mobilszalagadsense

2012. június 26., kedd

Méhecskés láda


- Mama, képzeld, óriási hírem van.
- Jól hangzik, mesélj, kicsim.
- Szervezek egy bemutatót. Vagy inkább egy pesztivált. Veronikával együtt szervezem a pesztivált, nem egyedül, mert Veronika a legjobb barátnőm, és igazi legjobb aszisz... asszisz... segítség.
- Úgy érted, Veronikával rendeztek egy fesztivált?
- Hát ezt mondtam én is, igazi pesztivál lesz. Mert lesz pingpongasztal.
- Pingpongasztal?
- Pingpongasztal. És a barátnőm is szerepel majd a pesztiválban, és én is. Mi kapjuk majd a legjobb szerepeket, mert mi rendezők vagyunk, és azoknak jár az ilyesmi.
- Ez kétségtelenül igaz. És csak pingpongasztal lesz a fesztiválon?
- Dehogy, Mama, viccelsz? Lesz még szerpentin és torta. Szerpentint majd mi fogunk készíteni, a tortát meg tudod, ki?
- Igen, van egy erős tippem.
- Te fogod, Mama, hát nem öröm ez neked? 
- Ó, dehogynem! Már alig várom.
- Gondoltam ám, egy jó rendező mindenre gondol! Vaníliás legyen, kéremszépenköszönöm. És lesznek gázos lufik. És lesznek lufik, amelyek nem gázosak. És virsli ketchuppal. Mindenki bármit kérhet rá, majonézes mustárt is. És jelmezbál, amire mindenki elhozhatja a kedvenc jelmezét, akár madárijesztőset is.
- Nagyon izgalmasan hangzik, kicsim. Zene is lesz?
- Hoooogyne, zene is lesz, valami nagyon extraszuper. Olyan felnőttes is meg egyszerre gyerekes is. De mindenképpen legjobb.
- És mi lesz még?
- Téli fagyi. Az olyan, hogy a tölcsérbe nem rendes fagyit teszünk, hanem csak tejszínhabot. És akinek nem jut tölcsér, az - hihihiiiii! - pohárból eszi. De én majd tölcsérből eszem, mert akkor a poharat is megehetem. És lesz tornaverseny: aki a leggyorsabban csinálja a tornát, az nyer.
- És lesz még bármi más?
- Igen, Forma1.
- Forma1 lesz a fesztiválon??
- Igen, olyan autós. Légy szíves, szóljál Alonso bácsinak, hogy jöjjön.
- Öööö.... hát kicsim, nem vagyok biztos benne, hogy ráér.
- Jó, akkor majd Dávid fog vezetni, mert ő nagyon szereti a Forma1-et, tudtad? És lesz tombola is. Lehet nyerni fiús dolgot meg lányos dolgot is, én majd hercegnős teáskészletet nyerek véletlenül, Veronika meg nyakláncot. A végén pedig majd felvonulok.
- Felvonulsz?
- Igen, a garázsajtótól a kerítésig. És lesz tűzijáték, ördögpatronnal, gumicukorral és gumibékával. És lehet táncolni.
- Hűha, elég sok program lesz.
- Á, ez semmi! Ma még csak idáig jutottunk a szervezésben, mert Veronika azt mondta, a másik felét holnap dolgozzuk ki, ebéd előtt. Ja igen, és Mama!
- Igen, kicsim?
- Kell nekem egy rendezői gyerekes láda, amibe a tombolaajándékokat teszem. Az a fehér láda jó lesz. De nem ilyen fehéren! Szerinted meg tudod valahogy csinosságosítani, hogy szívesen és őszinte örömmel húzzam ki belőle az ajándékokat, mondjuk méhecskésre...?


Hát, megpróbáltam, rajtam ne múljon a pesztivál sikere :-) A Nagyobbik gyönyörűen kidolgozott terveihez - úgy éreztem - nekem is oda kell tennem magam. Úgyhogy fogtam ezt a bizonyos fehér, régi ikeás furnérládát, és nekikezdtem, hogy a hétéves pesztiválközönségnek vonzó tombolaforrássá alakítsam.


Ez volt az alap - kábé hét évvel ezelőtt vettük az Ikeában, sajnos már nem kapható, pedig szép nagy játéktároló, az biztos:





Zöld akrilfestékkel és egy ecsettel hevenyészett fűsorokat festettem a láda oldalára:





Elővettem néhány pipacsos szalvétát:





Kivágtam belőle a pipacsvirágokat, lehúztam a két fehér réteget róluk, és dekupázsragasztóval felragasztottam a füvek tetejére ide meg oda.





Sárga akrilfestékkel megfestettem a méhecskék testét:





Fekete alkoholos filccel megrajzoltam a csíkokat, a szárnyakat, a lábakat, a méhecskék fejét és a röptüket jelző pöttysorokat:








Végül már csak a csápokat kellett megrajzolnom, és így el is készült a méhecskés láda, aminek segítségével - szívből remélem - lekörözzük még a Szigetet is, és elégedett lesz a fő pesztiválszervező és kedves segítőtársa :-)














13 megjegyzés:

  1. Jaj, ez a szöveg haláli! :-)
    Mikor lesz a pesztivál? Nagyobb és színvonalasabb programnak ígérkezik, mint a Sziget!

