csomag mini faedénykét 50 Ft-ért, kis dekorációs madárkák és pillangók 50 Ft-ért, valamint sok más jól felhasználható dolgot hasonlóan jó árakon:
http://www.hobbymuvesz.hu/webshop/Kihagyhatatlan%20aj%C3%A1nlat%21


Most hosszabb bejegyzéssel nem jelentkezem, mert ma van az Ő születésnapja, és ez alkalomból szabadságot vettem ki, hogy együtt tölthessük ezt a különleges napot - nektek is nagyon-nagyon szép szerdát kívánok, Neki pedig azt, hogy még legalább 100 évig legyen nekem...



20 megjegyzés:

  1. Köszönjük az infókat, jó pihenést, és természetesen nagyon sok boldog születésnapot kívánok Neki is! Ha nem titok, majd elárulod, mit alkottál ajándékba? :-)
    Szép napot!
    Ágnes

    VálaszTörlés
  2. Juhéééé! :D Köszönjük az infót, nekem konkrétan nagyon jól jött, mert most lesz szombaton a szülinapi bulim, és valami igazán szuper dekorációt akartam kitalálni, csak eddig nem nagyon volt hozzá alapanyagom. De már egy pár napja lapozgatom a kedvenc blogomat, hogy ötletet merítsek... ;)
    Nagyon-nagyon szép különleges napot kívánok Nektek, és még azt, hogy maradjatok meg egymásnak sok-sok száz éven át, szeretetben, boldogságban! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm az infót újfent. Remélem még marad délutánra is a papírokból. Tényleg annyira gyönyörűek amikből már a múltkor betáraztam. Bármin jól mutatnak :). Boldog szülinapot az Ő-dnek!

    VálaszTörlés
  4. Kedves Levenduláslány!
    Köszönjük szépen az infót, már rendeltem is! :)
    Szép ünneplést kívánok Nektek!
    Móni

    VálaszTörlés
  5. Isen éltesse Ő-det! Nagyon boldog születésnapot! :)
    Köszönjük az infókat!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon köszi a hobbyművészes akciókat! Feltöltöttem az itthoni készletet, 102 terméket rendeltem (kevesebb, mint 10ezerért)... örülni fognak a gyerekek, lesz mit csinálni a nyári szünetben:))
    És ebédre cukkinisaláta lesz!

    VálaszTörlés
  7. Boldog születésnapot kívánunk Neki és sok boldogságot a családnak!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon köszönöm a tippet, de én már nem vehetek semmit: halomban állnak a krea cuccok és a félbenhagyott alkotások...Örökös időproblémával küzdök, pedig lassan már aludni se igen alszok...:)

    VálaszTörlés
  9. Rendelés a hobbyművész felé leadva,az Aldis papírtömbök beszerzésének lehetőségét még kutatom:)Köszi az infókat!

    És nagyon-nagyon boldog születésnapot Neki,remélem csodaszép napotok lesz ma együtt!(És köszönd meg Neki a nevemben hogy ennyire nagyon szeret Téged,jó hogy ebből mi,az olvasóid is részesülünk-Rajtad keresztül:) )

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Nagyon Boldog szülinapot kívánunk az Ünnepeltnek! :D ♥

    http://www.youtube.com/watch?v=hi3pbtrqy70

    VálaszTörlés
  11. Isten éltesse Ő-t erőben, egészségben! Sokáig-sokáig legyetek ilyen boldogok együtt!!! Tiszta szívből kívánom!!!!

    VálaszTörlés
  12. Csilla azzal fogadott ma, amikor hazajöttem, hogy Levendulalány szólt, hogy menjünk az Aldiba színes papírt venni! :) Hát, akkor menjünk, csak attól félek, hogy nem fogok tudni csak a papírnál vagy csak egynél megálljt parancsolni magamnak! :) Férjednek nagyon-nagyon boldog szülinapot kívánok, és teljesüljön minden, amire vágyik, amit szeretne! :)

    VálaszTörlés
  13. Isten éltesse a Kedvesed, remélem a komor idő ellenére ragyogó napot töltöttetek együtt! Az első kommentben elhangzó kérdés nekem is eszembe jutott, ha nem titok, majd megosztod velünk, mit kapott Ő? :) További szép ünneplést Nektek!

