mobilszalagadsense

2012. június 12., kedd

Konzervdoboz-mécsestartó levendulával


Eredetileg egy csodálatosan finom kekszről akartam írni, de miután két napja megvonok magamtól minden felesleges kalóriát - tiszta időpocsékolás volt megtanulnom úszni, a beépített úszógumijaim simán fent tartanának a vizen -, éreztem, hogy kevés az én lelki tartásom ehhez.... hiába lebegnek a szemem előtt kalóriagyilkos célok, ha ez a bizonyos keksz szóba kerül, nekem végem. 
De jobb tisztában lenni az embernek az ő gyenge pontjaival, úgyhogy nem késztetem őrült sivalkodásra a gyomromat a recept leírásával, a beillesztendő képről nem is beszélve - és inkább valami teljesen mással próbálom elterelni a gondolataimat.
(De ha tudnátok, milyen finom.... hmmmmm.)

Szóval, a kinyílt levendulák engem mindig tettekre sarkallnak, márpedig levendula most aztán van bőven. És éppen tegnapelőtt morfondíroztam azon a garázsban, hogy kéne kezdeni valamit az összegyűlt konzervdobozaimmal - úgyhogy egyet kiválasztottam a készletből, és nekiláttam, hogy  házasságra hozzam a levendulával. 

Egy valaha tonhalat tartalmazó konzervet pécéztem ki magamnak:





Fogtam egy darab csipkeszalagot, és a konzervdoboz felső részére ragasztottam:





A konzervdobozra ráhúztam egy szorosan illeszkedő befőttesgumit.





Fogtam a levágott levendulákat, és egymás mellé bedugdostam őket a gumi alá.





A konzervdoboz alján egyenesen levágtam a felesleges szárrészeket:





Két újabb csipkecsíkot felragasztottam a konzervdoboz alsó részére, átfedéssel, hogy szépen eltakarják a fémrészt:





Végül pedig vékony lila selyemszalagból kötöttem rá egy masnit, és beletettem egy gyertyát.
Ezzel el is készült a levendulás konzervdoboz mécsestartó:





Már így is nagyon tetszett, de igazán akkor szerettem bele, amikor este meggyújtottuk benne a gyertyát. Annyira szép volt, ahogy a fény átszűrődött a levendulákon és fénykört rajzolt az asztalra... szinte el is felejtettem a kekszet.
Szinte. :-)













24 megjegyzés:

  1. Gyönyörűséges, romantikus, illatos....hmm...
    Én a csokival vagyok hasonlóan, mint Te a keksszel, főleg esténként....de mostanában én is "elvonókúrán" vagyok. Van egy titok, nálam működik, próbáld ki, hátha bejön. Fogat kell mosni, és akkor az ember már nem nagyon akarja újra "bepiszkítani" magát. Nekem ez esténként bejön. Vacsi, aztán gyors fogmosás, hogy még csak eszembe se jusson a nasi...

    VálaszTörlés
  2. ez csodálatos! gyönyörű, hangulatos, nosztalgikus, szinesztetikus, bájos, nőies, romantikus... na, most kifogytam, de lehetne még folytatni az biztos :)
    a hétvégén sikerült levendula bokrocskát vennem és a fűszeres leányka azt ígérte őszre virágzik majd. ha valóban így lesz, akkor mindenképp el fogom készíteni ezt a levendulamécsest. köszönjük az újabb remek ötletet és inspirációt!

    VálaszTörlés
  3. Újra egy levendulalányos valami, ami egyszerűségében nagyszerű! :)

    VálaszTörlés
  4. hihhhetetlen Vagy!!!!!!! Mindig meglepsz minket valamivel ami egyszerű de NAGYSZERŰ!!!!KÖSZÖNÖM!!:)

    VálaszTörlés
  5. Csak ismételni tudom az előttem szólót mert mielőtt elolvastam a kommenteket már ez volt a fejemben elsőre, így le is írom...
    Hihhhhetetlen Vagy!!!!Mindig meglepsz minket valamivel ami egyszerű de NAGYSZERŰ!!!!KÖSZÖNÖM!!!:)

    VálaszTörlés
  6. Nálad még konzervdoboznak is jó lenni... :)Tényleg szenzációs az ötlet!

    VálaszTörlés
  7. Ez nagyon bájos lett!! Szuper!!

    VálaszTörlés
  8. Pénteken volt a nagyobbikom évzárója az oviban,akkor ballagtak el náluk a nagyok is.Mikor mentem érte,szembejött velem egy kedves anyuka akinek ballagott a kisfia és a kezembe nyomott egy csokor levendulát,merthogy elszámolta magát...Bizisten még a könny is elfutotta a szememet,olyan boldog voltam!:)

    Imádom a mécsestartós ötleteidet,mindig olyan harmónia és báj árad belőlük...és gyönyörűek azok a képeid amin világítanak a gyertyák.