    VálaszTörlés
  2. Mi most voltunk fesztiválon a hétvégén, de azt hiszem a kanyarban sem voltunk a Ti készülődő "pesztiválotokhoz" képest...! :D
    Annyira édes, ahogy előadta a nagyívű terveit...!
    A pipacsos ládát pedig nagyon stílusosan sikerült megcsinosságosítanod! Méltó tombolarejtekhely lesz! :-)
    Én eddig nem igazán voltam oda különösebben a pipacsos díszítésért, de ez nagyon-nagyon tetszik!
    Kíváncsi vagyok ezek után milyen lesz a pesztivál! :D

    VálaszTörlés
  3. eszméletlenüljó! :)
    jó pesztiválozást!
    (ui: szerencsés nagyon a kislányod, hogy a tervei megvalósításában így támogatod. szerintem nem minden szülő lenne oda egy pesztiválért...)

    VálaszTörlés
  4. Ez egy roppant jól sikerült csinosságosítás :-D ! A szervező pedig egy tündér, imádom a szövegét :-). És érdeklődve várom milyen programok lesznek még!

    VálaszTörlés
  5. Ez nagyon cuki!A láda és a szöveg is!

    VálaszTörlés
  6. az APA nevezetű ládáról beszélünk, ugye? magyar ikeában valóban nem, de a bécsi ikeákban még kapható.. fura dolgok ezek, mert van egy hintaszék,a mit kinéztem, azt meg a magyarban lehet még kapni, ha lehet, de itt meg nem...fogalmam sincs mi befolyásolja, h 1 országgal arrébb vmit forgalmaznék még máshol meg már nem...

    VálaszTörlés
  7. Hej, de nagyon elmennék erre a pesztiválra! :-)))

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép lett a láda!

    A pesztiválra napi vagy heti jegyekkel készül a szervező? :-*

    Nerzsi

    VálaszTörlés
  9. Tündér a kislányod, mindig ilyen pantasztikus szövege van? :) A láda nagyon aranyos, nekem is épp tomblolához kellene valami. Nálunk retro buli lesz, és egy kisebb kartondobozra gondoltunk, ezt kellene retrósítani! Ha lenne hozzá pici ötleted, nagyon örülnék neki! :)

    VálaszTörlés
  10. Nekünk van ugyanilyen ládánk de eddig még nem láttam benne a lehetőséget...de most hogy benéztem hozzád,simán el tudom képzelni vízen úszó vitorlásokkal és világítótoronnyal az oldalán..hmmm:))

    Amúgy ha napi jegyek lesznek egyre vevő vagyok ;)

    VálaszTörlés
  11. Tinike, örülök, hogy tetszik :-)

    Hvivko, köszönöm szépen :-)

    Ágnes, a szervezők még nem fejezték be az előkészületeket, mert ma nem volt idejük az oviban erre, de remélem, hamarosan kialakul a program és az időpont :-)

    Krizantám, én is nagyon várom ezt a pesztivált, szívből remélem, hogy nagy sikere lesz :-) Köszönöm a ládára vonatkozó kedves szavakat, igazából szerintem azért szépek a pipacsok, mert nem én festettem őket, hanem csak kivágtam és ragasztottam :-)

    Kriszta, köszönjük szépen :-) Hát, azt hiszem, vétek lenne kimaradni egy ilyen pesztiválból :-)

    Kála, én is pont ennyire várom :-) De egyébként tényleg egy tündér, nagyon jól látod :-)

    Kojudi, köszönöm nagyon :-)

    Hajni, igen, az APA az. Már annak idején is nagyon tetszett a neve :-) Ez érdekes, hogy Bécsben még van, én sem értem, hogyan is van ez az áruelosztás, de sajnálom, hogy nálunk már nincs, szuper jó láda volt ez, és nagyon barátságos ára volt.

    Dominika, tündér vagy! :-)

    Nerzsi, köszönöm! Hát még nem tudom, bevallom, de majd megkérdezem, milyen típusú jegyeket fog rajzolni :-)

    Hankka, igen, mindig ilyen pantasztikus :-) :-) Fú, biztos nagyon jó lesz a retrós buli, szuper ötlet! Én vagy a klasszik retrós körkörös mintákkal (színes papírból) retrósítanám a dobozt (ebben a cikkben is van ilyen, a "'70-es évek folytatása" cím alatt: http://www.noiportal.hu/main/npnews-9956.html), vagy nyomtatnék egy Modern Talking-lemezborítót, és azt tenném rá :-)

    Hajnoc, hát ezt én is el tudom képzelni!! Bizony, hogy hmmm :-)Szerintem gyönyörű lenne, biztatnálak, hogy vágj bele :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...