    VálaszTörlés
  14. Ágnes, köszönjük szépen! És ígérem, a holnapi bejegyzés erről fog szólni :-)

    Viola, nagyon köszönjük! Neked pedig nagyon-nagyon boldog születésnapot kívánok, remélem, a dekorációk csodaszépek lesznek! :-)

    Kucorgó anyámkája, szorítok, hogy legyen a papírokból... és köszönjük szépen!

    Bohi, köszönjük! Remélem, sok szépet alkotsz majd a csomag tartalmából :-)

    Kriszta, szívből köszönjük neked! :-)

    Noracska, én is rendeltem egy csomó mindent, ez jó sokáig elég lesz, és ennyire kevés pénzből ennyi minden... ezek mindig sikerélmények :-) Számolj majd be a cukkinisalátáról, jaj, most nagyon ennék belőle...

    Emerencia, nagyon köszönjük a kedvességedet!

    Hvivko, én megértelek... én is hasonlóképpen vagyok, de képtelen vagyok ellenállni az új papírvételi lehetőségnek, sajnos :-)

    Hajnoc, nagyon szívesen, de inkább én köszönöm, hogy ilyen kedveset írtál! És az üzenetedet átadtam ám :-)

    Halimano, nagyon köszönjük, meg is hallgattuk :-) Puszi!

    Fróni, köszönjük szépen, és olyan jó lenne, ha így lenne, ahogy írtad! Mindennél jobban szeretném...

    Hankka, biztos, hogy én sem fogok tudni egynél megállni, szóval együtt indulunk meg a lejtőn :-) Nagyon szépen köszönjük a kedvességedet, jólesős... és a lányod egy tündér lehet! :-)

    Ági, olyan szerencsénk volt, végül nagyon szép időnk lett, elállt a szél és eső sem volt, úgyhogy az ég is velünk volt :-) Mindenképpen megosztom, már holnap! :-) Köszönjük szépen!

    VálaszTörlés
  15. Egy hete regisztráltam erre az oldalra; azóta minden nap újra átnézek mindent a blogodon, egyszerűen nem tudok betelni az ötleteiddel. Csodásak, nagyszerűek, minden remek:), nem kapok rá megfelelő szavakat:)! Gratulálok! Nagyon tetszik, ahogy Róla beszélsz (Ő), valamint a gyerekeidről (ezekkel az elnevezésekkel átértékelődtek) ....Csak csodálni tudlak! Türelmetlenül, kiváncsian, és nagy szeretettel várom az új ötleteid!

    VálaszTörlés
  16. Boldog Szülinapot ŐNEKI! :)Köszi az információkat - hobbyművészben össze-vissza is rendeltem magam; du. Aldi! köszi-köszi-köszi
    Ági

    VálaszTörlés
  17. Kedves Névtelen, nagyon örülök, hogy megszeretted a Kiflit! Remélem, ezek után sem fogok csalódást okozni neked :-) Gyere minél gyakrabban!

    Ági, nagyon szépen köszönjük, és remélem, rengeteg kinccsel és alapanyaggal gazdagodsz hamarosan :-)

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok! Ma egy nagyszerű webáruházra bukkantam, ajánlom figyelmetekbe! Sok-sok-sok szalvétájuk van, és még számos mindenféle!
    http://szalvetabolt.hu/index.php?option=com_virtuemart&Itemid=30
    Üdv: S.Ildi

    VálaszTörlés
  19. Sziasztok!A siófoki ALDI-ban még akad néhány csomag kreatív cucc.A mintás kartonból én hoztam el az utolsót.:)

    VálaszTörlés
  20. Ildi, köszi szépen a tippet, körbenézek ott :-)

    Hajnal, köszönöm a helyzetjelentést, ezek szerint kapósak ezek a csomagok :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...