    VálaszTörlés
  9. Szívmelengetően otthonos! Nagyon tetszik!!!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon Levendulalányos ;) Csodaszép! :)
    Azért majd ha leküzdöd gyomrod kínzó gyötrelmeit, nagyon kíváncsi lennék arra a kekszre :) no, meg a kenyérlepényre, pogácsára...J :)

    VálaszTörlés
  11. Egyszerűen tökéletes!!!!!!!!!!! S.Ildi

    VálaszTörlés
  12. édes kis bejegyzés volt ez! keksz helyett mit szólnál egy kis levendulás limonádéhoz?? kihagyhatatlan!!!

    VálaszTörlés
  13. Szia Levendulalány!
    A minap erre akadtam a neten, nem tudom, te hallottál már-e róla :)
    http://www.dekortapasz.hu/
    Engem teljesen elvarázsoltak, amint lehet, szert teszek párra :) imádnivalóak!!!

    VálaszTörlés
  14. Gyönyörű! Az az utolsó kép, olyan szép...! :)

    VálaszTörlés
  15. Névtelen, ez egy szuper tipp, nagyon szépen köszönöm!! Már most este ki is próbáltam, és valóban működik :-)

    Kriszta, tündér vagy, de én köszönöm inkább ezt a sok-sok kedves szót :-)

    Hvivko, nagyon szépen köszönöm :-)

    Picur, én köszönöm, de tényleg!

    Ídes Rúzsám, ez igazán jólesős, remélem, jól is érzik magukat a konzervdobozok :-)

    Rusticandi, köszönöm!

    Hajnoc, milyen kedves dolog ez... megértem, hogy meghatódtál, én is így éreztem volna. És nagyon köszönöm, szeretek mécsestartókat eszkábálni, valahogy az olyan igazán alkotós érzés...

    Dominika, örülök nagyon, hogy így látod!

    Kamrapolc, köszi szépen, és nagyon hálás vagyok a toleranciádért... amint lelkileg ellenállóbb leszek, megírom :-)

    Ildi, szívből köszönöm!

    Florci, nagyszerűen hangzik... hogy készíted, mik az arányok?

    Csibe, jaj, igen, nagyon tetszenek!! De még gyűjtenem kell rájuk egy kis pénzt, az biztos :-)

    Hankka, nagyon köszönöm, úgy örülök, hogy tetszik...

    VálaszTörlés
  16. Semmiből valamit, méghozzá gyönyörűt! Na pont ezért szeretek ide járni ötletet gyűjteni!

    VálaszTörlés
  17. Nagyon tetszik, olyan illat-hangulatos!)

    Nerzsi

    VálaszTörlés
  18. Eleonóra, ez most nagyon jólesett a lelkemnek, köszönöm!

    Nerzsi, ez egy nagyon találó hasonlat :-)

    VálaszTörlés
  19. Köszönöm az ihletet Levendulalány, ma megvalósult valami hasonló, ami egyszerűen tökéletes! Az öt éves fiacskám azt mondta: "Anya, olyan szép, mintha a virágok aranyból lennének!!!"
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=3793239560921&set=a.3733183979569.2150031.1575137824&type=1&theater
    S.Ildi

    VálaszTörlés
  20. Ildi, gyönyörű lett! A kisfiadnak teljesen igaza van...

    VálaszTörlés
  21. Kedves Levendulalány!
    Gyönyörű szép, és ez is remek ötlet! (Ahogy az Nálad lenni szokott.)
    Már nagyon sok mindent találtam a blogodon, amit én is ki szeretnék próbálni. :)
    Megláttam ma egy pályázati kiírást, és arra gondoltam, hátha érdekel: http://levendulamagazin.hu/palyazat2012/

    VálaszTörlés
  22. Ejnye, milyen véletlen!!! Én is épp ezt szerettem volna megosztani Veled: http://levendulamagazin.hu/ :-) :-)
    Azt hiszem, sok itt már a Rokon Lélek!!!
    S.Ildi

    VálaszTörlés
  23. Szia, Orsi! Nagyon örülök, hogy tetszik a blog, szívesen látlak bármikor :-) Köszönöm szépen,nagyon tetszik ez a pályázat, és még az sem kizárt, hogy nevezek rá :-)

    Ildi, a legjobb, hogy itt ennyi rokon lélek gyűlik össze! :-) Köszönöm neked is!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...